Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Ja sam isto govorio i još uvek govorim da ne valja i neće valjati sve dok ne uzmu opet da delju brdo sve od rampe za Pančevo na koju su bacili pare bespotrebno sada umesto da su rešili račvanje kako treba. Lepo reče neko u komentarima - čekajte samo magla da bude pa kad se tu zagužva po limu, onda neka se obrate i ministru i glavno komandujućem za odštetu. A i ti kinezi nisu hteli da se to preprojektuje što je upitno , nego se jurilo za rokove i političke poene. Evo juče malo je falilo da imamo sudar vozova ala Grčka stil pa još sa šlagom da je u tunelu bilo.
 
Kad mogu ovi iz Los Anđelesa da se protegnu do Santa Klarite, preživeće i Beograđani gužvu do Velike Plane.
p04hk7rn.jpg
 
Ja sam isto govorio i još uvek govorim da ne valja i neće valjati sve dok ne uzmu opet da delju brdo sve od rampe za Pančevo na koju su bacili pare bespotrebno sada umesto da su rešili račvanje kako treba. Lepo reče neko u komentarima - čekajte samo magla da bude pa kad se tu zagužva po limu, onda neka se obrate i ministru i glavno komandujućem za odštetu. A i ti kinezi nisu hteli da se to preprojektuje što je upitno , nego se jurilo za rokove i političke poene. Evo juče malo je falilo da imamo sudar vozova ala Grčka stil pa još sa šlagom da je u tunelu bilo.
Одакле је информација да Кинези нису хтели да препројектују петљу Бубањ Поток? И зашто би они препројектовали нешто што има везе са инвеститором (ЈП Путеви Србије), а не са њима.
 
Одакле је информација да Кинези нису хтели да препројектују петљу Бубањ Поток? И зашто би они препројектовали нешто што има везе са инвеститором (ЈП Путеви Србије), а не са њима.
Pa provalačila se informacija ovde po forumu da kinezu nisu hteli da prihvate da se to radi. Zato su samo i crtali. Ko zna šta se krije ispod, a verovatno probijanje roka što bi bilo loše. Videli smo koliko je neprirodno stajao taj potez a da nije bilo radova i čekalo se. Izmena plana bi narušila valjda ugovoreno pa je sve odbijeno a za posledicu svi koji prolaze tuda to ima da trpe do promene. Jel realno da se pored onolikog mesta desno ovako nešto napravi? Svako račvanje počinje na skoro ~1km od samog razdvajanja. Na istom čvoru imamo slično razdvajanje iz suprotnog pravca koje je odrađeno ok. Neko je imao umišljenu ideju da će ljudi masovno da voze na obilaznicu i da se neće penjati uz brdo a uz to najavu ukidanja autoputa kroz BG hteo je da ostavi samo 1 traku za "Beogradić" i to uspeo da usadi negde u planove i u neke usijane glave. Znaju oni gde su sr*li vrlo dobro da ne bi sutra ugazili u to (zato se ćuti).

Ovo rešenje em što potencionalno stvara gužvu pre svega je nebezbedno što sam ukazivao u startu jer je BG rampa "otvorena" sleva tako da svako preko šiljka može da uleti. Vertikalna signalizacija je isto loše postavljena i zbunjuje vozače jer je kontradiktorna u liniji. Portal gde stoji Beograd desno odmah posle račvanja je trebao da bude iza samog šiljka i to kao T što se tako radi. Onaj ko dolazi levom trakom vidi portal u liniji po staroj trasi i misli da može ispod njega da prođe legalno, što je i moguće ali samo ako iseče šiljak. Zato ovakva račvanja treba da rade na pravcu tj šiljak je trebao da se povuče neki metar ka Ikea i da se zatvori desna stana ap-obilaznice ogradom a iz samog šiljka opet ograda al pod manjim uglom za BG. Ograda iznad šiljka bi izgledala kao V slovo kome je levi krak više ukrivljen ulevo nego desni koji bi bio blaže zakrivljen ulevo zbog povrata BG rampe na staru trasu. Ovime bi se štitilo to sečenje i upadanje u BG traku u zadnji momenat preko šiljka, gde neko može prosto da uleti nekome u levu stranu auta.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ccc
Interesantno je da smo svi videli sta ce se desiti cim su se pojavili obrisi ovog skretanja. Samo su neki skretali pogled. Evo sad ,u punom jeku guzvi u gradu, mada ce najvece poceti kada i studenti zapocnu godinu , vidimo na sta to sve lici. Sve u svemu, kao sto se i dalo pretpostaviti, ubrzo ce morati da se dogode novi radovi, seci usi krpi dupe. Ko onomad sto se forum pobunio oko spustanja stanice vukov spomenik , pa su odlozili menjanje steoenica od milion dana da eto i to zavrse kad je vec zatvoreno.
O cemu se razmislja, jel bas toliko bezveznih likova i mentola sedi u tim preduzecima i samo sprovode gde 'vlada' kaze d idu pare. Verovat o ima podosta memadzera , a evo vidimo da menadhment ne postoji. To je sramota a bice jos gore, jer se isto desava sa svim preduzecima od javnog znacaja koja i poslednji strucnjaci napustaju. Osgaju uhlebi da krckaju budzet i ne dolaze na posao, i burazerske privatne firme gde prelaze ti strucnjaci i gde se deli profit i kradu drustvene pare. Sve u svemu, jaka Srbija i zivela ista 🤮
 
У јавном сектору влада такво безумље да свако иоле, не образован, него нормалан бежи из истог главом без обзира. Наравно, режимским хијенама и страним кредиторима то дође као шлаг на торти.
 
Da ponovim.
Petlja je takva kakva je (nije mnogo loša) i tu nema promene. Ono što se može uraditi od BP do Transšpeda:
- pod hitno: ograničenje brzine najbolje dinamičko, promenljivim svetlosnim znacima.
- do sledećeg leta: uraditi treću traku u oba pravca.

I jedno objašnjenje.
Ljudi često voze zaustavnom jer ne mogu da se uključe.

Ipak je tu ogroman saobraćaj. Od grada do Ikee i Vrčina ide dosta vozila. Do Malog Požarevca još toliko, koliko i do "velikog" PŽ i Smedereva, plus redovan saobraćaj na X.
Malo li je? Svaki od ova 4 toka ima saobraćaja za poseban autoput.
Deo BP- Transšped je usko grlo.
 
Poslednja izmena:
Mislim da je treću traku u smeru kq bg, kao i blagu promenu horiz. signalizacije u smeru ka transpedu (opasno crtana suženja uz nepotrebnu zaustavnu traku pre transpeda) moguće uraditi prilično brzo i lako.

Problem je priznati fuck up, sada u mesecima pre izbora, jer to ipak ima političku cenu u bg.

Posledično, neće ništa ovde menjati na neki srednji rok. Onda će prosto morati, jer ovaj problem je od onih koji povremeno eskaliraju.
 
Da se ne ponavljam i da vas ne ponavljam ali i ako sam prolazio par puta vec, svaki put me iznova "iznenadi" racvanje... 4 trake za razdvajanje su morale i moraju da budu duze i signalizacija mora da bude ranija i jasnija, neko je dodao maglu, to su katastrofe u najavi... Guzve da ne komentarisem nesto posebno, bile bi sigurno manje da je ova deonica uradjena kako treba. Evo i jednog predloga: na samom racvanju treba postaviti dzinovsku tablu koja je vidljiva kao svetionik sa 2 kilometra udaljenosti, gde je nacrtano levo obilaznica, desno centar, da svetle treptuce strelice.. ako mozete da vizualizujete ono sto sam napisao :)
 
Kad mogu ovi iz Los Anđelesa da se protegnu do Santa Klarite, preživeće i Beograđani gužvu do Velike Plane.
p04hk7rn.jpg
Sve je prolazno samo je animozitet prema Beograaadjanima trajan.

Frapantan podatak, neke će iznenaditi, ovom deonicom se voze i stanovnici drugih gradova i sela naše države, sa ciljem dolaska, odlaska i prolaska kroz prestonicu.
 
Осим већ познатих података, први пут имамо податке о бројању саобраћаја. Овај просечан јулски дневни саобраћај је на нивоу просечног годишњег дневног код Нове Пазове или јужно од Малог Пожаревца.
На крају спомињу и могућност изградње нових петљи уколико се укаже потреба.

Screenshot_20230922-190922_LinkedIn.jpg
Screenshot_20230922-190932_LinkedIn.jpg

Извор: Linkedin
 
Осим већ познатих података, први пут имамо податке о бројању саобраћаја. Овај просечан јулски дневни саобраћај је на нивоу просечног годишњег дневног код Нове Пазове или јужно од Малог Пожаревца.
Šta se može zaključiti iz ovog šturog podatka?

Da je Obilaznica u startu izletela u top 10 najopterećenijih deonica u Srbiji. Samo treba imati u vidu da će godišnji prosek biti manji jer ovo početak sezone. NPR, u avgustu kod Malog Požarevca prođe i preko 70.000 dnevno.
Da je oko 20.000vozila/dnevno otišlo iz grada na obilaznicu, što nije malo.

Mnogo znači. Hvala bogu što je konačno gotova.
 
Од сутра креће пресвлачење коловоза на старој лошој деоници обилазнице пред остружнички мост у смеру ка Нишу, а радови ће трајати десетак дана. 🥳
Da li to znači da će napokon nestati stara horizontalna signalizacija iz perioda dok se saobraćaj odvijao samo "starim" delom mosta?!
 
Da li to znači da će napokon nestati stara horizontalna signalizacija iz perioda dok se saobraćaj odvijao samo "starim" delom mosta?!
Наравно. Ако мењају асфалт, онда одлази и стара хоризонтална сигнализација заједно са старим асфалтом...
 
Vraćam se danas iz Mladenovca ka Beogradu. Posle Tranšpeda počinje račvanje gde dve trake vode ka obilaznici a druge dve ka gradu. Usporavam na 80km/h, mada nije neka gužva, ali eto, stvorio se red. Odjednom čovek iz krajnje desne, dakle ona koja vodi ka gradu, seče dve trake u levo i prelazi na obilaznicu. Nije ni čudo onda zašto se ovde stvara nepotrebna gužva. Očigledno se pojedini vozači i dalje ne snalaze.
 
Evo i slika.Nizvodna strana Ostružničkog mosta je ponovo dvosmerna.Devijacija se završava iza mosta u pravcu Niša a pre petlje za Obrenovac kao i kada je zatvarana uzvodna strana mosta zbog sanacije.
Prilično dugačko parče koje je i dosta propalo,mislim da tu ništa nije rađeno još od puštanja u saobraćaj tamo 2000-te.

Radovi još nisu krenuli

Ali mehanizacija je spremna

Evo gde počinje devijacija,nedaleko posle isključenja za Miloš Veliki ili Surčin jug naravno kada se dolazi iz pravca Novog Sada
 
Sinoc sam prolazio kroz petlju Beograd iz pravca obilaznice kod OMV pumpe, obelezili su kolovoz kao na Bubanj Potoku. Ostale pravce jos nisu
 
Vrh