Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

johnny_s":ccvci8g7 je napisao(la):
Danas sam, na putu za NS prošao delom obilaznice od petlje Dobanovci. Kvalitet puta je nikakav!!! Neverovatno je truckavo, sa povremenim većim "talasima", a ovo, ali malo blaže postoji čak i na nadvožnjaku! Naravno nastavlja se i posle na "obnovljenom" delu puta. Za relativno nov put ovo je razočaravajuće. Neobično, ali sa druge strane, kad sam se vraćao iz NS nije loše odrađeno.

Nisam siguran ali izgleda kao da im jedan od finishera ima problem pa pravi talasice na kad izbacuje asfalt. Ti talasi su prisutni i na prilazu Gazeli is pravca BG ka NBG. Gde god je taj finisher radio ono ispadne tako. Ako je uopste do njega.

Inace ja sam napravio jos jedan snimak kada je kameri bio upaljen WDR. Moram da ga uplodujem na tube.
 
banacanin dovla":1r7oxn40 je napisao(la):
Jel neko znam kad se ide od T raskrsnice ka novoj petlji dal ima negde znak da se na svakoj raskrnici desno ide za Batajnicu npr kod Zemun polja ili kod stare Ciglane ? Ili je potrebno da neko ko nezna ide da okrene na polukruzno?

Od T raskrsnice jedino na raskrsnici za Zemun Polje postoji znak za desno skretanje za Batajnicu. I nigde više.
 
Vlasto , hvala na odgovoru ! Nadam se da ce staviti jos jedan znak kod tog novog skretanja za ciglanu , da se nebi bez potrebe vozikali tamo vamo oni koji neznaju ! Steta sto nepostoji znak tipa poslednje skretanje za to i to mesto al sreca taj problem resava Google map !
 
Stavili su oko 250m bukobrana u smeru ka NS tj ka nadvožnjaku PIM-a.
Lokacija bi trebalo da je otprilike ovde:

screenshot2.jpg


Nisu providni kao oni na Adi, pa će uspeti da zaklone ono ruglo od divlje gradnje.

Ne bi bilo loše ni celu kontra stranu da "sakriju" jer je Bataja prvi kontakt koji stranci imaju sa Beogradom, a izgleda gore od kasabe... Par stotina kuća u sred njiva, retko koja sa fasadom :cry:

Nego nije samo Bataja problem, treba sakriti još nekoliko mega naselja poput Kaluđerice, itd...

Ono žbunje što je posađeno na razdelnom delu od Banovaca do Pazove, ne bi bilo loše da prošire, kad već od onih bambusa nema ništa.
 
turci i dalje idu kroz centar grada, al dobro, ko sam ja da pitam zašto na obilaznici nema znak za istanbul, solun...
 
Па и да поствае путоказ ишли би кроз град. Не возе први пут па да не знају куда је ближе и брже. Видео сам чак и шлепере који на ризик возе преко Газеле само да не би обилазили.
 
Kamere sa LPR-om kod Zmaja, pa kod Arene, pa kod Gazele, pa kod Autokomande, pa kod Plavog mosta,..pa kad na Bubanj Potoku ili Šimanovcima hoće da uzme karticu rampa se ne diže dok ne plati kaznu a kao dokaz lista fotografija kuda je sve prošao a nije smeo.

LPR algoritmi su sve bolji i bolji a i dostupniji. Može i u kombinaciji kao sa vinjetama. Ako nemaš specijalnu dozvolu (vinjetu da voziš preko Gazele) onda te čeka drakonska kazna u B. Potoku. Isto je i za obtnut smer. Namestio bi ima ja i blic pa kad podju da okine a iza LED tabla na kojoj bi pisalo, You just recorded, <broj registracije>! Prepare a lot of money for this trip!
Al da ne može da pobegne tek tako lako kroz grad i na sporedne puteve pa čak i ako uspe da se izvuče na gani če ga sačekati sa istom kaznom. Nebitno da li je prešao 1m ili 40km puta gde ne sme. Dovoljno je samo jedna LPR kamera da ga uhvati i on pada kad tad.

Bilo bi para za završetak obilaznice, ali čemu sve to kad pare odu na drugu stranu i u tuđe džepove.

S druge strane ovi naši bi stvarno trebalo da se potrude za sektor 6 i spoje obilznicu sa BP kako treba i to odmah u punom profilu jer onaj semafor i ono isključenje za avalski put je užas. Kad je neko dozvoljio da se otvori ono stovarište umesto rampe za drugu stranu, ovako seče se puna linija.
 
Mislim da danas većina vozača koristi GPS a ne putokaze.

Kad GPS proračuna vozaču da mu je i brže i bliže da prođe kroz centar grada, a da pritom nema plaćanja putarine ne vidim zašto bi iko išao daljim i dužim putem preko "obilaznice" koja pritom nema pun profil auto-puta ?!

Da rizikuje čeoni sudar sa šleperom? Čekanje u Resniku na semaforu? Potroši više vremena i goriva? Koje to pogodnosti obilaznica pruža?

Prvi ja ne bih išao okolo naokolo ma koji grad da je u pitanju, čak i da ima 101 tabla, a verujem niko ni sa foruma sa iole pameti, posebno kad ste u tranzitu pa samo gledate što pre da stignete...

Druga priča su šleperi, ali putnička vozila nema potrebe da obilaze, posebno ako prolaze kroz centar van špica.

Što se šlepera tiče video sam dosta puta da ih policija zaustavlja na potezu Geneks-Arena i kažnjava, ali bi ta kontrola trebala da bude oštrija.
 
Pa nisu ni Turci glupi možeš ih jedanput zeznuti sa obilaznicom a posle svi skapiraju da ona ne postoji. Teretni saobraćaj treba kažnjavati za prolazak kroz grad. Ostalom tranzitu nemožeš ništa. Jednog dana valjda ćemo i mi imati obilaznicu, do tada putnički tranzit iće kroz grad sasvim opravdano jer je sadašnja obilaznica gubljenje vremena i živaca bar kada su letnji špicevi u pitanju.
 
shumar":32kqnv8z je napisao(la):
Pa nisu ni Turci glupi možeš ih jedanput zeznuti sa obilaznicom a posle svi skapiraju da ona ne postoji. Teretni saobraćaj treba kažnjavati za prolazak kroz grad. Ostalom tranzitu nemožeš ništa. Jednog dana valjda ćemo i mi imati obilaznicu, do tada putnički tranzit iće kroz grad sasvim opravdano jer je sadašnja obilaznica gubljenje vremena i živaca bar kada su letnji špicevi u pitanju.


Da je obilaznica u full-u prelazila bi se brže iako je koji kilometar dalje. Moglo bi da se vozi 120km/h a gde su tuneli i vijadukti od 80-100km/h. Verujem da bi moglo brže da se prođe nego kroz BG pogotovo kamionima koji ne bi morali da se penju na Bubanj Potok. Kao što rekoh obilanica mora da se spoji pa makar i u moto putu tj. ne sme biti semafora i ograničenja na 50-60km/h kao i raskrsnica. Ipak mislim da bi za sektor 6 najbolje bilo da se gradi kao pun profil odmah.

Ne znam što to ne reše više ili da daju Kinezima da rade ili nešto treće. Koliko znam u svetu se kopaju tuneli sa TBM-ovima a ovde i dalje pešački. Da nabave 1-2 komada pa da izbušaju i BP ka Leštanama i onaj Beli potok a mogla bi i druga cev Straževice da padne. Ovako se samo buši budžet.
 
interesuje me sledeće: kad dolazim od Dobanovačke petlje i kad se na Bat.petlji isključim za Zemun (koje verovatno postoji)kako se najlakše prebacujem na batajnički drum, pošto često vozim do onog betonskog luka...
 
Najbolje je kod skretanja za 13.maj tj. kod pumpe Knez petrol, mada možeš na kvarno iako nije dozvoljeno, kod skretanja prema ciglani.
 
@Edgeman, suviše su to male dužine tuneli za TBM, a Beli potok po starom planu je trebao da se radi metodom širokog otkopa (kao Lipak i Železnik).
Neverovatno je da za obilaznicu više niko ozbiljno ne traži sredstva. Ovo sa Kinezima je neozbiljno jer tražimo da Kinezi naprave sve od Ostružnice do Pančeva a da naplaćuju samo Vinčanski most, bar je tako Poledica izjavio.
 
shumar":2f7ck2fk je napisao(la):
@Edgeman, suviše su to male dužine tuneli za TBM, a Beli potok po starom planu je trebao da se radi metodom širokog otkopa (kao Lipak i Železnik).
Neverovatno je da za obilaznicu više niko ozbiljno ne traži sredstva. Ovo sa Kinezima je neozbiljno jer tražimo da Kinezi naprave sve od Ostružnice do Pančeva a da naplaćuju samo Vinčanski most, bar je tako Poledica izjavio.

Evo nekih predloga. Kružni tok bi mogao da bude kao kod arene i to iznad otvorenog useka ili ako se radi tunel da se vrati brdo do potrebnog nivo za kružni tok.

Drugi predlog je sa dovršenom petljom a AP ide kroz tunel nezavisno. Ove ostaje denivelacija kružnog i avalskog puta.

belipotok.png


belipotok2.png
 
Što se tiče useka mislim da bi bio suviše veliki zbog ograničenja u nagibu, posle ukrštanja puteva u pravcu BP nalazi se i klizište tako da bi dobro bilo da bude tunel a spoj sa Kružnim putem prema Resniku. Otprilike tako je i napravljeno zadnje rešenje.
 
Не сећам се да сам видео толики број Турака и осталих да пролазе кроз град данас, а не обилазницом откако је завршена петља Добановци.
 
Pa ko je lud da ide tzv. obilaznicom ako ne mora?
 
ићи ће много људи обилазницом кад она буде у пуном профилу,поготово радним данима у шпицу
Јер свакодневно се задесе гужве на аутопуту од Аутокоманде па чак и даље од Генекса.
 
Prođoh. tj. dođoh, pre par sati preko Ostružnice.

Situacija je sledetja: od Ostr. mosta do onog servisnog mosta sve se beli, reklo bi se i da će uskoro asfalt.
Od servisnog mosta do surčinskog nadvožnjaka asflat lego, sem kraće deonice između pretposlednjeg do
poslednjeg mostića gde je trasa zalivena bitumenom.
Od surčinskog nadvožnjaka do dobanovačke petlje sve je zaliveno bitumenom.
Priključci za OMV pumpu za sada stoje po starom, kao i situacija ispod samog surčinskog nadvožnjaka.
Pred dobanovačku petlju napravljena je devijacija, koristi se jedna traka iz suprotnog smera (smera ka Ostružnici),
da bi se napravio priključak nove trake na samu petlju, što je već i urađeno!
 
Sta se desava sa potljom Orlovaca ? Jel je kompletiraju ili smatraju da nije poginuo dovoljan broj ljudi jos?
Koliko malo vredi ljucki zivot i koliko su nemarni to bog jos nije shvatio.
 
E to ces Tihi_SRB morati da pitas one iz udruzenja "zastitimo park sumu borici"
Zahvaljujuci njima posao stoji vec 3 godine...
 
Мислиш да би било готово без протеста борићана?
 
Vrh