Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Uh, kakvo je vreme napolju užasno... Pitam se da li radovi (izuzev unutar tunela) mogu da se obavljaju, makar i u 10% tempa od neke potrebne dinamike.
Letos kad se pojačao malo tempo, pa pojedini ovde na forumu pisali ono čuveno "Ako se nastavi ovim tempom, može da se završi tad i tad..." meni je uvek u glavi bilo ovo vreme, a da ne govorimo o nadolazećoj zimi, mrazevima i još kraćoj obdanici...
 
Имали су беспрекорну годину за рад, разлози за кашњење не леже у томе, већ у лошој оптимизацији радника и саме динамике радова, приоритизацији деоница и слично.
 
Da li je su otvoreni ulazi i izlazi sa obilaznice na petlji Orlovača (pravac ka Bubanj Potoku)?
 
Да ли ће да руше ову кућу или шта ли је већ, која је у сред петље
 
Evo na onom uklapanju medjunarodnog koridora rade 2 mašine lagano.
Pa za njih je JKP Sopot na izgradnji lokalnog puta za Parcane konglomerat.

Screenshot_2022-11-08-22-52-41-27_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg

Screenshot_2022-11-08-22-56-28-33_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg
 
Dve mašine na 100-200m autoputa u ovako završnim radovima zapravo i nije malo (možda bi ih bilo malo u fazi otkopavanja zemlje jer treba više vremena), one mogu taj žući kamen razastru na tu dužinu za dan-dva. Plus verovatno ima još i par kamiona koji donose taj kamen pa ih je i više od dva. E sad, da li se neće žuriti sa asfaltiranjem ili će ići odmah posle, to je drugo pitanje.
 
Još gore, ovo spajanje nikako da se izbetonira.
Ovo sve može da se završi za dve nedelje. Da se konačno normalno pusti saobraćaj na starom delu petlje. Bez barijera i preusmeravanja.

Pogledajte prilog 148563
Ja gledam ovako.
Od betona je ostalo da se uradi ovaj spoj i spuštanje i penjanje na petlju Beli potok.
Ekipe koje rade beton su otišle na Beli potok kako bi se to tamo završilo što pre a zatim će se vratiti ovde jer ovaj deo em ne utiče na saobraćaj em će ga završiti dok ne budu gotovi radovi na tunelu.
U rokovima su a ne angažuju dodatnu radnu snagu.
 
A ja gledam ovako.Autoputevi se prave da bi se vozili bezbedno i brzo pritom se deonica nekada od Laste a sada od Bubanj Potoka uključuje u obračun putarine.Dve godine već se na tom delu saobraćaj preusmerava,dešavaju se udesi, zastoji vikendima, signalizacija koja zbunjuje itd pa bi po meni bilo korisno da se ovo odradi i asfaltira pre mrazeva da se makar ljudima vrati ono što su imali do sada.
 
Još gore, ovo spajanje nikako da se izbetonira.
Ovo sve može da se završi za dve nedelje. Da se konačno normalno pusti saobraćaj na starom delu petlje. Bez barijera i preusmeravanja.
To spajanje je na putu sa obilaznice ka Pančevu i puta od grada ka Pančevu. Ono nigde ne vodi i neće nigde da vodi još godinama.
Ovo je problem što se iz grada ka Nišu ne ide normalno.
bp.jpg

Mada, realno, to je otvoreno tek nedavno, tako da nisu ni mogli brže. Sada se saobraćaj obavlja servisnom saobraćajnicom, koja je uža od profila autoputa.
 
Pa dobro, pošto se prema Pančevu neće graditi još ko zna koliko hajde da to ostavimo tako kako jeste. To stoji tako već dosta dugo i mene lično iritira. Ako je moglo na drugom kraku (od Pančeva ka Nišu) da se završi može i ovaj koji sam obeležio. Jer se vidi da su pravac Pančevo-Obilaznica počeli da asfaltiraju dok ovo stoji nedovršeno.
Ali ajde, rečeno je do Nove godine da će celokupan posao na Bubanj Potoku biti završen.
 
To spajanje je na putu sa obilaznice ka Pančevu i puta od grada ka Pančevu. Ono nigde ne vodi i neće nigde da vodi još godinama.
Ovo je problem što se iz grada ka Nišu ne ide normalno.
Pogledajte prilog 148568
Mada, realno, to je otvoreno tek nedavno, tako da nisu ni mogli brže. Sada se saobraćaj obavlja servisnom saobraćajnicom, koja je uža od profila autoputa.
Или ја не разумем ово што си навео, или си ти навео нешто сасвим погрешно. Колико ја знам саобраћај путем из града ка Нишу никада се више неће одвијати "нормално као некада", зато што то више неће бити аутопут, јер се аутопут пружа од обилазнице. А чак и да остане стари пут аутопут, не могу се нови аутопут (од обилазнице) и некадашњи аутопут укрштати у нивоу, већ ће убудуће када се буде ишло из града ка Нишу морати да се укључи на (нови, измештени) аутопут преко рампе, онако како се то увек и ради у таквим ситуацијама. Можда нисам најпрецизније изложио мисао, али отприлике мислим да се да схватити шта сам хтео да кажем.
 
Или ја не разумем ово што си навео, или си ти навео нешто сасвим погрешно. Колико ја знам саобраћај путем из града ка Нишу никада се више неће одвијати "нормално као некада", зато што то више неће бити аутопут, јер се аутопут пружа од обилазнице. А чак и да остане стари пут аутопут, не могу се нови аутопут (од обилазнице) и некадашњи аутопут укрштати у нивоу, већ ће убудуће када се буде ишло из града ка Нишу морати да се укључи на (нови, измештени) аутопут преко рампе, онако како се то увек и ради у таквим ситуацијама. Можда нисам најпрецизније изложио мисао, али отприлике мислим да се да схватити шта сам хтео да кажем.
Ne ne razumes, ukrstace se kao u dobanovcima, 4-5 traka ce se spajati u dve plus zaustavnu. Auto put ka Nisu se gradi ubovom crvenom zaokruzenom poligonu pa na mestu gde bager radi zemljane radove.
 
Sad ja ništa ne razumem :) Za šta će služiti ova traka kojom se sada ide ka Nišu kada se napravi ovaj deo zaokružen crvenom. Samo za isključenje iz Pančeva?
 
Lakse je kad se nacrta :)
Kad bi se zavrsile ova dva parceta, saobracaj bi mogao da se normalizuje, bez devijacija i drugih kerefeka, sto je imperativ za siguran saobracaj u predstojecem zimskom periodu. To su glavni razlozi i za Pendolina i za StaruMo.
1668000683764.png
 
Poslednja izmena:
bpotok.jpg



Da se i ja uključim i unesem još malo zabune, znači trake iz smera Beograd - Niš se na ovom mestu spajaju sa servisnim trakama za uključenje-isključenje i potom preko mosta prelaze preko obilaznice, rešenje kao kod Arene.
 
Za sve one koji imaju primedbe na sistem rada na izgradnji obilaznice. Da li razmišljaju o tome da se svi radovi obavljaju bez prekida saobraćaja na autoputu Beograd-Niš i kružnom putu.
 
Vrh