Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Evo, recimo ovako:

03b---bubanj-potok-cela+.jpg
 
Poslednja izmena:
1666772256522.png



Štaje ovo google izmislio na sred puta? :D
 
Videh oko 18 na kraju Ostruznickog mosta kod petlje Ostruznica utovaraju valjke i finisere. Deluje kao da su zavrsili asfaltiranje mosta.
Није асфалтирано неких 200 метара тачно на средини моста, изнад реке. Ту и даље раде.

Око 10 часова су се спремали да преместе саобраћај пред петљу Орловача на леву страну ка Стражевици. Следи рехабилитација коловоза од Орловаче до Стражевице, а петља Орловача ће бити затворена за саобраћај из правца Остружнице.
 
Sa obilznice ka BGu će verovatno da naprave privremeno "lakat" na levo pred ulazom u budući tunel i tako puste saobraćaj ka BG-u.
Bilo bi ok rešenje dok se ne napravi nadvožnjak po projektu koji ide preko pijace i dok ne počne tunel da se kopa. Sve zavisi koliko mesta ima.
Možda može da se kopa tunel i da privremeno skretanje ostane.
1666788163384.png
 
Lakat krivina na autoputu?
@blagic To je bila i moja prva reakcija, ali, ne zaboravi - ovaj deo nije pravi autoput, i nece biti pravi autoput, sve dok se ne krene sa busenjem tunela i nastavi sa obilaznicom u pravcu Panceva. To ce jos jako dugo zapravo biti "mrtav put", na kome nece biti saobracaja, sem ako neko zeli da proba svoj vazdusni jastuk na ulazu u (nepostojeci) tunel.
Tako da mislim da je ovo odlicna ideja za koriscenje necega sto bi inace propadalo bez smisla.
Naravno, uz dovoljnu kolicinu obavestenja i upozorenja da se priblizavate "dead-end"-u, sa nekim usporivacima ili sta god vec postoji u putarskom/saobracajnom arsenalu .
 
Jasno, jasno. Mada se ja i dalje nadam da će pre tunela a nakon prelaska pravca BG-NIŠ biti odvajanje za BG. Skiciraću kada sednem za laptop na šta mislim.
 
Sa obilznice ka BGu će verovatno da naprave privremeno "lakat" na levo pred ulazom u budući tunel i tako puste saobraćaj ka BG-u.
Bilo bi ok rešenje dok se ne napravi nadvožnjak po projektu koji ide preko pijace i dok ne počne tunel da se kopa. Sve zavisi koliko mesta ima.
Možda može da se kopa tunel i da privremeno skretanje ostane.
Pogledajte prilog 147605
Imalo bi to smisla skroz. Verovatno ce pre zavrsiti taj nadvoznjak preko Auto pijace nego pravac do Panceva, tako da bi se taj "lakat" mozda uklonio i pre nego sto krene kopanje tunela, kako bi tu mehanizacija mogla nesmetano da radi svoje.
 
to sto vi predlazete je totalno nelogicno
jer samim tim bi to bilo odustajanje od c faze do panceva
a ja nigdje nisam cuo da se odustalo od toga
po meni tu ce se nastaviti sa radovima odnosno pocece pripreme za busenje tunela
e sad kakva ce dinamika biti ne berite brigu bice kao i dosada
a to je brzina POLUKREPANOG PUZA
ovo moram da zastitim mislim da prvi koristim ovaj termin
 
@zmija , bicu bukvalista :) Verovatno si mislio na brzinu ishlapjelog, gladnog i slijepog polukrepanog puza? :)

Jer, ako je normalna brzina puza (https://www.google.com/search?channel=fs&q=snail+speed) oko 0.048 km/h, puz u punoj snazi bi presao brdo kod Bubanj Potoka za par dana :)
Hocu da kazem, cak i brzina hendikepiranih puzeva je lose poredjenje za ono sto se desava u nasem graditeljstvu....
 
Apropo moje ideje o prelasku na drugu stranu autoputa preko portala tunela setih se gde sam video slične konstrukcije ,doduše ne iste ali ne izgleda tako velika visinska razlika podići put iznad portala.Radi se o grčkom autoputu Egnatia Odos...A pošto bi na ovom pravcu posle izgradnje imali i isključenje Vinča Beograd,ovaj pravac bi bio logicniji po putokazima.Shvatite ovo kao pisanje iz dosade,apsolutno mi je jasno kako ide proces i najmanje izmene glavnog projekta a kamoli nešto ovako ozbiljno.Poruka je samo da je moderno gradjevinarstvo stvarno danas može sve kad hoće i kad ima volje i novca.


EGNATIA.JPG


METSOVO.JPG
 
Vrh