Šta je novo?

Novi Sad - Gradski prevoz (autobusi, taksi)

Sad će sigurno kao spasilac da uleti neki privatnik, grad da mu da pet puta više para nego sad što daje JGSPu, da uvede "dinamički" red vožnje kao u BGu i da poukida pola linija...

Na kraju krajeva, treba negde uložiti pare od importnih delatnosti.
 
@Toma da li ima nekih novosti u vezi JGSP, je li rešena ova situacija ili Ruje zaista u ponedeljak zavrću slavinu?

Da znam da se mentalno pripremim na prekid gradskog prevoza.
 
Neće se to desiti, pa toplana je x puta bila u sličnoj situaciji za mnogo veće novce, onda vlast napravi dil, deo duga plate, ostalo reprogramiraju, i idemo dalje.
 
@Toma da li ima nekih novosti u vezi JGSP, je li rešena ova situacija ili Ruje zaista u ponedeljak zavrću slavinu?

Da znam da se mentalno pripremim na prekid gradskog prevoza.
Dug za gorivo je bio 55 miliona. 50 je u toku ove nedelje otplatio grad, 5 je ostalo.
Inače se u preduzeću ponovo poteže priča o blokadi javnog prevoza zbog novog kolektivnog ugovora koji stupa na snagu u martu 2025. i gde se plate smanjuju za oko 10%.
 
Један зглобни половни аутобус 1100 данас на линији 56.
Једина мана је што нису искључени сензори изнад врата због којих врата не могу да се затворе ако неко стоји превише близу врата... Постоји жута линија на поду којом је означено где се не сме стајати. То треба што пре искључити, надам се да нису у свим тим аутобусима сензори укључени.
 
Isključuj, bezbednost je precenjena, to su i onako neke švajcarske gluposti.
На линијама које користи велики број људи такве ствари само вожњу чине дужом, док се људи склоне од сензора.
Не знам како смо до сада ишли сви у аутобусима без тих сензора...
 
Jesu li to konačno digli ruke od punjača za električne autobuse na Novom Naselju jer više od 2 nedelje ne radi...? Ponekad bude u špicu po koji električni bus na liniji 2 i onda ode u garažu ili na liniju 11 jer ne može da se puni.
 
Ti punjači su već višestruko premašili vek onih kompresora po biciklističkim stazama, za duvanje guma. Večnaja pamjat.
 
Jesu li to konačno digli ruke od punjača za električne autobuse na Novom Naselju jer više od 2 nedelje ne radi...? Ponekad bude u špicu po koji električni bus na liniji 2 i onda ode u garažu ili na liniju 11 jer ne može da se puni.
Pokvareni su, nesto su čačkali i izgubili su garanciju na sve punjače. Čeka se da prodje tender za popravku.
 
Ogradili su punjače na Naselju ogradom, izgleda da su taj punjač sj*bali neki sto su sa ulice čačkali.
 
Ogradili su punjače na Naselju ogradom, izgleda da su taj punjač sj*bali neki sto su sa ulice čačkali.
Mene stvarno ne bi čudilo da, s obzirom da nema kamera ( a kao da je i one predstavljaju problem...) i da znam kakvi su mlađi u Novom Sadu i pogotovo na Novom Naselju, da se neko pentrao po njemu i čačkao kutiju od punjača. Mislim kontrole su zaštićene običnim katancem...
 


Poprilično glasan i na sredini a pozadi da ne pričamo, posebno dok stoji u mestu, i dodatno kada stoji natprosečno vibrira pa ako ti je ruka naslonjena na prozor gratis masaža

Sedišta su udobna ako ništa , mada bio je prepun 3 stanice posle ovo (linija 4)
Znači isto kao loše održavani Strelini zglobni Konekti, doduše stari jedva dve godine, ne 15 više. 😃

Btw. moram čestitati NS-u na praktičnoj specifikaciji koju Beograd (za koji je inače gotovo idealna) nikad ni ne uzima. Prostran u zglobu, iza zgloba obostrano, džep ispred kliznih vrata u cilju pomeranja kratkovoženih putnika koje mrzi da se sklone s ulazišta. Smanjuje vreme zadržavanja, od velike važnosti za relativno kratka prometna stajališta. I pored prostora nudi i dosta sedišta, zamišljen kao primarno trovratni sa dodatnim jednokrilnim za naplatu karata. Narandžaste šipke odlično dočaravaju na šta bi beogradski Solarisi trebalo da liče nakon remonta, pogotovo u "nemanjićko plavoj".

U Beogradu bi mogli da se koriste umesto solo sa stotinak putnika. Kraće bi se zadržavali, a nudili bi i rezervu kapaciteta u slučaju poremećaja. Prednja isključivo za ulaz sa barijerom protiv izlaza. Beograd moron uzeo drugu seriju zglobnih BMC s crvenim šipkama i barijerom na dvokrilnim, pa ima manje prostora između osovina, odnosno duži je nego što bi bio s jednokrilnim prednjim, a istim prednjim osovinskim razmakom. Normalna varijanta se najčešće koristi u uslovima bez barijere.

JGSP Novi Sad pred bankrotom, 9. decembra se prestaje snabdevanje gasom od strane Gazproma zbpg duga od nekoliko milijardi dinara. Zaposlenima se neće isplatiti plate u narednom mesecu, priča se po preduzeću.
Nije još bankrotirao, ali ne može se ni tvrditi da je imun u današnjoj političkoj situaciji. Evo vidiš kakav cirkus u Beogradu napraviše. Trole i tramvaji pokretni otpad, autobusi neoptimalni i ispod proseka po mnogo čemu, celokupna usluga progresivno degradirana.

Samo da i Novi Sad ne upropaste masovnom privatizacijom linija bratskim firmama (može neko veliki iz inostranstva da pomogne sa 20-ak % resursa, ali ovo u Beogradu treba izbeći po svaku cenu).
 
Vrh