Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Ostružnička strana asfaltirana.

Na poslednjoj slici se vidi Obrenovački most, možda je bilo bolje rešenje petlja bliže Ostružničkom mostu, a ne ovo vijuganje po Vojvođanskoj ravnici.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
Odlicno se vidi da drugog raspona nema nigde u blizini (izgleda da je jos uvek u brodogradilistu)... a podizanje je najavljeno za juni..
Na slici filozofa vidi se da su montirali deo metalne konstrukcije na stubu C4 za koju treba da se poveze desni raspon.
E sad imaju ceo mesec pa nam samo ostaje da cekamo i vidimo da li ce i koliko probiti vec vise puta pomerene rokove.
Valjda vise nece da prave ni jedan most ovom tehnologijom jer je ocigledno spora.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=626383#p626383:2i84s3pg je napisao(la):
RSK » Fri May 31, 2019 5:06 pm[/url]":2i84s3pg]Ostružnička strana asfaltirana.

Na poslednjoj slici se vidi Obrenovački most, možda je bilo bolje rešenje petlja bliže Ostružničkom mostu, a ne ovo vijuganje po Vojvođanskoj ravnici.

Nije na poslednjoj nego na prvoj slici.
 
vlasta":1blsa7hq je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=626383#p626383 je napisao(la):
RSK » Fri May 31, 2019 5:06 pm[/url]":1blsa7hq]Ostružnička strana asfaltirana.

Na poslednjoj slici se vidi Obrenovački most, možda je bilo bolje rešenje petlja bliže Ostružničkom mostu, a ne ovo vijuganje po Vojvođanskoj ravnici.

Nije na poslednjoj nego na prvoj slici.
Onda ja vidim obrnutim redosledom, na telefonu

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
Ovde je bio u fazi prebacivanja sa radnih na transportne oslonce ka mokrom doku. Desno od njega stidljivo viri poslednji segment koji je poprilično završen...i on će skoro da se brčka!
 
neverovatno, samo treba da dignu konzerve na vec postavljene stubove i za to im treba duze nego kinezima za ceo most sa sve temeljima i svim ostalim glupostima
 
Tacno nekianonimnilik i Kinezi napravise i pre par dana spojise u stvari dva mosta i jos preko dve reke Save i Kolubare.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=626940#p626940:ms3d9tdk je napisao(la):
nekianonimnilik » Pon Jun 03, 2019 3:13 am[/url]":ms3d9tdk]neverovatno, samo treba da dignu konzerve na vec postavljene stubove i za to im treba duze nego kinezima za ceo most sa sve temeljima i svim ostalim glupostima

Konzerve od par stotina tona, a pritom im je to prvi put u karijeri!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=626940#p626940:1ilkdc6b je napisao(la):
nekianonimnilik » 03 Jun 2019 02:13 am[/url]":1ilkdc6b]neverovatno, samo treba da dignu konzerve na vec postavljene stubove i za to im treba duze nego kinezima za ceo most sa sve temeljima i svim ostalim glupostima
Pa ne znam da li je to baš tako jednostavno kako ga ti ovde pokusavaš predstaviti.
 
Ne zaboravite da se ti delovi mosta (nisu to konzerve, nije lepo prema graditeljima...) proglašavaju za tehnički plovni objekt ili nešto sl. (Čl 3. Stav 21-23 Zakona o državnoj pripadnosti i upisu plovila), pa tek onda vuku do mesta za dizanje...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627112#p627112:1888jthe je napisao(la):
ivan1973 » Pon Jun 03, 2019 7:39 pm[/url]":1888jthe]Ne zaboravite da se ti delovi mosta (nisu to konzerve, nije lepo prema graditeljima...) proglašavaju za tehnički plovni objekt ili nešto sl. (Čl 3. Stav 21-23 Zakona o državnoj pripadnosti i upisu plovila), pa tek onda vuku do mesta za dizanje...
Kojim graditeljima ??? :bash: :bash: :bash:
 
A cime se vi bavite? Zamislite da neko kaze da je proizvod Vašeg posla - kanta!
Izvinte, molim Vas, Mostogradnja je ipak neko ime...Nije kao što je bila u slavne dane, ali ipak, rade, doduše na aparatima za održavanje u životu...
 
Niko razuman ne komentarise sto liftovanje traje mesec dana a ne jedan dan vec sto izrada tih raspona je pocela ko zna kada a jos nije zavrsena.Ne prave se od titanijuma vec od celika i samo zavaruju. U krstenom brodogradilistu naprave korito kruzera duzine preko 350 metara i deplasmana + 200 000 t za mnogo krace vreme.
 
Dodao bih da je rok prosao pre 16 meseci . Ej ljudi ,16 meseci oni kasne i nisu jos ni blizu zavrsetka,a mi ovde pricamo o njihovom radu...
 
Naprave kad skupe radnike.
Pravi varioci rade za 3000 evra i neće da se ovde lomataju za 600 evra.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627272#p627272:pdmcpujb je napisao(la):
Niko Kažanegra » 04 Jun 2019 09:09 am[/url]":pdmcpujb]Dodao bih da je rok prosao pre 16 meseci . Ej ljudi ,16 meseci oni kasne i nisu jos ni blizu zavrsetka,a mi ovde pricamo o njihovom radu...
Pitanje se postavlja kada su krenuli da izrađuju te metalne konstrukcije? Nešto se ne sećam da je bilo ikakvih dešavanja u brodogradilištu prošle godine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513974#p513974:1tvb0pxa je napisao(la):
Igor » Mon Feb 05, 2018 2:05 pm[/url]":1tvb0pxa]Jedna zanimljivost koja je pomenuta u tekstu:

Nova metoda biće po prvi put upotrebljena u našoj zemlji, a radi se o vrlo interesantnoj i domišljatoj inženjeriji. Elementi čelične konstrukcije mosta izrađivani su u MIN-ovoj fabrici u Nišu i Mostogradnjinoj fabrici u Batajnici, odakle su u delovima transportovani do Savskog brodogradilišta. Tamo će tri raspona dugačka po 80 metara biti privremeno prerađeni u plovila, da bi se onda te konstrukcije porinule, i poput barže Savom odvezle do Ostružnice. Na gradilištu mosta ukloniće im plovne modifikacije i “Derrick” kranom podići na pripremljene pozicije.
U februaru 2018 su segmenti vec bili napravljeni u Nisu i Batajnici prebaceni u brodogradiliste u NBGD i trebalo ih je spojiti u jednu celinu tj tri raspona i ofarbati. Znaci da je rezanje ploca krenulo jos 2017 ako ne i ranije Za spjanje im treba godinu ipo dana? Spoooooro !!
 
E dobro si pronašao/iskopao ovo.

Dobro se sećam da je odavno objavljeno da su segmenti mosta gotovi.
 
Vrh