Poprilično glasan i na sredini a pozadi da ne pričamo, posebno dok stoji u mestu, i dodatno kada stoji natprosečno vibrira pa ako ti je ruka naslonjena na prozor gratis masaža
Sedišta su udobna ako ništa , mada bio je prepun 3 stanice posle ovo (linija 4)
Znači isto kao loše održavani Strelini zglobni Konekti, doduše stari jedva dve godine, ne 15 više.
Btw. moram čestitati NS-u na praktičnoj specifikaciji koju Beograd (za koji je inače gotovo idealna) nikad ni ne uzima. Prostran u zglobu, iza zgloba obostrano, džep ispred kliznih vrata u cilju pomeranja kratkovoženih putnika koje mrzi da se sklone s ulazišta. Smanjuje vreme zadržavanja, od velike važnosti za relativno kratka prometna stajališta. I pored prostora nudi i dosta sedišta, zamišljen kao primarno trovratni sa dodatnim jednokrilnim za naplatu karata. Narandžaste šipke odlično dočaravaju na šta bi beogradski Solarisi trebalo da liče nakon remonta, pogotovo u "nemanjićko plavoj".
U Beogradu bi mogli da se koriste umesto solo sa stotinak putnika. Kraće bi se zadržavali, a nudili bi i rezervu kapaciteta u slučaju poremećaja. Prednja isključivo za ulaz sa barijerom protiv izlaza. Beograd moron uzeo drugu seriju zglobnih BMC s crvenim šipkama i barijerom na dvokrilnim, pa ima manje prostora između osovina, odnosno duži je nego što bi bio s jednokrilnim prednjim, a istim prednjim osovinskim razmakom. Normalna varijanta se najčešće koristi u uslovima bez barijere.
JGSP Novi Sad pred bankrotom, 9. decembra se prestaje snabdevanje gasom od strane Gazproma zbpg duga od nekoliko milijardi dinara. Zaposlenima se neće isplatiti plate u narednom mesecu, priča se po preduzeću.
Nije još bankrotirao, ali ne može se ni tvrditi da je imun u današnjoj političkoj situaciji. Evo vidiš kakav cirkus u Beogradu napraviše. Trole i tramvaji pokretni otpad, autobusi neoptimalni i ispod proseka po mnogo čemu, celokupna usluga progresivno degradirana.
Samo da i Novi Sad ne upropaste masovnom privatizacijom linija bratskim firmama (može neko veliki iz inostranstva da pomogne sa 20-ak % resursa, ali ovo u Beogradu treba izbeći po svaku cenu).