Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Naši građevinici su počeli da rade copy-paste objekte, bez da imalo odstupe od svakodnevnice i objekat prilagode terenu i potrebama. Pokušavaju da uguraju isključenja za Pančevo po svaku cenu, a tek ukrštanje u nivou, budućeg isključenja za Beograd i KP...
Evo kako je moglo jednostavnije, bar po meni.
20221029_221450.jpg
20221029_221535.jpg
 
Odličan predlog. Sad mi iskoči na IG. Kad se moglo na ovakvom terenu (ne znam gde je, Kina pretpostavljam?)

 
@tragac

Slika je takodje extra,Avala u pozadini prelep prizor.

Mada malo strahujem od ovog pravca,tobogan i krivina u desno.Da neko ne pomisli da može da dotakne Avalu a na radiju pesma 200 na sat u krivinu.
 
Гледам колико је радова преостало на тунелу Бели поток, Авалској петљи и петљи Бубањ поток. Петље се могу завршити за неколико месеци, али тунел не изгледа да може брзо и нови рок 1.јун изгледа " напето ". Свакако ће завршити негде следећег лета....верујем да ће Ђилас бити крив што касни тунел!
 
Ne d'o mu Bog da sretnem na ulici...
Taj Đilas nam se ukenjao u život.
Zamisli da je bio u nekoj zemlji gde je imao veće mogućnosti npr. Deutschland ne bi se iščupali narednih bar 500 godina.
Pominjali bi ga k'o mi Turke.. :)
 
Ne d'o mu Bog da sretnem na ulici...
Taj Đilas nam se ukenjao u život.
Zamisli da je bio u nekoj zemlji gde je imao veće mogućnosti npr. Deutschland ne bi se iščupali narednih bar 500 godina.
Pominjali bi ga k'o mi Turke.. :)
Samo čorav ne vidi šta uradiše njegovi naslednici u Beogradu.
Gde god su mogli otežaše saobraćaj: Slavija - umesto da ubrzaju saobraćaj napraviše da vozila gradskog prevoza se maksimalno zadržavaju na trgu dok naprave krug oko trga,
Savski trg - Savsku ulicu sa po tri trake svedoše na dve na trgu,
na raskrsnici Hilendarske, Palmotićeve i DŽordža Vašingona oduzeše prostor kolovozu da bi napravili nekakav trg,
na raskrsnici Mileševske i Kralja Nikolaja ista stvar,
gradska magistrala Novi Beograd - Surčin, da li može da se napravi nešto gore od ovoga, mislim da ne može.
Verovatno ima još primera ali mislim da je i ovo dosta.
 
Stvarno se izvinjavam zbog off-a ali moram da odgovorim...
Koliko sam ja razumeo sve to što nije dobro je zbog gore pomenutog, jer da nije on takav "haos" ostavio sve bi to bilo mnogo bolje...
Jaoooo, ipak je dosta... :)
 
Naši građevinici su počeli da rade copy-paste objekte, bez da imalo odstupe od svakodnevnice i objekat prilagode terenu i potrebama. Pokušavaju da uguraju isključenja za Pančevo po svaku cenu, a tek ukrštanje u nivou, budućeg isključenja za Beograd i KP...
Evo kako je moglo jednostavnije, bar po meni.Pogledajte prilog 147997

To deluje skroz izvodljivo, taj nadvožnjak bi bio znatno kraći (čitaj jeftiniji) nego preko Auto pijace, posebno što će završetkom radova tu biti uklonjene i sve ove trake sa desne strane koje su nekada bile deo naplatne rampe. Jedino je malo nezgodno što bi uključenje na AP bilo neposredno pre isključenja prema Pančevu, mada sigurno ima načina i da se to reši.
 
Jel moze neko strucan da objasni sam proces izgradnje ovog tunela.
Ako sam dobro razumeo, na ovaj način se prvo izlivaju "bocne strane" tunela. Nakon toga se "pokriva". Jel koriste grede ( kao recimo za mostove) pa odozgo armiraju i izlivajy ploču koja se posle zatrpava? Ili moraju da armiraju "celu ploču"?
Sve mi ovo deluje nekako kilavo....Po slikama mi deluje da je ostalo jos ovu desnu stranu da zavrse pa da mogu da pokrivaju. Al ne mogu da se otmem utisku da je ovo previse kilavo...
 
Krajem juna je bila malo detaljnija priča o tehnologiji gradnje, mislim da je bio uključen član milan mostadžija koji se vrlo brzo naljutio i otišao sa foruma... nažalost.
Na tim stranama oko tog datuma možeš pronaći gomilu informacija.
Ali u suštini je tačno ovo što si napisao.
I da, i moje mišljenje je da je kilavo.... ali u roku...
Što je najvažnije.
 
I da zaboravio sam da napomenem. Kamiondžija na Orlovači polukružno iz pravca Ostružnice da bi se isključio ka Petlovom brdu. Majstore...
 
Kad je bilo zatvoreno od Ostružnice do Orlovače uključenje na autoput u smeru ka Surčinu kamiondžija koristi da skrene levo ka Orlovači.
Kažem kamiondžija jer sam video jednog ali vrlo verovatno da je tih dana to bila uobičajena pojava.
 
To deluje skroz izvodljivo, taj nadvožnjak bi bio znatno kraći (čitaj jeftiniji) nego preko Auto pijace, posebno što će završetkom radova tu biti uklonjene i sve ove trake sa desne strane koje su nekada bile deo naplatne rampe. Jedino je malo nezgodno što bi uključenje na AP bilo neposredno pre isključenja prema Pančevu, mada sigurno ima načina i da se to reši.
Da ideja o vijaduktu nije loša ali ako pogledamo Dobanovačku petlju gde imamo skoro identičnu situaciju nisam baš siguran da će se ukloniti trake desno.Na Dobanovcima 4 trake uporedo idu sigurno preko 600 metara.Baš se lepo vidi da je ovo nekada bio jedan projekat.

IMG_20221102_194435.jpg
 
Poslednja izmena:
Trenutno brojim čak 8 traka u smeru ka BG. Po projektu, ako dobro vidim mada nije baš najjasnije, izgleda da će ih biti samo 3 (dve se odvajaju levo, jedna ostaje pravo). Mada bih svakako više voleo da ih bude bar 2+2. Videćemo uskoro...
 
Vrh