Ako bi se aerodrom razvijao kao baza za low-costere imao bi smisla, i za cartere - to bi se napunilo lako.
E sad, nama iz NS je aerdorom u BG stvarno brzo dostupan, ali već za one koji su severnije baš i nije, osim Subotice, veći gradovi su dosta daleko i od samog auto puta, pa dužina putovanja ozbiljno raste. Baš sam pre neki dan pričao sa čovekom u Subotici, uz malo pažnje (a oni na vreme znaju kako je na kom graničnom prelazu), kaže da mnogo češće optira za Budimpeštu nego za Beograd jer ima više jeftinijih letova (npr. samo pogledajte broj letova za London, Madrid, Barselonu), a vožnja mu dođe vrlo često isto. I mi iz NS smo za Lisabon, Barselonu, Italiju i na Tenerife leteli iz Budimpešte, jer odande ima mnogo low cost letova, što iz BG prosto nema, odnosno ima u drastično manjem obimu. I neće ih ni biti dok Vinci ne odluči da mu se više isplati veći broj letova nego da pruža "kišobran" za Air Serbia-u, što su realno dosad imali od aerodroma.
E sad ako taktika na Tesli bude da se ne ide sa velikim brojem low cost linija, onda NS aerdrom i te kako ima smisla, jer bi on mogao da igra tu ulogu. Pa kako je nama 50 min do aerdroma za redovne linije, tako bi i Beogrđanima bilo oko sat za low cost linije za destinacije kojih nema iz BG. Ako BG razvije i tu komponentu saobraćaja, Novi Sad nema smisla. Jedino što se onda treba pomiriti sa gubitkom putnika sa severa Vojvodine.
E sad, nama iz NS je aerdorom u BG stvarno brzo dostupan, ali već za one koji su severnije baš i nije, osim Subotice, veći gradovi su dosta daleko i od samog auto puta, pa dužina putovanja ozbiljno raste. Baš sam pre neki dan pričao sa čovekom u Subotici, uz malo pažnje (a oni na vreme znaju kako je na kom graničnom prelazu), kaže da mnogo češće optira za Budimpeštu nego za Beograd jer ima više jeftinijih letova (npr. samo pogledajte broj letova za London, Madrid, Barselonu), a vožnja mu dođe vrlo često isto. I mi iz NS smo za Lisabon, Barselonu, Italiju i na Tenerife leteli iz Budimpešte, jer odande ima mnogo low cost letova, što iz BG prosto nema, odnosno ima u drastično manjem obimu. I neće ih ni biti dok Vinci ne odluči da mu se više isplati veći broj letova nego da pruža "kišobran" za Air Serbia-u, što su realno dosad imali od aerodroma.
E sad ako taktika na Tesli bude da se ne ide sa velikim brojem low cost linija, onda NS aerdrom i te kako ima smisla, jer bi on mogao da igra tu ulogu. Pa kako je nama 50 min do aerdroma za redovne linije, tako bi i Beogrđanima bilo oko sat za low cost linije za destinacije kojih nema iz BG. Ako BG razvije i tu komponentu saobraćaja, Novi Sad nema smisla. Jedino što se onda treba pomiriti sa gubitkom putnika sa severa Vojvodine.