Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

kzorz":xbofdgni je napisao(la):
interesuje me kada ce poceti da se radi put od Zeleznika do Ostruznice i petlja kod Zeleznika. Po onome sto sam ja video tamo se nista ne desava. ;)
Pazi tamo se radi,ali malim tempom...jer svuda u svetu kada ti ugovoris neki posao.Invenstitor(u ovom slucaju drzava),daje prvo avans,pa se od datuma uplate avansa,postavljaju rokovi...Dok kod nas u zemlji firme koje rade na projektu beogradskog prstena su dobili 20% avansa i vec rade 1 godinu,a od ostatka para samo obecanja.Sto znaci da sve ide iz rezervi firme koja izvodi radove...tako da ne moze i nesto mnogo da se ocekuje od radova,zar ne?Salim se malo.ali sa obzirom kolko para daju ovo i odlicno funkcionise...Radnici Mostogradnje nisu jos primili Septembarsku platu za 2006 god...to je malo tuzno,Planum prima redovno platu(zahvaljujuci poslovima koje izvodi u inostranstvu) inace da imaju samo izvore od drzave nebi nista bili bolji od Mostogradnje...
 
Steva":oxs9c6sm je napisao(la):
^^ e btw, dokle su stigli sa radovima na zaobilaznici, da li znaš možda? :)

Poz

Steva
Na zemljanim radovima smo,jos uvek...dok smo na strani groblja(gde su oni stubovi nosaci) tu vec uveliko nasipamo sljunak,a kasnije cemo i zemlju(trebada se naspe 1m iznad nosaca)...samo malo je usporen rad,jer cim padne kisa mi smo dosta usporeni,jer je gore blato do kolena... :(
 
dedza":13ellj3h je napisao(la):
... kod nas u zemlji firme koje rade na projektu beogradskog prstena su dobili 20% avansa i vec rade 1 godinu,a od ostatka para samo obecanja.
Sto znaci da sve ide iz rezervi firme koja izvodi radove...tako da ne moze i nesto mnogo da se ocekuje od radova,zar ne?
Salim se malo.ali sa obzirom kolko para daju ovo i odlicno funkcionise...
Takvim odnosom prema građevinskim firmama ova Država je upropastila građevinare koji su nekad donosili stotine mil.$ iz ino-pogona.

Ako Vas neplaćaju po završenim situacijama, onda samo održavate gradilišta,tj. "radite ponešto"....
Da li se ipak radi na celoj deonici sa ove mape ?

obilaznica22fi1.jpg
 
dragan":3vli3lv4 je napisao(la):
dedza":3vli3lv4 je napisao(la):
... kod nas u zemlji firme koje rade na projektu beogradskog prstena su dobili 20% avansa i vec rade 1 godinu,a od ostatka para samo obecanja.
Sto znaci da sve ide iz rezervi firme koja izvodi radove...tako da ne moze i nesto mnogo da se ocekuje od radova,zar ne?
Salim se malo.ali sa obzirom kolko para daju ovo i odlicno funkcionise...
Takvim odnosom prema građevinskim firmama ova Država je upropastila građevinare koji su nekad donosili stotine mil.$ iz ino-pogona.

Ako Vas neplaćaju po završenim situacijama, onda samo održavate gradilišta,tj. "radite ponešto"....
Da li se ipak radi na celoj deonici sa ove mape ?

http://img252.imageshack.us/img252/2920/obilaznica22fi1.jpg
Za ostale stvarno ne znam,ali za polje oznaceno ljubicastom bojom se radi...do duse malo umanjenim tempom(novac i vremenski uslovi)...mada mi se uvek nadamo boljem :)
 
Moja je greška, nisam naveo :"sa ove mape označeno ljubičastom bojom", jer na to sam mislio.

Ako bi bilo redovno plaćanje u narednom periodu sa lepšim vremenom, za koliko bi mogla da se završi ova deonica.....označena ljubičasto.;)
 
dragan":1ggl7kda je napisao(la):
Moja je greška, nisam naveo :"sa ove mape označeno ljubičastom bojom", jer na to sam mislio.

Ako bi bilo redovno plaćanje u narednom periodu sa lepšim vremenom, za koliko bi mogla da se završi ova deonica.....označena ljubičasto.;)
Pazi tesko je prognozirati,ali prema mojoj slobodnoj proceni,da je sve kako treba 2 godine (koji mesec +/-)...ali ako ovim tempom se nastavi 3-5 godina...
Mada kolko vidim Velja Ilic vec uveliko najavljuje sa jedne strane obilaznicu do 2008,a sad druge kuka kako je duzan putarima...pa vi procenite ko je lud :D ;) :D

Mada verovao ili ne,nasi ljudi su odlicni radnici kada su ne odlicno,vec NORMALNO placeni...Samo kada bi dali celi avans i to bi bio veliki korak napred(obnova mehanizacije,plate,materijal...).Mi obilaznicu zovemo ukleta ulica :D zato sto je isprojektovana 1991,a pripreme i prvi radovi su poceli 1992 godine... :D
Mada ima tu dosta gresaka u projektu,jos ko za maler covek koji je osmislio i uradio projekat je umro pre par godina,tako da se dosta problema i izmena resava u hodu...Ali vreme ce pokazati kada ce ovo biti gotovo... :rolleyes:
 
dedza":3u6alzfe je napisao(la):
Mada kolko vidim Velja Ilic vec uveliko najavljuje sa jedne strane obilaznicu do 2008,a sad druge kuka kako je duzan putarima...pa vi procenite ko je lud :D ;) :D
Mada verovao ili ne,naši ljudi su odlicni radnici kada su ne odlicno,vec NORMALNO placeni...:
Velja je svašta najavljivao........da niste počeli i stazu za Formulu 1.?...:D

Da su odlični i "bezplatni" to znam iz ličnog iskustva, ali takvim odnosom Država je uništila mnoge građ.firmame,nap. PIM.
 
Kazes da ces biti ovaj deo sa ove mape označen ljubičastom bojom bojom biti gotov za 2 godine?!

Mislim da ce ova obilaznica oko Beograda uci u Ginisovu knjigu rekorda koliko dugo se gradi, a bice izgleda gotova, ali realno 2020. :D
 
dedza":2upjksk8 je napisao(la):
dragan":2upjksk8 je napisao(la):
Ako bi bilo redovno plaćanje u narednom periodu sa lepšim vremenom, za koliko bi mogla da se završi ova deonica.....označena ljubičasto.;)
Pazi tesko je prognozirati,ali prema mojoj slobodnoj proceni,da je sve kako treba 2 godine (koji mesec +/-)...ali ako ovim tempom se nastavi 3-5godina...
 
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=391505&page=5

"-Petlja se vec uveliko gradi,u toku su trenutno zemljani radovi(izvodjac G.P.Planum)inace popularno nazvana detelina sa 4 lista.Slicna onoj na slici samo jedan prsten vise.Ibarska magistrala je predvidjena da se pomeri za 360m blize bubanj potoku zbog izvodjenja radova.A kako izgleda put trase ?

-Od petlje Orlovaca ide se putem ka Zelezniku,zatim se nailazi na most br.12(uveliko se gradi,izvodjac Mostogradnja),posle mosta br.12 ide deonica auto puta od 1.1km(zemljani radovi u toku,izvodjac Planum)
-onda dolazimo do mosta br.11(duzine 116m,uveliko u izgradnji,izvodjac Mostogradnja)
-zatim se ukljucujemo na mali tunel(60% uradjeno,izvodjac Planum) sa iskljucenjem za Zeleznik,zatim imamo trasu autoputa od duzine 1.9km(pocetak radova zakazan za mart 2007,izvodjac Planum)
-zatim se ukljucujemo na most br.10(radovi u toku,oko 50% uradjeno,izvodjac Mostogradnja),sa silaska s`mosta br.10 ide kraca trasa autoputa(duzine 430m,pocetak radova zakazan za mart 2007,izvodjac Planum)
-zatim ulazimo u tunel Lipak(duzine 700m leva komora sa dve trake i 650m desne komore takodje sa dve trake,uradjeno 70%,izvodjac Planum),po izlasku iz tunela imate deonicu puta duzine 74m i ukljucenja na obrenovacki put.

Da li ce se ovi rokovi ispostovati ili ce biti opet nekog odlaganja?

Pozdrav
 
Odlaganja ce biti sigurno. Kod nas su svi rokovi, bar malo probijeni. Za sada se samo cuje kako radovi napreduju.Bila je slaba zima pa su trebali da budu i ispred plana, ali videcemo kad stignu neke nove slike.Koliko sam ja cuo to dobro napreduje....
 
Samo jedna napomena:-taj post na SSC sam ja preneo sa ovog sajta , a info nam je poslao "dedza" , kao i plan petlje Orlovača.

Čovek radi na toj deonici, pa je upoznat sa detaljima oko radova.
 
Ljudi, da li neko zna sta se desava sa tunelom Zeleznik...Koliko ja znam Lipak je zavrsen, Strazevica probijena, a dokle se stiglo sa tunelom Zeleznik?
 
Iz opisa trase u postu gore :
"zatim se ukljucujemo na mali tunel(60% uradjeno,izvodjac Planum) sa iskljucenjem za Zeleznik...."
by Dedza ...........tako je bilo pre otprilike 3 mes.

Kad se javi "Dedza" daće više info.
 
Vrlo interesantna stvar...to ce mozda Dedza znati da nam kaze....Jednog lepog dana kad pocne da se pravi deonica prema Bubanj Potoku....gde ce da naprave petlju? Da li ce morati da sklanjaju sadašnju auto-pijacu i naplatne rampe ili će petlja biti malo pre...ali s obzirom da su tamo iza brda neznam gde bi je drugo pravili osim onde negde kod rampi i auto-pijace?
 
B92":19ck7gvu je napisao(la):
Beograd -- Jedan od najvećih projekata koji se finansira iz Nacionalnog investicionog plana je izgradnja saobraćajne obilaznice oko Beograda.

Nakon jučerašnje izmene uredbe o privremenom finansiranju, kojom je odobrena potrošnja još četiri milijarde dinara iz NIP-a, najviše novca dobiće ministarstva za kapitalne investicije i zdravstva. U Mostogradnji, jednom od izvođača radova na beogradskoj obilaznici, kažu da se radi svakog dana od 7 do 15 časova.

"Lepo vreme i NIP omogućavaju da uposlimo na najbolji način kapacitete u ovom zimskom periodu i da dođemo do sredstava koja su neophodna za dalji rad", kaže Branko Knežević, direktor Mostogradnje. Gradi se pet mostova, a do kraja marta planirano je da se u okviru tog projekta potroši milijarda dinara.

U Projektnom centru Ministarstva finansija kažu da se novac iz NIP-a troši samo na osnovu ranije potpisanih ugovora. Oni kažu da se od 19 milijardi dinara, koliko je ukupno predviđeno da se potroši do kraja marta na sve projekte iz NIP-a, nije uključen nijedan novi ugovor.

"Moguće je da je zabunu izazvalo to što postoje projekti koji se finansiraju revizijom uredbe, a nisu predviđeni originalnom uredbom. Razlog za to je to što to nisu bila predviđena sredstva. Međutim, taj projekat se nalazi u Investicionom planu, samo je bio izostavljen u originalnoj uredbi. Nadležno ministarstvo je uspelo u međuvremenu da potpiše ugovor, da izvrši neke radove za koje nije smatralo da će biti završeni do marta", kaže Rajko Jovanović, šef Projektnog centra Ministarstva finansija.

Najviše novca iz NIP-a do kraja marta trebalo bi da dobije Ministarstvo za kapitalne investicije - 3,84 milijardi dinara. Takođe, dodatne dve milijarde dinara dobiće Ministarstvo zdravlja za renoviranje 157 domova zdravlja.
 
Boscha":317yevvb je napisao(la):
Ljudi, da li neko zna sta se desava sa tunelom Zeleznik...Koliko ja znam Lipak je zavrsen, Strazevica probijena, a dokle se stiglo sa tunelom Zeleznik?
Tunel Zeleznik se trenutno ne radi iz razloga sto Mostogradnja malo kasni sa radovima...pa ne mogu da se rade neke pozicije...
Tunel Lipak nije gotov,u levoj strani je odradjeno 80% radova(asfalt,drenaze itd) treba jos zavrsiti sa elektrikom,treba izolovati 100% tunel sa spoljne strane i ima tu jos dosta stvari,ali se uveliko radi na tome...
 
Boscha":2b4yqsfm je napisao(la):
Vrlo interesantna stvar...to ce mozda Dedza znati da nam kaze....Jednog lepog dana kad pocne da se pravi deonica prema Bubanj Potoku....gde ce da naprave petlju? Da li ce morati da sklanjaju sadašnju auto-pijacu i naplatne rampe ili će petlja biti malo pre...ali s obzirom da su tamo iza brda neznam gde bi je drugo pravili osim onde negde kod rampi i auto-pijace?
Pazi radovi na petlji su uveliko u toku(zemljani radovi),a petlja ce biti (najlakse ovako da ti objasnim) na deonici na 30m od groblja orlovaca(kada ides prema Rusnju) pa jos na 190m kad prodjes groblje orlovaca,preko puta groblja,na tom delu...Ibarska magistrala bi trebalo da se preusmeri ove godine(trenutno prepravljaju projekat),tj preciznije pomericemo je za oko 370m dalje,jer vec nam uveliko pravi probleme prilikom izvodjenja radova...A po projektu nece se pomerati auto-pijaca(gde tu car da oduzmemo nasim gradjanima :D )...
 
Malo si me zbunio sa objasnjenjem, ali cu probati to da prikazem slikovito da vidim da li sam pogresio u predpostavci gde je petlja

Dakle petlja orlovaca bi trebala da bude odmah iznad groblja i tu se vide sa leve strane ibarske stubovi koji su postavljeni jos ranije a gde se trenutno obavljaju obimni zemljani radovi. Ista situacija je i sa desne strane ibarske (gledano na slici kako sam je postavio). Na kakvo pomeranje ibarske mislis...
petljarg0.jpg


petlja2do6.jpg


Nije mi najjasnije gde ce biti ukljucenje kod Auto pijace
potokip3.jpg
 
Ukljucenje bi trebalo da bude tamo gde se sada nalazi naplatna rampa, koja ce biti pomerena dalje u pravcu prema Nisu.
 
Nenad":u2geehqw je napisao(la):
Ukljucenje bi trebalo da bude tamo gde se sada nalazi naplatna rampa, koja ce biti pomerena dalje u pravcu prema Nisu.
tacno...sa leve strane groblja su nosaci,koji moraju da se naspu do vrha sa zemljom i sljunkom,a ibarska ce da se pomera ka bubanj potoku(paralelno)....
 
ljudi da li se ista radi na potezu od orlovače ka bubanj potoku, osim što je nedavno probije tunel straževica (mažalost samo jedna cev)? Tamo je dosta brdovit teren, verovatno ce biti potrebno puno mostova, vijadukata. Inace nije mi jasno bre kako ova vlada ne da lovu izvođačima pa da ovu deonicu ostružnica-orlovača završe recimo do kraja ove godine. Dobili su od Mobtela 1,1 milijardu evra i nek odreše kesu da se bar ova deonica završi...jer onda ipak imamo varinatu da ako neko iz pravca Zagreba hoće u Čačak recimo....da ima bar poluautoput obilaznica od dobanovaca do orlovače, jer i to bi bilo značajno za rasterećenje Gazele i Beograda od tranzita
 
Boscho, saobracaj iz pravca Hrvatske prema Zapadnoj Srbiji je vec prebacen sa Gazele na obilaznicu od Dobanovaca do Ostruznice pa onda dalje preko Ceraka i Zarkova za Cacak (iskljucenje sa autoputa Beograd-Obrenovac pre Ade Ciganlije)!

Naravno, radovi na obilaznici moraju da se nastave punom parom, pa i brze!!
 
Ljudi ja se juce vracao iz Soluna....vidim da je autoput napravljen sve do Grdelicke klisure....i sva cast neka nastave dole prema Grckoj....tema nema veze sa obilaznicom BG ali imam i neke fotke, pa nek mi neko objasni kako da ih postavim ako je to moguce na ovoj temi jer ipak nema veze sa obilaznicom
 
Vrh