Samo da neko ne pomisli da je levo put za Hrvatsku a desno za Bugarsku.Ево Весић одговорио. Верујем да ће то одрадити. Исто тако сам му писао и за Гугл мапе и обилазницу.
Zato što je već sve to dovoljno plaćeno da je mogla da se napravi prava veza za sve pravce.Ja imam jedno pitanje za sve Vas koji tu pratite izgradnja autoputa. Zašto se toliko insistira da petlja Bubanj Potok mora imati potpuna dostupnost. Pod "Dostupnost" se misli na mogučnost da se iz svaki pravac ići prema svakom drugom pravcu? Zašto toliko vama je bitno da se može sa strane obilaznice iz pravca Avale preći prema Beograd? Razmislite malo, videćete da je to ne baš toliko potrebno. Pa svaki onaj koji želi da to uradi se može isključiti još na petli Avale nekoliko kilometara ranije i iči starim kružnim putem prema Beograd. Mislim da sa ovim dopunjskim nadvožnjakom samo se baci nepotrebno novac da bi vozači mogli ići autoputem još dva kilometara, i opet se priključiti na taj isti stari kružni put i istu tu raskrnicu kod ulaza buvljaka koji će sada biti novi kružni tek. A pored tome i na neki način ovim novim iskljućenjem stimulišemo da od obilaznicu nepotrebno pravimo gradski bulevar.
Evo recimo ja živim u Skoplju i ova debata kod nas je bila pre par godina za isti ovakav slučaj kad se završavala obilaznica, Samo je tu malo drugačije s time da se iz pravca Skoplja nemožete priključiti na obilaznicom na istočni izlaz grada na petlji "Hipodrom". Mogučnost postoji preko sledečoj petlji "Hotel Bellevue" pa vratiti se nazad. I to nikome ne fali, autoput normalno funkcioniše.
О томе сам и ја размишљао, али како другачије. Уосталом, ваљда ће Путеви Србије знати како најбоље да обележе.Samo da neko ne pomisli da je levo put za Hrvatsku a desno za Bugarsku.
Ne bi me ništa začudilo.
Пет-шест табли је минимално? Колико онда треба да би било потпуно јасно? Двадесет, тридесет, четрдесет? Можда би и две биле довољне да се вози по ограничењу.Druže to što je nešto minimalno jasno, ne znači da je dovoljno dobro. To su situacije kada mora da bude svima koji prvi put tuda prolaze kristalno jasno.
I po kiši, magli, noću, posle 10h vožnje... dodatno, na Dobanovačkoj petlji nema oznaka država iz smera SUPROTNOG od tih država, što je svakako logično. Neće tu stavljati "Makedonija i Bugarska"
Srles,pa tako napiši j b g.Evo sad nam smeta i drvo što je izraslo ispred znaka. Šolak i Đilas su namerno zalivali drvo da bi ono što više izraslo i smetalo svim našim građanima i svim investitorima koji dolaze u BG kako bi promašili i zakasnili na sastanak.
E tako se radi zamena teza!!!
Ja i dalje čekam da neko objasni vezu NATO, EU i Kosova i račvanja na obilaznici kako svojim efektima utiču na nečitanje 7 tabli za skretanje ka BG. Ako ništa onda hoću pare od ulaznice nazad.Srles,pa tako napiši j b g.
Cela ujdurma oko ovog račvanja u B. Potoku je ustvari račvanje na ZA i PROTIV određene političke opcije.
Provejava kroz celu diskusiju al niko da jasno i glasno kaže.
Bravo.
S tim da kod nas postoji termin umesto „brzih saobraćajnicaˮ i sličnih kovanica, a zove se moto-put.Plava tabla - iskljucenje na put rezervisan za saobracaj motornih vozila (motorway) npr. Batočina - Kragujevac