Hajde da kažemo da postoje inženjerski postupci koji bi omogućili gotovo neprekidno odvijanje saobraćaja preko Save na tom mestu. Recimo, gradnja polovine mosta tik uz postojeći, pa, kad se to završi, uklanjanje starog i gradnja druge polovine. Za to inženjeri i treba da služe, da pronađu, što bi se reklo u ovo prosvećeno doba StartUp-ova i tehnoloških parkova, SMART rešenja za probleme.
Ali, bojim se da smo mi trenutno u posebno iracionalnoj fazi - kada bi nastupilo neko neregularno stanje, anarhija, prvo bismo vešali one koji apeluju na razum ikoje vrste - pa će, recimo, jedna slepa sila esteticizma po svaku cenu (koja je paradoks po sebi u ovako neurednom gradu, a uz to daje i estetski neprihvatljiva rešenja), dakle, mediokritetskog esteticizma, usloviti da mi želimo gradnju "lepšeg" mosta. Samim tim ćemo žrtvovati funkcionalnost u meri u kojoj i inače samo mi to umemo da učinimo.