Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Evo ga...
1697100036397.jpeg
 
Da na ovom mestu oko 18 časova bili parkirani jedan bager i autompil. Ali nisam primetio da je bilo šta kopano.
 
Kakvo crno ulegnuće, nema 2 god kako je most pušten? :(
Од првог дана су ми те спојнице на мосту биле превише вириле. То оптерећење приликом преласка возила се преносило на асфалт уз спојнице и вероватно се нешто ту пореметило у подлози.
 
Од првог дана су ми те спојнице на мосту биле превише вириле. То оптерећење приликом преласка возила се преносило на асфалт уз спојнице и вероватно се нешто ту пореметило у подлози.
Je li ta strana mosta još u garantnom roku?
 
Juče je bilo izazovno na obilaznici oko 19:45.
U pravcu Beograd->Ostružnički most, posle tunela Beli potok a pre petlje Avala je bio sudar u traci za preticanje.
U pravcu Niš->Beograd, nakon odvajanja za Bg, u traci za preticanje a negde u visini ulivanja sa desne trane ovih koji dolaze sa obilaznice u traci za preticanje sudar 4 vozila (možda jedno više/manje).
 
Plus ono isključenje uključenje ka Nišu na Tranšpedu u kombinaciji sa vozačkim sposobnostima Srbalja, užas živi. Često kad prolazim tuda, vidim likove koji se uključuju u voznu traku minimalnom brzinom i pod kriminalnim uglom.
Srbin kad se ukljucuje na autoput (ogranicenje 80) umesto da ubrzava, usporava i vozi 50-60 max. Dileje.
 
Srbin kad se ukljucuje na autoput (ogranicenje 80) umesto da ubrzava, usporava i vozi 50-60 max. Dileje.
Ništa bolja situacija nije kad se isključuje.X puta sam video ljude koji uspore na 50/60 i tek onda ispred samog isključenja bukvalno preskoči traku za usporavanje.

Opet mislim da je u autoškoli na obuci ova tema prilično zanemarena.
 
Ništa bolja situacija nije kad se isključuje.X puta sam video ljude koji uspore na 50/60 i tek onda ispred samog isključenja bukvalno preskoči traku za usporavanje.

Opet mislim da je u autoškoli na obuci ova tema prilično zanemarena.

Лично сам прошао поред идиота недавно који је на искључењу за Обреновац из смера Чачка, остао у возној траци, успорио на 30-40, и онда се окомито искључио, без коришћења траке за успоравање. Ово је драстичан пример, али примера оних који не користе траку за успоравање него успоравају у возној има свакочасно.

U autoškoli se autoput prilično otaljava kao tema, a parkiranje se ni ne uči, izuzev “garaže”.

Са овим се не слажем, пошто је моје искуство сасвим другачије. Међутим, вероватно зависи од инструктора.
 
Slažem se, ima instruktora koji odrade i to, ali je retkost. Fokus je na sistemu samog ispita.
 
pre 2 sata sam prošao iz pravca Niša u smeru ka BG, prestrojio se istog momenta u krajnju desnu traku i rekao devojci "aj bas da vidimo da l ce neko da se zaj***"

naravno 10 sekundi kasnije smo videli zbunjenu dušu kako se prvo malo vraća u rikverc pa onda iz cirka druge brzine ulazi u traku za preticanje...naravno iza njega auto odmah koči i samo gledam da mi neko od njih dvojice ne uleti u moju traku i onda ja moram naglo da usporim i dalje potencijalno ugrozavam vozace iza sebe...iliti druga opcija naglo dati gas da ih sto pre obidjem sto opet moze potencijalno da bude nebezbedno zbog ofrljeg suženja bez zaustavne u tom delu...haos

toliko problema se lančano stvori u 10ak sekundi i stvarno ne znam dokle vise, samo neka produze razdvajanje...
 
Vrh