Nikola NS
Higher intermediate
Шатл до центра и одатле четворка (преседање мање од 200 метара, без преласка улице) и четрнаестица (преседање мање од 150 метара, прелази се улица). Петпостављам да особа са потешкоћом у кретању нема стајалиште испред куће или зграде већ мора да пешачи бар 100-200 метара.Hajde mi isplaniraj putovanje javnim prevozom do autobuske stanice u 15 časova. Napomena: sa mnom je osoba koja ima poteškoće u kretanju. Dva najbitnija tranzitna hub-a u gradu su ti povezana prigradskim autobusima, koji imaju rupu između 14 i 16, pa do 19 i onda ne postoje sve do narednog jutra. Presedanje? Autobusi idu sa intervalima od po 20-30 minuta. Vremenska karta? Dobra fora. Naravno da će da se nađe neko ko će da kaže da idemo taksijem, i naravno i da idemo taksijem, ali postoji javna usluga koja se plaća prvenstveno iz budžeta.
Иначе, особа са потешкоћом у кретању би у мом случају, на путу од железничке станице Нови Сад до одредишта (у редовним околностима, пре пада надстрешнице) морала да пешачи 550 метара од излаза из железничке станице до станице јавног превоза (линија 1 ка Клиси) јер насеље (преко 20.000 становника) нема градску линију која води до железничке станице. Има неколико приградских које прескачу бар 50% стајалишта у насељу и не саобраћају често (линије 30, 31, 32, 33 и 35).
Можда јесу два најбитнија саобраћајна објекта у граду, али врло мало људи преседа са воза на међуградске аутобусе и обрнуто. То се види приликом изласка из станичне зграде, занемарљив број људи скреће десно ка Међуградској аутобуском станици, већина наставља право Булеваром ослобођења и аутобусима који стају у околини станице, највише четворком и седмицом.
Из твоје поруке видим да моју поруку изгледа ниси ни читао, а камоли претходне поруке у овој теми. Да си читао, видео би да сам неке наведене проблем више пута спомињао. И да то нису проблеми ове ванредне линије већ општи проблем јавног превоза у Новом Саду, које ти овде представљаш као да имају искључиво везе са овом линијом.