A bilo je i vreme, budući da neka mesta ni posle kolapsa ATP Vojvodina do dana današnjeg nisu permanentno ušla u sistem. Štaviše Novi Sad je serijski ukidao ili isključivao iz sistema (predajom drugim prevoznicima) brojna mesta ne bi li sačuvao grad, čemu svedoče ogromne rupe u numeraciji prigradskih/međumesnih linija. Ako išta drugo manjak vozila im više neće biti dobar izgovor za širenje (vraćanje) mreže.
Која то места су остала без превоза и нису ушла у систем ЈГСП Нови Сад? Која су искључена из система? Ја се сећам да је ЈГСП возио до Жабља и Ђурђева, али до тих места вози локални превозник, има доста полазака, али нисам сигуран за цене карата.
Сва насеља Града Новог Сада (Нови Сад и још 15 насеља) су покривена линијама ЈГСП Нови Сад, Град Нови Сад одређује цене превоза на тим линијама и само оне могу бити предмет потенцијалног јавно-приватног партнерства у Новом Саду. АТП Војводина никада није возила на тим линијама.
Осим територије Града Новог Сада, ЈГСП има и међумесне линије ка неким насељеним местима у општинама Темерин, Жабаљ, Сремски Карловци, Инђија и Беочин. То су класичне међумесне линије на којима може да вози сваки превозник који региструје ред вожње (ни ту није возила АТП Војводина). Једина разлика у односу на друге међумесне линије је што месечне и дневне карте покривају и 1. зону (Нови Сад, Петроварадин, Ветерник и Руменку), али су те линије спорије од других међумесних линија јер се на њима користе градски аутобуси (исти аутобус вози на Лиман, Детелинару и у Госпођинце, Черевић итд.).
Upravo na tom primeru loša saobraćajna politika Novog Sada i Beograda postaje vidljiva jer je prvi zanemario potencijal hipotetičkog NS voza do Beočina, Stepanovićeva i Beške, a drugi doveo u pitanje pogodnost BG voza, istovremeno prepustivši ostale skromnije sisteme posledicama neuravnoteženog razvoja.
Пруга из Беочина има лошу трасу у Новом Саду - обилази око Петроварадина и улази у Нови Сад са истока (иако је Беочин западно од града), возећи дужим путем и обилазећи сва значајна места (радна места, универзитет, центар града, тржне центре), док аутобус пролази главним булеваром, има добре везе са градским линијама и стаје на најпрометнијем стајалишту (Футошка пијаца), на 500 метара од главног градском трга.
За Бешку и Степановићево постоје регио возови. Уласком у неки новосадски систем могу добити само скупље карте (видети цене Србија воза и ЈГСП Нови Сад до Сремских Карловаца и Бешке/Чортановаца). Шта је уопште предност тог НС воза у односу на регио возове Србија воза? Некакав НС воз ће увек имати мање путника и полазака него регио возови Београд - Нови Сад и Нови Сад - Врбас, самим тим би НС воз био мање привлачни путницима. Једино вреди размислити о спајању тарифног система ЈГСП Нови Сад и Србија воза на територији Града (Петроварадин - Степановићево), али питање је како би се у том случају решила подела трошкова између превозника и Града. Укидањем станица у Чортановцима и Бешки тај новосадски воз постаје још бесмисленији.