Au...Paradoksalno, brojni vozači koji krše propise i voze zaustavnom trakom - smanjuju broj preplitanja i pozitivno utiču na rasterećenje gužve.
Ja sam baš imao suprotnu situaciju. Zato što je veliki broj vozio zaustavnom, a zatim od mesta gde kreće prestrojavanje nastave da voze levom trakom, ja nisam mogao da se prestrojim ka Beogradu, tj. trebalo mi je dosta vremena da se napravi otvoren prostor gde mogu bezbedno da pređem, bez da isečem nekoga. Svakako mislim da su već od petlje kod Ikee pre račvanja mogli da ostave 4 trake ili bar da tu krenu 3 trake i sve bi bilo u redu. Čini mi se da 90% saobraćaja je juče uveče išlo ka Beogradu.Paradoksalno, brojni vozači koji krše propise i voze zaustavnom trakom - smanjuju broj preplitanja i pozitivno utiču na rasterećenje gužve.
Небитно, шта се хваташ за детаљ? Али у основи, не - не праве они чеп. Крећу се крајњом десном траком и иду десно. Недостају - траке. Недостаје паметан дизајн.Au...
Pa upravo ti pavijani prave čep, tako što ometaju ljude koji hoće da regularno skrenu ka centru...
Vezano za kamione, ako kamion u međunarodnom saobraćaju napravi neki od prekršaja koji se snimaju na tahograf (prekoračenje opšte brzine, narušavanje režima rada i odmora) može da bude kažnjen u bilo kojoj državi u roku od mesec dana. U unutrašnjem saobraćaju, ja ne pamtim tako mnogo divljanja kamiondžija, koliko pamtim česta nekažnjena prekoračenja brzine autobusa vodećih prevoznika. Ne znam koliko se to sada iskontrolisalo. U Srbiji ne živim 6,5 godina.Ma da i nikad nisu u pretovaru.
Idu brate poneki i preko 100. Najgore je kad se međusobno pretiču, jedan ide sa 90,00 a pretiče ga drugi sa 90,01km/h.
Za drugo si u pravu. Sada apsolutno svaki auto na autoputu može da ide 160km/h a mnogi nemaju adekvatne kočnice i propisno naduvane gume.
Kada je gužva, na autoputu pažnja mora biti na istom levelu kao kroz kanjon Moraće.
Jedan jedini sekund nepažnje je skoro 40 metara puta. Mislite o tome.
I stalo moraju retrovizori da se prate. Stalno.
Bravo Sergio!!!
Iz vizure vozača, orijentaciono i logički Bg je pravo a obilaznica je levo. Kada sedneš u kola i gledaš kroz šoferku, Bg je tamo negde iza brda, tj. pravo a neki tamo stranci i kamiondžije treba da idu levo. Za sve koji idu za Bg to je glavni pravac. Po snimcima oni najviše i greše. To što neka od ove dve mogućnosti kretanja ima jaču oznaku ne znači apsolutno ništa. A to što mi ovde na silu pokušavamo da uguramu distinkciju izmedju glavnog pravca i odvajanja je totalna glupost, bitna na papiru ali ne i u stvarnom životu..Ovde problem nije što se za obilaznicu produžava pravo, a što se za ulazak u BG odvaja desno.
Smatram da je to normalno (da glavni pravac produžava, a sporedni se odvaja). Tako je urađeno i na severnoj strani obilaznice, ima i uporednih istih rešenja po inostranstvu.
Ovde pojedinim vozačima može (i očigledno jeste) da bude problem što je to odvajanje desno za ulazak u BG kraće nego npr. isto takvo odvajanje sa severne strane obilaznice. Tamo je oko 800 metara, ovde na južnom delu oko 450 metara.
Tih 450 metara se pri brzini od 130 km/h pređe za 12 sekundi, dok sa severne strane obilaznice za isto takvo odvajanje desno za ulazak u BG ljudi imaju na raspolaganju (pri istih 130 km/h) oko 22 sekunde. Realno i tih 12 sekundi je dovoljno, ali uvek treba planirati (projektovati) za kilave/neiskusne/neodlučne/uplašene/nekoncentrisane za volanom, tj. ostaviti im više mesta. Baš kao što je to urađeno sa severne strane obilaznice...
Zato nam i jeste ovako vekovima jer ne umemo da nadjemo sredinu, ili je sve crno, mi smo najgori, najsiromasniji, najjadniji ili smo najjaci, najhrabriji, nebeska narod...Nije sve crno-belo, na primer Crvena zvezda, a i projekat petlje Bubanj potok, on je crn skroz naskroz. Nema tu ni 'ali' ni 'mada'. Priče o vozačima su spin.
Sa komunikološke tačke, 'Sloba je loš, ali je opozicija još gora' znači 'Sloba je dobar'.
Ето видиш да си се сложиоE pa @Пантографе, dosta toga pametnog i mudrog ume covek da procita u tvojim postovima ali s ovim stavom (sve je crno, da nema crnje) se ne bih slozio. I nema ALI. Ende.
A tek kada bude ovo isključenje za Pančevo proradilo, direktno u tunel se ulazi, ima da bude pogibija neviđenaTek ovako iz vazduha moze da se vidi koliko je sve ovo amaterski odradjeno, a nije da se ne vidi i sa kolovoza
Sacuvaj me Boze sta su napravili, a desno ektar livade, mozes da napravis fudbalski stadion
Osveta losih djaka, ne znam ko je rekao ali je sada ta izreka vise nego aktuelna i tacna