mihajloboric87
Advanced
- Učlanjen(a)
- 24.02.2021.
- Poruke
- 2.868
- Pohvaljen
- 4.903
Ne rade ,,kao''. Radi se detaljna obnova objekata. Popločaće ulice u almaškom kraju.Video sam, kao nešto rade fasade, krovove i izolaciju, ali mobilijar i ulice će po svemu sudeći ostati ista katastrofa kao i do sada.
Ništa od kockica, trotoara, klupa, a o provlačenju električnih kablova kroz zemlju i rešetkama za kišnu kanalizaciju da ne govorim.
NS je stihijsku gradnju pretrpeo, ali i te novonastale ulice, npr. na Grbavici i Novoj Detelinari, ili u Kosovskoj ulici imaju obostrana parking mesta, dovoljno široke trotoare. Još jedna nepopularna činjenica jeste da se u poslednjih deset godina grade prihvatljiviji objekti ( i pored galensovih zelenkastih), nove ulice i bulevari koji bi podržali nivo izgradnje. Najbolji primer je desna strana bulevara Kralja Petra, gde je uz novogradnju svaki investitor napravio trotoar na različitim nivou od susednog. Ima još uvek investitora koji ne vrate parking i trotoar u prvobitno stanje nakon radova, naročito u prigradskim naseljima, ali se generalno situacija poboljšala. Trg Slobode će biti popločan verovatno kada završe podzemnu garažu. Trg Slobode i bez granitnih ploča je jedan od najprijatnijih trgova, jednostavno, trg Slobode je definicija trga, ljudi šetaju, odmaraju se, opuštena atmosfera, centralna tačka u gradu. Tramvaji nam jesu potrebni. Saobraćajno, grad je paralisan u par kvartova oko centra, ali ni to nije nerešivo. Šta više, u zadnjih pet godina su saobraćajno prodisali neku delovi grada, naročito Novo Naselje, od kada je izgrađen spojni deo bulevara Jovana Dučića sa ulicom Dragoslava Srejovića u Veterniku, i kada je probijena ulica Bate Brkića. Kada naprave novi most za Kamenicu rasteretiće tri Bulevara (Bulevar Cara Lazara, bulevar Patrijarha Pavla i Bulevar Oslobođenja), kao i centar Sremske Kamenice. Novi most na fruškogorskom koridoru+ obilaznica oko Petrovaradina ( uz Dunav do Žeželjevog mosta i brza saobraćajnica za Rumu) će praktično prepoloviti saobraćaj kroz Petrovaradin, a kada se konačno krene sa izgradnjom brze saobraćajnice za Bačku Palanku, i kada se završi, neće biti potrebe da vozila u tranzitu prolaze kroz Novi Sad i prigradska naselja. Samo dva mosta koja su u izgradnji rešavaju pola tog problema. Nema tu šta da se poredi sa Prištinom. Grad raste, razvija se, to donosi izazove, ali nisu nerešivi, Novi Sad se prilično uspešno nosi sa izazovima. Nije da problemi i propusti ne postoje, ali generalna stanje nije ni približno loše onom koje si opisao.