Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Malo pojasnjenje. Na deonici Ostruznica - Bubanj potok, odnosno sektorima 4, 5 i 6, zapoceta je izgradnja objekata, tj. mostova i tunela jos odavno. Trenutno su najznacajniji radovi na sektoru 4 (Ostruznica - Orlovaca), ali se radi ponesto i na drugim lokacijama.
 
Post sa SSC-a

gsheky;12130579":9ks7cpmi je napisao(la):
Sto se tice mosta kod Zemuna on je planiran na tzv. T6 odnosno na pravcu nedovrsene raskrsnice u Batajnici kod skretanja za NS.
Ta saobracajnica dalje ide preko Ovce itd. do mosta kod Ada Huje odnosno veze sa Spoljnom magistralnom tangentom SMT, za koju se sada, koliko znam, radi projekat.
Ovo je medjutim prakticno gradska veza i zapravo nije deo obilaznice.
Ova raskrsnica je kod Altine-Nove Galenike u Zemunu, a ne u Batajnici.

Severna transverzala - T6 ide od ul.J.Gagarina ( N.Bgd.),ul.I.Ribara,pa uzbrdicom iza Bež.groblja (treba da se radi ove god.),pa izgrađenim delom pored 'Kvantaša' ispod petlje 'Zmaj' do novosadskog autoputa,pa do C.Dušana u Zemunu ( radi se DUP) gde počinje prilaz budućem mostu za banatsku stranu.
Pripremaju se papiri i za ovaj most,gde će biti teža izgradnja zbog denivelacije obala Dunava.

t61ao6.jpg
 
t6x1yu5.jpg


T6 ide severno do Pančeva pa će moći da se veže za novi most kod Vinče,tj. na Obilaznicu oko Bgd.

A, postoji i raskrsnica za most kog ada Huje i dalje na SMP prema adi Cinganliji.

Možda imaš bolie mape od ove iz GUP-a?...kao ona petlja 'Batajnica';)
 
dragan":bgi9snzs je napisao(la):
http://img263.imageshack.us/img263/8949/t6x1yu5.jpg

T6 ide severno do Pančeva pa će moći da se veže za novi most kod Vinče,tj. na Obilaznicu oko Bgd.

A, postoji i raskrsnica za most kog ada Huje i dalje na SMP prema adi Cinganliji.

Možda imaš bolie mape od ove iz GUP-a?...kao ona petlja 'Batajnica';)
To je delimicno tacno. Medjutim, ako pogledas saobracajno, to znaci da se daljinski saobracaj iz Panceva koji ide prema Novom Sadu (a to je cilj i zadatak obilaznice) prko T6 vraca na gradsku saobracajnicu (Lenjinov bulevar). Kao privremeno resenje to moze da posluzi, medjutim dugorocno...

Pravo dugorocno resenje za daljinski saobracaj je "Prsten oko Beograda i Panceva".

Imam bolje karte :cool: , medjutim ne bih hteo da "uznemiravam javnost" (pogotovu dok se ne formira vlada) ;) .
 
dziggy":2ogppyh2 je napisao(la):
E ljudi, meni iz svega o cemu se raspravlja oko obilaznice jedno nije jasno: Da li se sad, ovog momenta, vrse neki radovi na obilaznici, da li se pravi put, asfaltira...? Doklen su radovi dosli?
radi se,ali moras da skapiras da se obilaznica radi zi vise tacaka...na nekim tackama je doslo do asfalta,na nekim jos uvek na zemljanim radovima...
 
sheky":34wywlxw je napisao(la):
Medjutim, ako pogledas saobracajno, to znaci da se daljinski saobracaj iz Panceva koji ide prema Novom Sadu (a to je cilj i zadatak obilaznice) preko T6 vraca na gradsku saobracajnicu (Lenjinov bulevar).
Kao privremeno resenje to moze da posluzi, medjutim dugorocno...

Pravo dugorocno resenje za daljinski saobracaj je "Prsten oko Beograda i Panceva".

Imam bolje karte :cool: , medjutim ne bih hteo da "uznemiravam javnost" (pogotovu dok se ne formira vlada) ;) .
Daj prvo da napravimo to 'privremeno rešenje'......i za to će nam trebati dosta vremena.
Bar saobraćaj od N.Sada za Pančevo i dalje u Banat, neće ići kroz Beograd.

A, mogao bi da 'baciš' ovde neku kartu.......da se malo 'uznemirimo'.:D
 
Tice se Obilaznice posredno!

PROBLEM OKO KONCESIJE BIĆE REŠEN OVE SEDMICE
13.3.2007 16:53 BEOGRAD (Tanjug) - Ministar za kapitalne investicije Velimir Ilić izjavio je danas da će tokom ove sedmice biti odlučeno da li će koncesioni ugovor za izgradnju autoputa Horgoš-Požega biti potpisan sa špansko-austrijskim konzorcijum, ili će posao biti ustupljen kompaniji PORR, drugoplasiranoj na tenderu.
Rok koji je konzorcijumu španske firme Ef-Si-Si (FČ) i austrijske ''Alpine Majreder'' dat za dodatne konsultacije ističe sutra i ako španci ne potpišu već parafisan ugovor, Vlada Srbije pozvaće na razgovore drugoplasirani PORR, rekao je Ilić na konferenciji za novinare.
 
http://www.pressonline.co.yu/vest.jsp?id=6386

16.03.2007, BEOGRAD
Izvor: Beta
Nastavlja se izgradnja obilaznice oko Beograda

Energoprojekt niskogradnja i Javno preduzeće Putevi Srbije potpisali su danas u Beogradu ugovor o nastavku izgradnje dela obilaznice oko Beograda, vrednosti oko 44 miliona evra.

Sredstva za Sektor 5 obilaznice - deonice Dobanovci-Bubanj potok (tunel Straževuca) - su obezbeđena u Nacionalnom investicionom planu.

Planirano je da se radovi završe za nešto manje od dve godine, rekao je na konferenciji za novinare direktor kompanije Energoprojekt niskogradnja Nikola Breka.

On je podsetio da se obilaznica se gradi od 1990. godine, da su 2004. uz novi ugovor, vrednosti 13 miliona evra, radovi nastavljeni u Sektoru 5. To su izgradnja desnog tunela na Straževici, potpornog zida, regulaciji Rakovačkog potoka i izgradnji dela autoputa.

Novim ugovorom predviđen je završetak započetih radova, te izgradnja levog tunela i nadvožnjaka.

To je finasijski i tehnološki zahtevan posao, ali je Energoprojekt niskogradnja spremna da završi radove u zadatom roku od 600 dana, izjavio je Breka.

Direktor Puteva Srbije Branko Jocić rekao je da će se truditi da finasiranje bude redovno kako bi radovi bili završeni na vreme.

On je izrazio uverenje da bi kompletna obilaznica oko Beograda mogla da bude završena za tri godine.

Nastavak izgradnje Sektora 4 obilaznice, od Orlovače do Ostružnice, je u toku, jer Planum i Mostogradnja rade na nadvožnjacima i mostovima i kompletiranju tunela Lipak, rekao je Jocić.

Dodao je da bi taj deo mogao da bude gotov do kraja 2008. godine, ako finasiranje bude obezbeđeno.

Jocić je naveo da će ove godine Putevi Srbije za investicije imaju 60 milijardi dinara i dodao da je bitno da se nastave radovi i na drugim delovima saobraćajnog Koridora 10.

On je izrazio nadu da će se to preduzeće sa novom Vladom Srbije dogovoriti oko saobraćajnih prioriteta zemlje koji bi po njegovom mišljenju trebalo da bude Koridor 10, kako se ne bi desilo da Koridor 5C ili Koridor 4, u susednim zemljama, preuzmu Srbiji tranzitni saobraćaj.
 
Istim povodom članak i u 'Politici'
http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=22587

Испод насеља Ресник биће изграђен још један тунел, дужине 733 метара

N_gWZlm1HQ1IRZh0xPkYas1seHBURUfj2W1.jpg


Јавно предузеће „Путеви Србије” и „Енергопројект – нискоградња” јуче су потписали уговор вредан 44 милиона евра, који подразумева финализацију постојећег десног тунела и изградњу новог – левог тунела, дужине 733 метара, испод насеља Ресник, изградњу надвожњака број 25, дужине 295 метара, као и завршетак радова на регулисању тока Раковичког потока.
Ти објекти чиниће део саобраћајног чвора обилазнице око Београда, а средства за финансирање обезбеђена су из Националног инвестиционог плана.

Рок за завршетак радова је 600 дана. „Енергопројект нискоградња” је, према речима Николе Брека, директора тог предузећа, технички, кадровски и организационо способан да реализује додељен посао који, према речима стручњака, није нимало једноставан.
Наиме, током радова на изградњи постојећег тунела грађевинци су наилазили на многобројне проблеме међу којима је најозбиљнији чињеница да се изнад тог објекта налазе куће из насеља Ресник, које немају канализацију већ септичке јаме.
Ипак, тај посао је обављен без већих проблема тако да нису забележени слегање земљишта и оштећења на кућама изнад тунела.

– Изградња обилазнице око Београда је један од кључних инфраструктурних пројеката државе. У овој години предстоје озбиљне инвестиције и радови на саобраћајној инфраструктури и у те сврхе биће уложено око 60 милијарди динара.

Јер, наша земља би због кашњења у обнови постојећих и изградњи нових путних праваца могла да изгуби знатан девизни прилив ако нас заобиђу регионални саобраћајни токови и изместе се преко Бугарске и Румуније – рекао је Бранко Јоцић, директор ЈП „Путеви Србије”.

Према његовим речима, нова влада због тога мора бити свесна важности даљег улагања у саобраћајну инфраструктуру. Јоцић је јуче истакао и то да су настављени радови и у четвртом сектору обилазнице око Београда, на потесу од Остружнице до Орловаче. На тој деоници пробијен је тунел „Липак”, дужине 700 метара. Ове године започеће и радови на обнови моста „Газела”, и санацији постојећег обилазног пута ка Бубањ потоку.

Изградња обилазнице око Београда започета је 1990. године и у више наврата је обустављана због проблема са финансирањем. Иначе, ових дана у току су преговори са Европском банком за обнову и развој за обезбеђивање средстава за изградњу деонице обилазнице, између Батајнице и Добановаца.
 
dedza":2e3hkew2 je napisao(la):
Ima, čekamo izveštaje o napretku radova :D

hehe, dobro sad, ja imam želju početkom aprila da odem na "malu avanturu" slikanja zaobilaznice, biće malo pentranja na okolnim brdima... sada gde mogu najbolje da vidim napredak radova sa kojih pozicija itd?

čitamo se :)
 
ajde dedzo koju novu informaciju. Sta se radi ;)
 
dezdo imas neki novosti za nas?

jeste li dobili neke pare da ubrzate malo radove?
 
Steva":1mspjoae je napisao(la):
dedza":1mspjoae je napisao(la):
Ima, čekamo izveštaje o napretku radova :D

hehe, dobro sad, ja imam želju početkom aprila da odem na "malu avanturu" slikanja zaobilaznice, biće malo pentranja na okolnim brdima... sada gde mogu najbolje da vidim napredak radova sa kojih pozicija itd?

čitamo se :)
Pa radimo kolko nam vreme omogucava... :D
Najbolji pogled ces imati sa ovih tacaka: Cim se ukljucis na ibarsku sa Zeleznika i krenes ka dr.mr.Eri :D sa leve strane ces videti veliku rupu tu je jedan deo,sa desne strane moras malo da udjes na zemlju i videces odlican pogled dela trase sa stubovima nosacima(most 12),koje cemo da nasipamo do vrha sa zemljom i sljunkom...a dalje ako budes isao ima da se izgubis :)
P.S.
Ako bude vlazno vreme u periodu kada budes krenuo u avanturu,ponesi obavezno ribarske cizme,a ako bude toplo,ponesi rezervni komplet odece i obuce jer je prasina tolika da mozes da je seces nozem...
 
Igor":3kct43z2 je napisao(la):
ajde dedzo koju novu informaciju. Sta se radi ;)
Ima novosti,zbog kojih cete da me psujete kada ih procitate... :D

U periodu od 1-5 aprila postavljam specijalnu signalizaciju na ibarskoj magistralu,na delu od ukljucenja sa zeleznika na ibarsku do 50m pred semafor,posle groblja...
A to je da ce biti ogranicenja(40 i 60),radovi na putu,cesce policiske kontrole itd...
 
kzorz":1yzcx666 je napisao(la):
dezdo imas neki novosti za nas?

jeste li dobili neke pare da ubrzate malo radove?
dezdo imas neki novosti za nas?

Imam pao nam juce bager sa tegljaca kod studenskog grada(procitali ste vec verovatno u novinama) :D

jeste li dobili neke pare da ubrzate malo radove?

Kolko znam nismo,ali smo zato primili januarsku platu :lol: :D pa se vec sada radi sa malo vise volje :)
 
Невероватно, видех прилог на свим телевизијама а на нету само ово

http://www.pressonline.co.yu/vest.jsp?id=7230
26.03.2007, BEOGRAD
Izvor: PRESS
NAOKOLO SKUPLJE
Za izgradnju obilaznice oko Beograda potrebno još dodatnih 370 miliona evra, čime ukupna vrednost te investicije prelazi čak 542 miliona evra!!!

Obilaznica oko Beograda biće završena do 2011. godine ukoliko bude obezbeđeno još dodatnih 369,7 miliona evra, čime ukupna vrednost te investicije iznosi oko 542,8 miliona evra, istakao je direktor JP "Putevi Srbije" Branko Jocić na jučerašnjoj prezentaciji tog projekta u Privrednoj komori Beograda.

Država bi, prema njegovim rečima, trebalo da obezbedi oko 133 miliona evra, a preostali novac trebalo bi da se sakupi iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj i Evropske investicione banke.

- Od početka izgradnje obilaznice 1990. godine do 2005, kada je završeno oko 16,8 kilometara puta od Dobanovaca do Ostružnice, država je uložila 167 miliona evra, a šest miliona evra je obezbedila EIB. Na deonici Dobanovci-Bubanj Potok radovi su u toku, dok je za deonicu "A" - od Batajnice do Dobanovaca, u toku revizija idejnog rešenja. Za deonicu "C" - Bubanj Potok-Starčevo - radi se generalni projekat - istakao je Jocić.

Pomoćnik ministra za kapitalne investicije Branimir Ujdur ocenio je da je izgradnja obilaznice neophodna pošto je autoput kroz Beograd i most "Gazela" preko kojeg pređe oko 150.000 vozila dnevno postao "usko grlo" na Koridoru 10.

- Obilaznica će da omogući da se izmesti prevoz opasnih materija iz centra Beograda. U toku je uspostavljanje Centra za upravljanje bezbednošću saobraćaja u Srbiji, koji će omogućiti da se smanji broj udesa i šteta koja zbog njih nastaje - rekao je Ujdur.

Na Obilaznici oko Beograda trenutno se radi na deonici od mosta kod Ostružnice do Orlovače, dugoj 7,7 kilometara, koja bi trebalo da bude završena za dve godine. Na pomenutoj deonici biće izgrađeno sedam mostova i dva tunela, Lipak i Železnik. Posao će završiti konzorcijum domaćih firmi na čelu sa "Mostogradnjom" i "Planumom", čime će biti realizovani ugovori koji su sklopljeni pre nekoliko godina.

Od novca koji je potreban za završetak Obilaznice biće urađen i projekat deonice autoputa Bubanj potok-Vinča-Pančevo-Banatsko Novo Selo, uključujući novi most preko Dunava kod Vinče.

image.jpg
 
Nema opasnosti da Srbiju zaobidju saobracajni tokovi preko Rumunije i Bugarske. Rumuni i Bugari mogu napraviti (vec su i napravili dobar deo) autoputeve kao i most preko Dunava. Medjutim, taj put ce biti mnogo duzi nego preko Srbije i ici ce tezim terenom. Treba samo pogledati na geografsku kartu, uostalom to nije nista novo vec se zna jos iz 19 veka. Kroz Srbiju prolazi glavna osovina ("kicma") jugoistocne Evrope odnosno veza za Bliski istok. To su pravci Budimpesta-Subotica (Zagreb)-Beograd-Nis-Skoplje-Solun-Atina i Beograd-Nis-Sofija-Plovdiv-Carigrad. To su cuveni strategiski pravci koje cine moravsko -nisavska i moravsko -vardarska dolina. Nemci su nazivali Beograd kljucem Balkana. Uostalom poznata je prica kako smo cesto bili zrtve osvajaca zato sto nam je kuca na sred puta. Medjutim to ne znaci da mozemo da odugovlacimo. Treba sto pre zavrsiti drugu traku autoputa Subotica- Novi Sad i kompletan autoput Grdelica- Tabanovci (makedonska granica) kao i kompletan autoput Nis-Dimitrovgrad. Sto se tice obilaznice tu je vazno zavrsiti deonicu Batajnica-Dobanovci-Bubanj potok. Deonica Bubanj potok-Vinca (most preko Dunava)-Pancevo manje je vazna za medjunarodni saobracaj. Ima medjutim jos jedan problem. Bilo je u novinama da su nasi putari preterali sa cenom putarine za strane slepere. I sta se desilo, mnogi su zbog cene presli na sporedne puteve kojima se voznja ne placa ili su presli na puteve preko Rumunije i Bugarske gde je putarina manja. U ovom slucaju nasa gramzivost je zasluzeno kaznjena.
 
Pitanje ne bas vezano za samu zaobilaznicu, ali o istom koridoru se radi:

Za kada se i da li uopste planira zavrsetak autoputa Grdelica-Presevo i Nis-Dimitrovgrad, odnosno barem pocetak nekakvih radova?
Nemoguce da je Veljin autoput za Cacak ovoj zemlji veci prioritet dok nam Rumuni i Bugari polako uzimaju tranzit.
 
Veoma sam cenio g. Velju Ilica zbog njegovih velikih zasluga 5 oktobra. Medjutim, ovo sa izgradnjom autoputa do Pozege je velika glupost. Jasno je da prvo treba zavrsiti medjunarodne pravce kroz nasu zemlju a to je autoput Nis - makedonska granica i Nis - Dimitrovgrad (bugarska granica). Na pravcu za Pozegu nema ni blizu dovoljno saobracaja sto bi opravdalo gradnju autoputa. Trebalo je samo jos malo prosiriti Ibarsku magistralu i eventualno ispraviti neku krivinu ili napraviti tunel ispod Rudnika. A tek deo do juznog Jadrana od crnogorske granice posto je "Veljin" autoput samo deo magistrale do mora. Mozemo misliti kako ce Crnogorci to brzo izgraditi kad tunel kod Kotora, koji dugacak 1700 metara, grade oko 15 godina
 
Vrh