Šta je novo?

Novi Sad - Bulevar Evrope

dragan

Professional
Učlanjen(a)
09.12.2006.
Poruke
13.092
Pohvaljen
6.235
Lokacija
Fruška gora
Najduži bulevar će biti još duži jer će biti pristupna veza za 4.most.
IMG_20241220_104054.png
 
Poslednja izmena:
A gde taj vijadukt počinje zapravo, kod Šeratona? Na njega će biti usmeren teretni saobraćaj iz zone i sa Bul. Vojvode Stepe?
 
A rupa u diletaciji na mostu preko kanala zbog koje je zatvorena jedna traka, ulazi u drugu godinu svog postojanja...
 
Bilo bi lepo i kad bi se tranzitni i teži saobraćaj izmestio sad malo iz Partizanske ulice, i premestio na taj spoljni prsten, mada to bi realno bilo moguće samo ako bi zatvorili Kaćku petlju za ulaz i izlaz sa autoputa. Partizanska je najzagađenija ulica u gradu, a izmenama urbanističkog plana su predvideli kolektivno stanovanje praktično svuda gde su još uvek stari objekti između Temerinske i Međunarodnog puta.
 
A gde taj vijadukt počinje zapravo, kod Šeratona? Na njega će biti usmeren teretni saobraćaj iz zone i sa Bul. Vojvode Stepe?

Vijadukt počinje neposredno pre kružnog toka (otprilike između ulica Tone Hadžića i Braće Grulović) i to u vidu rampe sa po jednom trakom po smeru. Tek pored kasarne i brodogradilišta počinje u punoj širini da poprima oblik mosta.

1734881651897.png
 
"Radovi na izgradnji obilaznice oko Novog Sada sa mostom preko Dunava, u produžetku Bulevara Evrope, do Sremske Kamenice, predviđeno je da budu završeni do kraja 2026. . . četvrti novosadski most biće dug oko 2,5km, dok će glavna konstrukcija iznad reke biti duga 880m."
Nadam se da će radovi biti završeni bar do polovine 2027. U ovih 2.500m je verovatno uračunata i prilazna rampa sa novim kružnim tokom u S.Kamenici.
1000004146.jpg

 
Poslednja izmena:
"U budućnosti su planirani različiti sadržaji, koji će transformisati ovaj deo grada u novi stambeno-poslovni centar Novog Sada. . .
Stručnjaci vole da napomenu, Bulevar Evrope se posmatra kao prazno platno koje tek treba da bude oslikano." :)
 
Poslednja izmena:
Да ли постоји неки план за гаражу, може и подземну, код хигијенског? Немогуће је наћи паркинг скроз до школе на Футошком путу.

Могли би и да среде бици и пешачку стазу од Шератона до Минакве као што су и у остатку улице урадили, али можда ће и почети ускоро након када су завршили постављање цеви код Вршачке ул. а можда крену када се заврши Новела и она Галенсова зграда код Графике...
 
Možda kad se završi i Inobačka na mestu Grafike, izgradnja na manjim placevima na Futoškom putu, svakako potrajaće to sve. Ima i tu kuća za rušenje.
 
Zašto bi to bio problem da se uredi pešačka i bici staza, Marka Miljanova su sredili još pre nego što je Galens počeo da gradi, i to baš tu stranu gde je sada gradilište. Kad neki investitor zida (čitaj Galens), okolna infrastruktura se uredi i pre ili paralelno dok on radi, dok na drugim mestima u gradu rugla ostaju i po 30 godina, kao na Podbari recimo. Novi Sad je postao jezivo smeće.
 
Да ли постоји неки план за гаражу, може и подземну, код хигијенског? Немогуће је наћи паркинг скроз до школе на Футошком путу.

Могли би и да среде бици и пешачку стазу од Шератона до Минакве као што су и у остатку улице урадили, али можда ће и почети ускоро након када су завршили постављање цеви код Вршачке ул. а можда крену када се заврши Новела и она Галенсова зграда код Графике...

Po meni je totalno nepotrebno tu graditi neku garazu kad samo 100-200-300m dalje na Bulevaru Evrope ima onaj lep parking u desnom smeru, skoro celom duzinom od Futoske pa do kruznog toka, pored one livade gde bude cirkus ili sta vec, pa skroz napred, jos je besplatan. Ja kad god sam dolazio tu ima brdo parking mesta.
 
Po meni je totalno nepotrebno tu graditi neku garazu kad samo 100-200-300m dalje na Bulevaru Evrope ima onaj lep parking u desnom smeru, skoro celom duzinom od Futoske pa do kruznog toka, pored one livade gde bude cirkus ili sta vec, pa skroz napred, jos je besplatan. Ja kad god sam dolazio tu ima brdo parking mesta.
Мислим да би требала једна гаража, са једним надземним нивоом негде код хигијенског, где се морају људи по тротоару и у жутој траци паркирати, такође, од Шератона до Новитета бившег скоро увек више аута је паркирано на стази или у жутој траци, и у улици иза Шератона исто често нема места за паркирање.
Када би била изграђена гаража би се паркинг места на улици користила за краћа задржавања, нпр. родитељи који иду у школу по децу...
 
Zašto roditelji po decu u škole idu kolima? Škole su na 5-10 minuta hoda svuda u gradu. Sve ulice oko škola su zakrčene bahatim parkiranjem nevaspitanih siledžija.
 
Zašto bi to bio problem da se uredi pešačka i bici staza, Marka Miljanova su sredili još pre nego što je Galens počeo da gradi, i to baš tu stranu gde je sada gradilište. Kad neki investitor zida (čitaj Galens), okolna infrastruktura se uredi i pre ili paralelno dok on radi, dok na drugim mestima u gradu rugla ostaju i po 30 godina, kao na Podbari recimo. Novi Sad je postao jezivo smeće.
Сада су тамо баш испред Графике постављали цеви, тако да је ипак испало боље што нису ту страну радили када су све тротоаре и бициклистичке стазе од булевара Кнеза Милоша до Николе Тесле/ Антона Чехова сређивали, јер би сада морали да раскопавају нове стазе због инсталација и прикључака за нове зграде.

Нови Сад, и било које друго место на свету није и неће бити ,,језиво смеће''.
 
Grad je produkt siledžijeske želje osionih radikala da ga pretvore u milionski grad. Posledice već gledamo i osećamo dugo. Od preudobnog do neudobnog i primitivnog za samo 3 decenije. Nastrešnica je tek početak raspada naseobine koja nije više u stanju da organizuje ni vodovod i kanalizaciju.
 
Nijedna vlast ne može da NS "pretvori u milionski grad", ako ljudi neće da se nastane u njemu. A ovde je očigledno da se stanovi prodaju, da niču nova naselja i zgrade kao duž Bulevara Evrope. Hejtovanje i političarenje neće zaustaviti dalju izgradnju, pa da se vratimo na temu.
 
Nova naselja ne niču, nego su u postojećim nasilno povećava gustina naseljenosti, bez ikakvog smislenog i za ljude dostojnog plana. Tragično je da se isto planski konfigurišu područja kao Bul. Evrope i Patrijarha Pavla, i potpuno drugačije male i skučene gradske četvrti poput Podbare, Salajke, Adica, Telepa i sl. Po kojoj urbanističkoj logici je veća spratnost dozvoljena na Podbari nego na Bul. PPavla? Doseljavanje ljudi iz cele države, i dve susedne države samo u BG i Novi Sad govori o potpunoj propasti ovog paradržavnog provizorijuma. Kome sadašnji Novi Sad prija, ili nije normalan, ili je došao iz baš teške vukoje*******ine i još goreg mesta za život.




1735156578104.png
 
Vrh