Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Од како се отворила у потпуности обилазница као да има много мање саобраћаја него пре горе на раскрсницама старе обилазнице и авалског друма.
 
A šta je tu čudno ?

Gro saobraćaja je po novoj obilaznici. Normalan i prirodan sled događaja.
 
Није ништа чудно него показује да ипак недостатак кружних токова није значајан проблем.
 
Од како се отворила у потпуности обилазница као да има много мање саобраћаја него пре горе на раскрсницама старе обилазнице и авалског друма.
Sav saobraćaj sa obilaznice je onomad išao od Resnika do B. Potoka tuda pa je i normalno da je došlo do totalnog rasterećenja sada.
 
Sad nije sezona za taj saobraćaj.
Kad bude lepo vreme onda posetioci Avale i vikendaši prave veći saobraćaj i raskrsnica za uključenje na avalski put pravi problem.
Možete videti na nekim ranijim snimcima kako se tu napravi gužva, pa nervozni pritiskaju ove ispred da se rizično uključe.
Tu je i ranije bilo udesa sa smrtnim ishodom.
O tome da raskrsnice nisu osvetljene da ne pričam
 
Поставили су дисплеје са соларним напајањем на остружничком мосту, смер ка НИ. Још нису у функцији. Чим су их тек сад поставили, значи да се радови испод моста неће још дуго завршити.

Такође, деоница од петље Остружница до тунела Стражевица и даље нема комплетну вертикалну сигнализацију.
Koliko sam video pre neki dan kad sam prolazio i dalje stoji ograničenje 80, tako da ne vidim šta je novitet.
Поставили су знакове на почетак и крај остружничком моста за снимање саобраћаја.
Pogledajte prilog 186518Pogledajte prilog 186519
Поставили су камере

Kamere za merenje brzine na Ostružničkom mostu (radovi ispod mosta)​

 
Мислим да те камере нису прекршајне. Видим да је пар пута измерена брзина била испод 80 km/h, а екран је и даље слао поруку возачима да успоре.
 
IMG_20240209_142526.jpg

Česta slika kod hiljadu ruža,takodje dole na kružnom česta čukanja čemu svedoče razni razbacani delovi automobila.
Takodje treba biti obazriv kada se isključujemo iz pravca Niša pa na samom toboganu ume da bude leda,makar sam prethodnoh mesec dana bio svedok tome a i dva puta sam video cukanje na samoj zoni spajanja rampe iz pravca Orlovače i rampe iz pravca Niša... Verovatno pri prestrojavanju.

Pošto je objekat nov verovatno će trebati neko vreme da se ljudi naviknu a i pažnja nije na odmet.

Inače obilaznicu koristim skoro svakodnevno.
 
Baš odgledah gornji video malopre (5:33).


Primer isključenja za Beograd iz brze trake u poslednjem trenutku.

Video sam barem još jedno prestrojavanje pred "špic". Verujem da ih je bilo još. Koliko god neko bio loš ili bahat vozač, ovo se moralo predvideti (i napraviti ranije proširenje za Beograd)
 
Mnogo se tu ljudi zbuni da bi sve svalio na loše vozače, očajno rešeno i stvara mnogo konfliktnih situacija svaki dan, skoro svaki put kad prolazim tu vidim to, nije prijatno ni tebi koji znaš gde ideš kad neko ispred tebe iznenada prikoči/baš uspori ili ti uleti u poslednjih par metara iz trake ka obilaznici jer nemaju pojma hoće li levo/desno, biće tu čestih čukanja ako se ne napravi neko bolje rešenje.
 
Sve što se dešava na ovom isključenju dešava se na svim ostalim putevima i ulicama. Apsolutno sam siguran da većina vozača to radi svesno a ne iz zabune.

Onak ko u gradu iz leve trake skreće desno će to uraditi i ovde. Isto se dešava i u Dobanovcima samo što je račvanje dosta duže pa nije frka kad te neko iseče preko šiljka. Sve izgleda "soft" a kršenja su ista
 
Mnogo se tu ljudi zbuni da bi sve svalio na loše vozače, očajno rešeno i stvara mnogo konfliktnih situacija svaki dan, skoro svaki put kad prolazim tu vidim to, nije prijatno ni tebi koji znaš gde ideš kad neko ispred tebe iznenada prikoči/baš uspori ili ti uleti u poslednjih par metara iz trake ka obilaznici jer nemaju pojma hoće li levo/desno, biće tu čestih čukanja ako se ne napravi neko bolje rešenje.
Imas ovakvih siljaka svuda. Eno dole nis-pirot, novi sad-budimpesta itd. je*******ote signalizacija koja se menja 3km ranije. Navigacija, ma sve imas. Jedino ako si malouman.
 

Možda je malo bezveze pričati o sektoru D, obzirom da sektor C nije ni počet ali eto. Pametnijih vesti baš i nema pa može i na ovo da se baci neki komentar.

Lično, promaklo mi je da se “planira” još jedan most iznad Pupina, kod Batajnice, dok nisam ovde pročitao (mada nisam tako pažljivo ni pratio šta se planira nakon sektora C). Ako neko ima još neki komentar na ovo, neka podeli.
 
Da li postoji neki crtež, prikaz, kuda bi tačno trebalo da ide taj sektor D?
 
Веровтно најретардиранији план ширења друмске мреже у историји саобраћаја.

Све на овом плану осим обилазнице (која је у старту у свом профилу лоше испројектована и превеликог радијуса око града) је потпуно безумна будалаштина.
 
Сектор Д беспотребно кривуда уместо да се доведе на лакат северне трансверзале.
 
Веровтно најретардиранији план ширења друмске мреже у историји саобраћаја.

Све на овом плану осим обилазнице (која је у старту у свом профилу лоше испројектована и превеликог радијуса око града) је потпуно безумна будалаштина.
А када је пројектована траса обилазнице? 1970тих?
 
Веровтно најретардиранији план ширења друмске мреже у историји саобраћаја.

Све на овом плану осим обилазнице (која је у старту у свом профилу лоше испројектована и превеликог радијуса око града) је потпуно безумна будалаштина.

радијус је ок. реално, неки крајеви града су врло близу обилазнице. оно што је лоше је што од почетка није замишљена као пун круг, већ су се сектори додавали временом
 
Хм, добар је радијус био кад је трасирана, али нам ГУП из 1972. открива да је тада била трасирана још једна полукружница - која би заиста послужила као прстен за градска кретања:

1708607792740.png



Отуда је ова "спољна" обилазница пројектована да буде под наплатом и у профилу 2+2. Сада је и тај профил - промашај.
 
Vrh