Pa naravno ljudi, zar neko jos misli da je nesto drugo u pitanju?
Nase firme su deonicu obilaznice od bataje do dobanovaca i od ibarske do kruznog puta uradile za rekordno vreme i time dokazale da umeju i mogu da rade brzo.
Setite se samo i tunela lipak i zeleznik!
Isto se kasnilo, svi smo bili ubedjeni da od toga nema nista, al kad je 'legla' lova, dinamika je bila fantasticna.
Problem je u lopovima koji ocekuju da nase gradjevinske firme kreditiraju izgradnju, a posle da ostanu zakinute za placanje.
Imam poznanika koji ima za nase uslove solidno veliku gradjevinsku firmu koji uglavnom odbija vecinu 'velikih' poslova finansiranih od drzave.
Kada je radio na projektima finansiranih iz stranih kredita, lova je sukcesivno legala u skladu sa obavljenim radovima. Kada drzava finansira, primoran je da na svoju firmu dize kredit da bi finansirao radove.
Kasnjenje drzave, pad kursa dinara, kao i bankarske kamate pojedu svu zaradu, a nekada i vise od toga.
Na kraju je shvatio da je bolje da miruje, nego da radi u korist svoje stete.