Šta je novo?

NIS - Naftna industrija Srbije

Следе стагнација свих привредни активности у држави, проблеми са рејањем, електричном енергијом и кретањем људи. Стотине хиљада остају без посла. Многи гневни почињу да пљачкају горива из суседних држава. Банде пирата трећу на чамцима, моторима, лете на моторним змајевима, нападају и отимају у суседним државама цистерне и пумпе, на рекама барже. Прва и највише на удару је Црна Гора. Иста ситуација је у Републици Српској, а шири се одмах и на Федерални део БиХ. Полиције су немоћне због мањка горива. Враћа се коњица у полицију али је она недовољна за брзе интервенције. Државни апарат је у краху. Бугарска и Мађарска успевају војно да се одбране од упада пирата. Црно тржиште је завладало градовима, банкарски систем је у колапсу. Велики капиталисти беже из државе са парама. Народ је киван на власт. Оснивају се локалне комуне, кланови, савези насеља. Железница је једини вид поузданог превоза, али је често на мети разбојника. Након више упада пирата у базе КФОР, НАТО мисија се повлачи са Косова. Ту настаје опште ратно стање, али у стилу Босне 1942., без моторизације. Ратују села против села, пљачка се ст***, краду се шуме. ЕУ покушава да стабилизује ситуацију финансијским подршкама, али крах монетарног система утиче и на економију Бугарске, Румуније, Мађарске и Грчке. По Славонији упадају из Срема банде на моторима, краду гориво од пољопривреднике из трактора. На удару речних пирата је често рафинерија нафте у Сиску.
 
Следе стагнација свих привредни активности у држави, проблеми са рејањем, електричном енергијом и кретањем људи. Стотине хиљада остају без посла. Многи гневни почињу да пљачкају горива из суседних држава. Банде пирата трећу на чамцима, моторима, лете на моторним змајевима, нападају и отимају у суседним државама цистерне и пумпе, на рекама барже. Прва и највише на удару је Црна Гора. Иста ситуација је у Републици Српској, а шири се одмах и на Федерални део БиХ. Полиције су немоћне због мањка горива. Враћа се коњица у полицију али је она недовољна за брзе интервенције. Државни апарат је у краху. Бугарска и Мађарска успевају војно да се одбране од упада пирата. Црно тржиште је завладало градовима, банкарски систем је у колапсу. Велики капиталисти беже из државе са парама. Народ је киван на власт. Оснивају се локалне комуне, кланови, савези насеља. Железница је једини вид поузданог превоза, али је често на мети разбојника. Након више упада пирата у базе КФОР, НАТО мисија се повлачи са Косова. Ту настаје опште ратно стање, али у стилу Босне 1942., без моторизације. Ратују села против села, пљачка се ст***, краду се шуме. ЕУ покушава да стабилизује ситуацију финансијским подршкама, али крах монетарног система утиче и на економију Бугарске, Румуније, Мађарске и Грчке. По Славонији упадају из Срема банде на моторима, краду гориво од пољопривреднике из трактора. На удару речних пирата је често рафинерија нафте у Сиску.
Pobesneli Žex: Rat za crno zlato - ove zime, samo u bioskopima.
 
Ma, fantazija totalna, nap zatvorena je rafinerija u Sisku. . . Priča je još u toku i videćemo kako će da se završi. Ali, nije u pitanju samo NIS, već i Petrohemija, TE-TO Pančevo i hemijska indrustija koja zavisi od Rafinerije.
Sve to mora da radi ' milom ili silom'.
 
Kakva nacionalizacija ljudi sta vam je. Sta god da bude uradjeno bice uradjeno u dogovoru sa Rusima. Srbija ne sme da pisne od Moskve i bez dozvole Moskve. Oni se i dalje nadaju nekom cudu da ce sankcije biti ukinute, a verovatno ove nase sluzba pumpa lazima iz Moskve kako evo samo sto nisu seli sa Trampom za sto i podelili svet gde Srbija gle cuda pripada Rusiji :LOL:

Dakle najpovoljnija moguca opcija je prijateljsko preuzimanje - u dogovoru, gde cemo zarad toga ko za sta sve drugo da damo i da pristanemo na ko zna sta sve i da se obavezemo da im jednog dana vratimo sve to sa kamatama.
A druga opcija je lagano urusavanje pa dokle potraje. Rafinerija ce povremeno da radi kada se nakupi nesto nafte iz domacih izvora i iz sverca, goriva ce biti na pumpama ali sa nestasicama i redovima, npr na MOL i OMV ce uvek da ima ali zato ce kolone da budu kilometarske, na NIS ce da ima povremeno i za drzavne sluzbe.. trubice se kao 90tih "sta nam rade dusmani, a nismo nista lose uradili " itd.
 
Баш ме занима како то мислите да НИС шверцује нафту у количини потребној да би рафинерија радила. Мислим, како то уопште замишљате да тај "шверц" изгледа? :ROFLMAO:
 
Ko priča i "švercu"?! . . Evo šta je rečeno :
"Ukoliko sledeće nedelje ne budemo imali rešenje za probleme, mi ćemo sami one tamo nedelje donositi odluke . . "
 
Драгане, неки овде, не ти, помињу шверц, па ме баш занима како они то замишљају.
 
Ovo mi nekako promaklo

---

 
Poslednja izmena:
Vrh