Šta je novo?

Novi Sad - Projekti u izgradnji i opšta diskusija o planiranim projektima

Nije toliko daleko od centra ovo mozda 15tak min setnje od trga do ovde
 
Nije toliko daleko od centra ovo mozda 15tak min setnje od trga do ovde
40 min po Google mapama. Ne mogu da zamislim bilo koga ko živi južnije od Banatića da ovde dolazi peške na posao. Bicikla jeste opcija za ostatak grada, ali vrlo klimavo jer fali infrastrukture svake vrste. Javni prevoz isto nije opcija. Tako da će ovi poslovni kompleksi verovatno privući samo gomilu automobila svaki dan, i naravno povećati gužve i u tom delu, ali i u celom gradu.
 
3 km setnje nije da je ne znam koliko udaljeno a iskreno i ne znam gde bi u ns moglo blize da se stave kimpleksi poslovnih zgrada a da nije daleko od cetra tj da je blize od ovog... Ovo uopste nije losa lokacija industriska zona je iz nepoznatog razloga na lokaciji koja je aktraktivna(nepoznatog razloga sem luke na)
 
Meni se svidja taj izdvojeni poslovni ambijent
Generalno je ok za poslovno okruženje, taman da se malo rastereti centar.
Isto kao i budući Delta Iron, ali ovo mi je za Novosadjane bolja opcija.
Dosta kolega mi je reklo da bi voleli da tamo rade baš zbog osiguranog parking mesta na koji dosta gube vreme kada dolaze u centar.
Generalno u NS-u se može svuda stići biciklom.
Zaposlenima će tamo biti super, nije gužva, blizu im je i BIG, a ne pretrpavaju centar.
 
Ima ta zona dobar potencijal i ta i ona iza groblja na novom naselju lepo organizovane ulice siroke dosta mesta za zgrade kanca
 

Nova Palata pravde u Novom Sadu: Projekat koji je pomerio granice - Jadran d.o.o.​


 

Japanski Nidec planira širenje proizvodnje u Novom Sadu​

nidec_novi_sad_270825_tw1024.png


Japanska kompanija Nidec Elesys Europe planira da u narednom periodu širi poslovanje u radnoj zoni u Novom Sadu. Naime, ova kompanija podnela je Gradskoj upravi za zaštitu životne srednine Grada Novog Sada zahtev za odlučivanje o potrebi procene uticaja na životnu sredinu projekta proširenje proizvodno-poslovnog kompleksa.

Dokumentacija o planovima nije dostupna onlajn, već je moguće dobiti na uvid isključivo u prostorijama ove gradske uprave radnim danima od 10 do 15 časova.

Podsetimo, kada je Nidec došao u Srbiju 2021. godine, rečeno je da će ovde biti Nidecov centar za evropsko poslovanje, a fabrika u Novom Sadu je prva evropska lokacija. Bave se proizvodnjom električne i elektronske opreme za motorna vozila.

Nidec Elesys je uložio 40 mil EUR u Srbiju, imaju investiciju od 20 mil EUR u razvojni centar u Bugarskoj i test centar u Nišu u sastavu Tehnološkog parka u Nišu. Oni služe kao ispomoć razvojnom centru u Bugarskoj i fabrici u Novom Sadu.

 
Pozdrav,

Planiram da kupim stan sa jednom spavaćom sobom, površine oko 40 m², gde cena kvadrata ne prelazi 2000 € sa PDV-om. Takvu ponudu je prilično teško pronaći, pa bi mi mapa ili spisak aktivnih gradilišta mnogo značili.

Da li postoji spisak aktivnih gradilišta, ili još bolje – neka mapa na kojoj se mogu videti aktivna gradilišta?
Trenutno obilazim grad, slikam oglasne table ispred gradilišta i zatim zovem da pitam kolika je cena kvadrata.

Hvala unapred!
 
Pozdrav,

Planiram da kupim stan sa jednom spavaćom sobom, površine oko 40 m², gde cena kvadrata ne prelazi 2000 € sa PDV-om. Takvu ponudu je prilično teško pronaći, pa bi mi mapa ili spisak aktivnih gradilišta mnogo značili.

Da li postoji spisak aktivnih gradilišta, ili još bolje – neka mapa na kojoj se mogu videti aktivna gradilišta?
Trenutno obilazim grad, slikam oglasne table ispred gradilišta i zatim zovem da pitam kolika je cena kvadrata.

Hvala unapred!
Realno to ti je i najbolja taktika.
Ovde imaš neku mapu aktivnih gradilišta, ali nema svih. U tom budzetu je tesko naći, Adice i Veternik mi padaju na pamet da mogu biti u tom opsegu novogradnje, možda Mišeluk.
 
Pozdrav,

Planiram da kupim stan sa jednom spavaćom sobom, površine oko 40 m², gde cena kvadrata ne prelazi 2000 € sa PDV-om. Takvu ponudu je prilično teško pronaći, pa bi mi mapa ili spisak aktivnih gradilišta mnogo značili.

Da li postoji spisak aktivnih gradilišta, ili još bolje – neka mapa na kojoj se mogu videti aktivna gradilišta?
Trenutno obilazim grad, slikam oglasne table ispred gradilišta i zatim zovem da pitam kolika je cena kvadrata.

Hvala unapred!
 
Pozdrav,

Planiram da kupim stan sa jednom spavaćom sobom, površine oko 40 m², gde cena kvadrata ne prelazi 2000 € sa PDV-om. Takvu ponudu je prilično teško pronaći, pa bi mi mapa ili spisak aktivnih gradilišta mnogo značili.

Da li postoji spisak aktivnih gradilišta, ili još bolje – neka mapa na kojoj se mogu videti aktivna gradilišta?
Trenutno obilazim grad, slikam oglasne table ispred gradilišta i zatim zovem da pitam kolika je cena kvadrata.

Hvala unapred!


Izvoli pa listaj. Ovde ti je sve napisano, lokacija, skica stana, cena...
 

(FOTO) EKSKLUZIVNO! POGLEDAJTE KAKO IZGLEDA NOVA JAVNA GARAŽA „MODENA“ U CENTRU NOVOG SADA – Gradonačelnik najavio da će 100 mesta u okolini garaže biti pretvoreno u parking za stanare​


photo_2025-09-05_14-11-51-2-696x522.jpg.pagespeed.ce.RdaMkxv2E0.jpg



Gradonačelnik Novog Sada Žarko Mićin i direktor „Best in Parking – Holding AG“ Johan Brajteneder, prisustvovali su otvaranju podzemne garaže u Ulici Modene.​

-U gradu imamo veliki broj automobila, a zbog toga su nam potrebna nova parking mesta. Baš iz tog razloga smo izgradili ovu podzemnu garažu. Podzemna garaža Modena ima 267 parking mesta, 8 mesta za električne automobile, 14 mesta za osobe sa invaliditetom, ali ono što je najvažnije je da će ova garaža omogućiti manje zagađenje životne sredite, imaćemo manje vozila na ulicama, a ovo je ukupno novih 434 mesta u Novom Sadu. Važno je da nećemo ukidati postojeća parking mesta, već ćemo postojećih 100 mesta u okolini garaže pretvoriti u parkinge za stanare i za osobe sa invaliditetom. što je predviđeno koncesionim ugovorom – objasnio je Mićin.
-To smo uradili i kod garaže Banovine, 83 parikng mesta smo pretvorili u mesta za osobe sa invaliditetom i parking mesta za stanare. Ovu garažu pratilo je i dosta negativnog publiciteta, i meni je žao što je tako. Ipak, svaki projekat ima probleme, ail vi sada možete da uđete u svaki kutak garaže i da vidite da je urađen perfektno i po svetskim standardima – rekao je Mićin.
Sledeće godine na leto očekuje se završetak uređenja partera, u skladu sa svim pravilima i zakonom.
-Grad takođe razmatra uređenje celokupne fasade na Tanurdžićevoj palat. Taj objekat to zaslužuje, kao i ljudi koji tu žive- dodao je gradonačelnik.
Cena parkiranja po satu u ovoj garaži iznosi 80 dinara.
Na fotografijama ispod možete pogledati kako ona izgleda.

2 of 6



Foto: nsuzivo.rs

Foto: nsuzivo.rs

Foto: nsuzivo.rs

Foto: nsuzivo.rs

Foto: nsuzivo.rs

Foto: nsuzivo.rs

 
Uvek me zanimalo jel se mogu natrkriti nekako ove velike silazne rampe nekom konstrukcijom a iznad da se stavi zelenilo npr

 
Uvek me zanimalo jel se mogu natrkriti nekako ove velike silazne rampe nekom konstrukcijom a iznad da se stavi zelenilo npr

Ta zgrada je ozbiljno ostecenja, prilikom izgradnje podzemne garaze.
 
Uvek me zanimalo jel se mogu natrkriti nekako ove velike silazne rampe nekom konstrukcijom a iznad da se stavi zelenilo npr

Mogu, a prostu verziju toga možeš da vidiš dijagonalno, iza Banovine gde su rampe natkrivene zelenim krovovima. Samo što nisu stavili dovoljno zemlje i samo su posadili sukulente, pa sa strane nije neki doživljaj. Takođe, stavili su rešetke sa strane uz koje bi lepo išle puzavice, ali nisu ih posadili 🤦🏻‍♂️

Ovde ipak ne bi bilo baš dobro jer bi zatvorilo ulicu i vizuru ka crkvi koja je već narušena idiotskim staklenim kockama gde su stepenice za garažu. Trebalo je i njih da prave bez bilo kakvog zatvaranja.
 
Ta zgrada je ozbiljno ostecenja, prilikom izgradnje podzemne garaze.
Da, ali bar po slikama deluje da su oštećenja čisto estetska. Ispucali su malter i pločice po dilatacijama, što znači da se delovi zgrade jesu pomerili, ali ako je betonska konstrukcija i ako je u okviru dozvoljenih pomeranja, onda je konstrukciono zaista ok. Znam da po slikama deluje loše, ali svaka pukotina koju sam video je bila dilatacija, a ona i služe upravo tome. Ono što bi bilo zabrinjavajuće je da nastavi da se pomera i sad po završetku garaže, a bilo je priča da su imali problem sa ispumpavanjem podzemnih voda, odnosno da su slučajno ispumpali pesak ispod zgrade.
 
Da, ali bar po slikama deluje da su oštećenja čisto estetska. Ispucali su malter i pločice po dilatacijama, što znači da se delovi zgrade jesu pomerili, ali ako je betonska konstrukcija i ako je u okviru dozvoljenih pomeranja, onda je konstrukciono zaista ok. Znam da po slikama deluje loše, ali svaka pukotina koju sam video je bila dilatacija, a ona i služe upravo tome. Ono što bi bilo zabrinjavajuće je da nastavi da se pomera i sad po završetku garaže, a bilo je priča da su imali problem sa ispumpavanjem podzemnih voda, odnosno da su slučajno ispumpali pesak ispod zgrade.
Ako pukotine od 3-4 santimetara u podrumu nisu strašne, tim bolje.
 
Vrh