Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

^^ Umesto da ide nadvožnjak preko cele Pijace, pa da se nasip pravi blizu K.Puta, makar bi imali hlad ispod, ovako ode pola pijace u nasip...jeftino rešenje, nema šta...
 
Nisu ljudi glupi, ovoj treba da bude id***-proof rešenje na koje neće pogrešiti ni mladi vozači, ni stranci, ni oni koji prvi put prolaze tu. Nemojte tražiti problem u normalnim ljudima, neko je očito tu zabrljao stvare iz nadležnih. Ajmo postavite tu tablu pored ona Zagreb-Budapest i rešen problem.
 
Ево Весић одговорио. Верујем да ће то одрадити. Исто тако сам му писао и за Гугл мапе и обилазницу.
 

Prilozi

  • Screenshot_20230706_213224_Twitter.jpg
    Screenshot_20230706_213224_Twitter.jpg
    78,8 KB · Pregleda: 543
Poslednja izmena:
Ja imam jedno pitanje za sve Vas koji tu pratite izgradnja autoputa. Zašto se toliko insistira da petlja Bubanj Potok mora imati potpuna dostupnost. Pod "Dostupnost" se misli na mogučnost da se iz svaki pravac ići prema svakom drugom pravcu? Zašto toliko vama je bitno da se može sa strane obilaznice iz pravca Avale preći prema Beograd? Razmislite malo, videćete da je to ne baš toliko potrebno. Pa svaki onaj koji želi da to uradi se može isključiti još na petli Avale nekoliko kilometara ranije i iči starim kružnim putem prema Beograd. Mislim da sa ovim dopunjskim nadvožnjakom samo se baci nepotrebno novac da bi vozači mogli ići autoputem još dva kilometara, i opet se priključiti na taj isti stari kružni put i istu tu raskrnicu kod ulaza buvljaka koji će sada biti novi kružni tek. A pored tome i na neki način ovim novim iskljućenjem stimulišemo da od obilaznicu nepotrebno pravimo gradski bulevar.

Evo recimo ja živim u Skoplju i ova debata kod nas je bila pre par godina za isti ovakav slučaj kad se završavala obilaznica, Samo je tu malo drugačije s tim da se iz pravca Skoplja nemožete priključiti na obilaznicom na istočni izlaz grada na petlji "Hipodrom". Mogučnost postoji preko sledečoj petlji "Hotel Bellevue" pa vratiti se nazad. I to nikome ne fali, autoput normalno funkcioniše.

 
Ево Весић одговорио. Верујем да ће то одрадити. Исто тако сам му писао и за Гугл мапе и обилазницу.
Samo da neko ne pomisli da je levo put za Hrvatsku a desno za Bugarsku.
Ne bi me ništa začudilo.
 
Ja imam jedno pitanje za sve Vas koji tu pratite izgradnja autoputa. Zašto se toliko insistira da petlja Bubanj Potok mora imati potpuna dostupnost. Pod "Dostupnost" se misli na mogučnost da se iz svaki pravac ići prema svakom drugom pravcu? Zašto toliko vama je bitno da se može sa strane obilaznice iz pravca Avale preći prema Beograd? Razmislite malo, videćete da je to ne baš toliko potrebno. Pa svaki onaj koji želi da to uradi se može isključiti još na petli Avale nekoliko kilometara ranije i iči starim kružnim putem prema Beograd. Mislim da sa ovim dopunjskim nadvožnjakom samo se baci nepotrebno novac da bi vozači mogli ići autoputem još dva kilometara, i opet se priključiti na taj isti stari kružni put i istu tu raskrnicu kod ulaza buvljaka koji će sada biti novi kružni tek. A pored tome i na neki način ovim novim iskljućenjem stimulišemo da od obilaznicu nepotrebno pravimo gradski bulevar.

Evo recimo ja živim u Skoplju i ova debata kod nas je bila pre par godina za isti ovakav slučaj kad se završavala obilaznica, Samo je tu malo drugačije s time da se iz pravca Skoplja nemožete priključiti na obilaznicom na istočni izlaz grada na petlji "Hipodrom". Mogučnost postoji preko sledečoj petlji "Hotel Bellevue" pa vratiti se nazad. I to nikome ne fali, autoput normalno funkcioniše.
Zato što je već sve to dovoljno plaćeno da je mogla da se napravi prava veza za sve pravce.
Nije ovde bila reč o uštedi pa da zbog toga nisu hteli da prave to skretanje...
 
Jel će to sad dotični ministar da prekrši propise dodavanjem ovih oznaka :unsure: na autoput? Ja bi mu kredom nacrtao bolje to račvanje nego neki njegov projektant. Mislim ovo je čist primer gde birokratija upropasti sve iako je greška uočena odavno. Ako već neko ima kontakt na tako visokom nivou mogao bi da mu kaže da to račvanje nije bezbedno ni po kom pravilniku koji će i on da prekrši, ako stvarno nije dozvoljeno da se upisuju znakovi gradova na trake. Toliko može da ima razuma kad već nije imao za ono sečenje drveća na Kališu za glupost od gondole.
 
Нигде не пише да је то забрањено у Правилнику о саобраћајној сигнализацији.
Постоји један члан који каже да је управљачу пута дозвољено да ради побољшања безбедности саобраћаја експериментално користи нове методе у саобраћају, тако нешто, уз сагласност надлежног министарства.
 
На петљи Београд (Добановци) ни из смера Новог Сада ни из смера Шида не постоје ознаке градова и држава на коловозу (већ само на таблама), путоказне табле су постављене по истом принципу као на Бубањ Потоку, на путоказним таблама пише "Београд" (никакав "центар" и слично) на белој подлози и са пиктограмом града (ознака која се учила из географије, а можда и из познавања друштва у основној школи), крак петље за смер Нови Сад - Београд је много јаднији (индиректна рампа на којој је брзина 40 км/ч, а до ње води изливна трака краћа од 150 метара) и нико се не враћа у рикверц.
Ако пет пута пише да је Београд десно, онда се престројиш у десну траку чим се она отвори и не можеш да промашиш. Исто као што не додајеш гас када прилазиш пешачком прелазу. Исто као што се зауставиш испред пешачког ако се заустави и возило у траци поред тебе. Исто као што пропустиш пешаке којима је зелено када скрећеш десно или лево. Али ако возиш напамет, без мозга, ако бленеш у телефон или ако возиш 160 у зони петље где је ограничење 100 или 120, наравно да ћеш промашити искључење.
 
Druže to što je nešto minimalno jasno, ne znači da je dovoljno dobro. To su situacije kada mora da bude svima koji prvi put tuda prolaze kristalno jasno.

I po kiši, magli, noću, posle 10h vožnje... dodatno, na Dobanovačkoj petlji nema oznaka država iz smera SUPROTNOG od tih država, što je svakako logično. Neće tu stavljati "Makedonija i Bugarska"
 
Petlja Dobanovci postoji već dosta vremena, tako da većina ljudi zna. Druga velika prednost je što je prilično "sama" odnosno, na par kilometara pre i posle nema drugih petlji, dok na BP postoji Trasšped, staro isključenje, buduće za Pančevo,...

Evo da se setimo kako je jedan laik (ja) predlagao rešenje signalizacije, u okviru postojećeg građevinskog rešenja
bp-gif.158660
 
Evo sad nam smeta i drvo što je izraslo ispred znaka. Šolak i Đilas su namerno zalivali drvo da bi ono što više izraslo i smetalo svim našim građanima i svim investitorima koji dolaze u BG kako bi promašili i zakasnili na sastanak.

E tako se radi zamena teza!!! 😆😆😆
 
70 posto vozaca u srbije ne zna da vozi u kruznom toku( skoro, ali bas skoro svaki put mi neko svira kad iz srednje trake kruznog toka pokusava da se iskljuci i psuje sve po spisku misleci da sam ja njega zeznuo), ti isti ne znaju i da se prestroje na vreme jer su takvi na zalost i tu nema price da li je dobro obelezeno iskljucenje za Beograd ili nije. Po meni je sasvim dovoljno obelezeno i korektno mi je bilo kad sam juce prolazio. Pri tom sam bio jedan od retkih koji je otprilike postovao ogranicenje brzine. Pored mene su samo zujali kao da voze formulu 1.
Potreban je kolektivni reset u svim oblastima zivota pa i u saobracaju.
 
Ako sam ja dobro shvatio, postoji neka logika u bojama tabli na portalima:

Zelena tabla - iskljucenje na autoput

Plava tabla - iskljucenje na put rezervisan za saobracaj motornih vozila (motorway) npr. Batočina - Kragujevac

Žuta tabla - isključenje na magistralni ili lokalni put

Bela tabla - Isključenje za naseljeno mesto, gradsku zonu

Braon tabla - turističke rute, manastiri, spomenici itd.

Samo što kod nas koliko vidim, oznaka države pored naziva grada u stranoj drzavi negde stoji, negde ne stoji. Npr. kroz Beograd, gtadski autoput, gde god stoji Zagreb, gotovo nigde nema pored "HR" ili "CRO" kako god.. Jeste da svi znaju gde je Zagreb, ali ako je standard da stoji i oznaka drzave, toga bi se trebalo striktno pridržavati.
 
Druže to što je nešto minimalno jasno, ne znači da je dovoljno dobro. To su situacije kada mora da bude svima koji prvi put tuda prolaze kristalno jasno.

I po kiši, magli, noću, posle 10h vožnje... dodatno, na Dobanovačkoj petlji nema oznaka država iz smera SUPROTNOG od tih država, što je svakako logično. Neće tu stavljati "Makedonija i Bugarska"
Пет-шест табли је минимално? Колико онда треба да би било потпуно јасно? Двадесет, тридесет, четрдесет? Можда би и две биле довољне да се вози по ограничењу.

Не знам на који смер добановачке петље мислиш, али кад идеш из Новог Сад, на табли стоји "Zagreb (HR)", кад идеш из Шида стоји "Budapest (H)", а кад идеш из Ниша или Београда, стоји и "Zagreb (HR)" и "Budapest (H)". Где су онда ознаке тих градова на коловозу? Како нико не промашује па иде у рикверц?
 
Evo sad nam smeta i drvo što je izraslo ispred znaka. Šolak i Đilas su namerno zalivali drvo da bi ono što više izraslo i smetalo svim našim građanima i svim investitorima koji dolaze u BG kako bi promašili i zakasnili na sastanak.

E tako se radi zamena teza!!! 😆😆😆
Srles,pa tako napiši j b g.
Cela ujdurma oko ovog račvanja u B. Potoku je ustvari račvanje na ZA i PROTIV određene političke opcije.
Provejava kroz celu diskusiju al niko da jasno i glasno kaže.
Bravo.
 
Srles,pa tako napiši j b g.
Cela ujdurma oko ovog račvanja u B. Potoku je ustvari račvanje na ZA i PROTIV određene političke opcije.
Provejava kroz celu diskusiju al niko da jasno i glasno kaže.
Bravo.
Ja i dalje čekam da neko objasni vezu NATO, EU i Kosova i račvanja na obilaznici kako svojim efektima utiču na nečitanje 7 tabli za skretanje ka BG. Ako ništa onda hoću pare od ulaznice nazad.
 
Isprobao petlju Bubanj Potok nekoliko puta ove nedelje. Prvi put iz pravca Niša, zamalo da promašim Beograd na onom čuvenom račvanju, pošto mi je sve bilo novo. Drugi put sam znao za jadac, treći put sam imao vremena i da proučim signalizaciju. Šta znam, možda bi vredelo postaviti još jedan set velikih tabli baš na račvi, da još jednom pokaže "beli" pravac za Beograd i "zeleni" za obilaznicu. Od viška glava ne boli.

Iz pravca Orlovače idealno odvajanje i sve super osim onog bizarnog zaletanja prema brdu nakon kojeg mora da se pravi polukružno da bi se izašlo na prevoj i krenulo prema "Lasti". Da li je tu predviđeno da se nastavi tunel, a ovo je samo privremeno? I ako je privremeno, kako će posle probijanja tog tunela izgledati uključenje iz pravca Orlovače prema Lasti?

Takođe mi deluje da je petlja BP odlična veza između Konjarnika/Zvezdare i Vidikovca/Petlovog Brda, da se izbegne gužva preko Jerkovića, Trošarine i Rakovice.
 
Vrh