Sav saobraćaj sa obilaznice je onomad išao od Resnika do B. Potoka tuda pa je i normalno da je došlo do totalnog rasterećenja sada.Од како се отворила у потпуности обилазница као да има много мање саобраћаја него пре горе на раскрсницама старе обилазнице и авалског друма.
Поставили су дисплеје са соларним напајањем на остружничком мосту, смер ка НИ. Још нису у функцији. Чим су их тек сад поставили, значи да се радови испод моста неће још дуго завршити.
Такође, деоница од петље Остружница до тунела Стражевица и даље нема комплетну вертикалну сигнализацију.
Koliko sam video pre neki dan kad sam prolazio i dalje stoji ograničenje 80, tako da ne vidim šta je novitet.
Поставили су камереПоставили су знакове на почетак и крај остружничком моста за снимање саобраћаја.
Pogledajte prilog 186518Pogledajte prilog 186519
Imas ovakvih siljaka svuda. Eno dole nis-pirot, novi sad-budimpesta itd. je*******ote signalizacija koja se menja 3km ranije. Navigacija, ma sve imas. Jedino ako si malouman.Mnogo se tu ljudi zbuni da bi sve svalio na loše vozače, očajno rešeno i stvara mnogo konfliktnih situacija svaki dan, skoro svaki put kad prolazim tu vidim to, nije prijatno ni tebi koji znaš gde ideš kad neko ispred tebe iznenada prikoči/baš uspori ili ti uleti u poslednjih par metara iz trake ka obilaznici jer nemaju pojma hoće li levo/desno, biće tu čestih čukanja ako se ne napravi neko bolje rešenje.
Da li postoji neki crtež, prikaz, kuda bi tačno trebalo da ide taj sektor D?
А када је пројектована траса обилазнице? 1970тих?Веровтно најретардиранији план ширења друмске мреже у историји саобраћаја.
Све на овом плану осим обилазнице (која је у старту у свом профилу лоше испројектована и превеликог радијуса око града) је потпуно безумна будалаштина.
Веровтно најретардиранији план ширења друмске мреже у историји саобраћаја.
Све на овом плану осим обилазнице (која је у старту у свом профилу лоше испројектована и превеликог радијуса око града) је потпуно безумна будалаштина.