Šta je novo?

Nemanjin grad [Stambeno poslovni kompleks]

Ok razumem, ali to su uslovi koje skoro svi imaju, nemaju možda manji Investitori jer ne prepisuju Ugovore i nemaju takve advokate.
I ti manji će to staviti kada narastu, pročitaju ili angažuju boljeg advokata.
Kada je potražnja velika onda se štitiš i ne mariš, kada nije ustupaš prema klijentima, tako ja gledam.
Znam, ali ne treba samo zato što je potražnja velika da se bude ne fer prema kupcima i da se ide u krajnost sa uslovima. Fer raspodela obaveza i prava je nešto što treba da bude zlatno pravilo koje je nezavisno od razmere ponude/potražnje.
 
Ne radi se tu samo o advokatima, ili očekivanju da neko u biznisu bude fer, već pre svega o zakonu koji to omogućava. A u tom smislu on je potpuno ns strani investitora - običan čovek ima malo prava kao i u mnogim drugim sferama u Srbiji. Fer bi bio Eskrou račun naprimer, Al odosmo već u neke druge vode…
 
Znam, ali ne treba samo zato što je potražnja velika da se bude ne fer prema kupcima i da se ide u krajnost sa uslovima. Fer raspodela obaveza i prava je nešto što treba da bude zlatno pravilo koje je nezavisno od razmere ponude/potražnje.
Slažem se kada bi živeli u nekoj idealnoj raspodeli, kako nema zakona za to ovo je omogućeno, možda će ga i biti u nekoj budućnosti na osnovi teorije o ravnoteži interesa ali....
 
Ako je do sad prodato/rezervisano oko pola stanova i da je već gužva na -2 nivou garaža kako navode u komentarima, možda im i ne bude trebao kredit ili bude potreban u manjem iznosu.
 
Nisam siguran koliko su stvarno tačne informacije, ali verujem da su vrlo iskusni u prodaji, i da umeju da naprave hype počevši od cene i neažurnosti sajta, rezervacija… na ovakvom tržištu je veoma lako i praktično bez rizika moguće igrati se raznim taktikama… verujem da ako im prodaja ide toliko dobro, cena će brzo da se izravna sa konkurencijom u okolini…
 
Nisam siguran koliko su stvarno tačne informacije, ali verujem da su vrlo iskusni u prodaji, i da umeju da naprave hype počevši od cene i neažurnosti sajta, rezervacija… na ovakvom tržištu je veoma lako i praktično bez rizika moguće igrati se raznim taktikama… verujem da ako im prodaja ide toliko dobro, cena će brzo da se izravna sa konkurencijom u okolini…
Voždov Kvart je počeo sa 2.350 eur + PDV, za prvu fazu (što i jeste dobra target cena - obostrano gledano), da bi danas za drugu fazu u izgradnji tražili oko 2.750 eur + PDV. Ne znam ko bi platio tu cenu, jer Peka Dapčevića ipak nije Vojvode Stepe. Da ne spominjem da moraš da kupiš i garažno mesto, jer iako te ne uslovljavaju da ga kupiš u okviru njihovog objekta (što je dobra stvar), svakako u okolini ne postoji javni parking niti prostor da se snađeš i parkiraš se negde, dakle moraš da kupuješ.
 
Voždov Kvart je počeo sa 2.350 eur + PDV, za prvu fazu (što i jeste dobra target cena - obostrano gledano), da bi danas za drugu fazu u izgradnji tražili oko 2.750 eur + PDV. Ne znam ko bi platio tu cenu, jer Peka Dapčevića ipak nije Vojvode Stepe. Da ne spominjem da moraš da kupiš i garažno mesto, jer iako te ne uslovljavaju da ga kupiš u okviru njihovog objekta (što je dobra stvar), svakako u okolini ne postoji javni parking niti prostor da se snađeš i parkiraš se negde, dakle moraš da kupuješ.
Postoje ljudi koji ne koriste sopstvene automobile.
 
Filipe, meni je interesantno sa aspekta eventualne prodaje stana u budućnosti, da li je veća verovatnoća da parking bude balast ili ipak plus pri prodaji nekretnine? Ne bavim se time, nit planiram preprodaju, Al mi pade na pamet takvo pitanje…
 
Filipe, meni je interesantno sa aspekta eventualne prodaje stana u budućnosti, da li je veća verovatnoća da parking bude balast ili ipak plus pri prodaji nekretnine? Ne bavim se time, nit planiram preprodaju, Al mi pade na pamet takvo pitanje…
Moj savet u tim slučajevima je sledeći.Ako si u prilici kupi parking mesto, ako od toga zavisi kupovina nemoj ga kupiti.
U ovom slučaju si obavezan koliko sam shvatio tako da izbora nema.
 
Ok, fin je savet, hvala, ali to nije odgovor na moje pitanje… ono je nevezano za ovaj projekat.
 
Ok, fin je savet, hvala, ali to nije odgovor na moje pitanje… ono je nevezano za ovaj projekat.
Znam da si pitao Filipa i siguran sam da će pružiti odgovor, ali evo ti i moj stav povodom kupovine garažnog/parking mesta. Lično verujem da će sve više i više da dobija na ceni jer je u Beogradu postalo nemoguće parkirati se ispred zgrade u kojoj živiš. Tako da predstavlja tip imovine koja ne može da izgubi na vrednosti, može samo da dobije. Svaka roba ima kupca, da, nekoga će odbiti cena, ali nekome će baš značiti što uz stan koji mu odgovara može da kupi i garažno mesto, naravno cena treba da bude realna, šta god to danas značilo.
 
Ok, fin je savet, hvala, ali to nije odgovor na moje pitanje… ono je nevezano za ovaj projekat.
U NS-u koji nema takav problem sa parkingom i gde nisu potrebna kola za život(može i bajsom sve) , sam umesto četvorosobnog stana kupio trosoban ali sa dva parkinga.
To jest jednim parking mestom i jednim garažnim mestom sa elektro priključkom u podzemnoj garaži.
Na više tema sam pisao o benefitima parkinga kao investiciji.
Takodje sam i pisao da u velikim kompleksima nisu presudni za kupovinu za život barem u izgradnji, zato što imam stan u takvom kompleksu i vidim da uvek postoji ok cena za rentiranje parking mesta kao i za kupovinu parkinga u budućnosti, to jest kada se izgradi kompleks.
Da me sada neko pita da li bih pre uzeo dvosoban stan ili 8 parking mesta morao bih da razmislim, ali iskljucivo ROI ili investiciju da gledam verovatno bih uzeo parkinge.
Savetovao sam drugara da kupi parking mesta umesto kuće na Tari- fun fact što bi rekli.
U današnje vreme zbog boljeg standarda u jednoj porodici imamo više automobila i svi koriste automobil - trenutno i tako će biti narednih godina.
Parking većini štedi vreme(kruženje i traženje parkinga troši gorivo i vreme).
Kao investicija nema održavanje osim onog što ste u obavezi kao investiciono za kompleks da plaćate oko 5-7eur po parking mestu.
Ovaj kraj ne znam lično, ali vidim da ima potrebe za parkingom, to jest nema ga u blizini.
Meni je na primer žao što nisam uzeo još jedno garažno mesto u mom kompleksu sa elektro punjačem jer mi je to pun pogodak.
Neće biti teret parking mesto za buduću prodaju, a svakako alo i dodje taj neko ko prihvata sve osim parkinga, ostaje vam parking kojeg mozete ili izdavati ili prodati posebno.
 
I ovo je crvena lampica, bravo, isto sam uočio. Jako mali penali za prodavca čak i ako kasni godinu i po dana sa projektom. Mnogo prostora je ostavio sebi, previše.
Pa dobro utvrdili smo da investitor ima 3-4 firme sa istim imenom, tako da nema problema 😎
 
U NS-u koji nema takav problem sa parkingom i gde nisu potrebna kola za život(može i bajsom sve) , sam umesto četvorosobnog stana kupio trosoban ali sa dva parkinga.
To jest jednim parking mestom i jednim garažnim mestom sa elektro priključkom u podzemnoj garaži.
Na više tema sam pisao o benefitima parkinga kao investiciji.
Takodje sam i pisao da u velikim kompleksima nisu presudni za kupovinu za život barem u izgradnji, zato što imam stan u takvom kompleksu i vidim da uvek postoji ok cena za rentiranje parking mesta kao i za kupovinu parkinga u budućnosti, to jest kada se izgradi kompleks.
Da me sada neko pita da li bih pre uzeo dvosoban stan ili 8 parking mesta morao bih da razmislim, ali iskljucivo ROI ili investiciju da gledam verovatno bih uzeo parkinge.
Savetovao sam drugara da kupi parking mesta umesto kuće na Tari- fun fact što bi rekli.
U današnje vreme zbog boljeg standarda u jednoj porodici imamo više automobila i svi koriste automobil - trenutno i tako će biti narednih godina.
Parking većini štedi vreme(kruženje i traženje parkinga troši gorivo i vreme).
Kao investicija nema održavanje osim onog što ste u obavezi kao investiciono za kompleks da plaćate oko 5-7eur po parking mestu.
Ovaj kraj ne znam lično, ali vidim da ima potrebe za parkingom, to jest nema ga u blizini.
Meni je na primer žao što nisam uzeo još jedno garažno mesto u mom kompleksu sa elektro punjačem jer mi je to pun pogodak.
Neće biti teret parking mesto za buduću prodaju, a svakako alo i dodje taj neko ko prihvata sve osim parkinga, ostaje vam parking kojeg mozete ili izdavati ili prodati posebno.
Kod mene je slucaj da sam uzeo 20kv manji stan naspram dodatna 2 garazna mesta. Jedno sam vec imao. Bilo je 90 ili 110kv sa 3 ili 1 gm.
Ali trenutno su cene preskupe za gm, pre 3 god sam platio GM u Ns (kod Seratona), ~2.5x manje nego sada na vozdovcu i izdaje se za istu sumu novca.
 
Kod mene je slucaj da sam uzeo 20kv manji stan naspram dodatna 2 garazna mesta. Jedno sam vec imao. Bilo je 90 ili 110kv sa 3 ili 1 gm.
Ali trenutno su cene preskupe za gm, pre 3 god sam platio GM u Ns (kod Seratona), ~2.5x manje nego sada na vozdovcu i izdaje se za istu sumu novca.
Ja sam u blizini Seratona i kupio porodicni stan o kojem pricam, Novela kompleks.
Treba znati i imati viziju ako je samo investiciono kako ce se sve razvijati.
Bogatiji ljudi ne mare da iznajme parking ne zbog para nego vremena utrosenog(gorivo potroseno je opravdanje).
Vredi parking mesto ali nije krucijalno za nekog kome je do kupovine stana za život.
Seraton je geografski centar NS-a izgradilo se sve baš brzo i zbog toga si i prosao dobro.
 
Ako je do sad prodato/rezervisano oko pola stanova i da je već gužva na -2 nivou garaža kako navode u komentarima, možda im i ne bude trebao kredit ili bude potreban u manjem iznosu.
Kako je moguće da je gužva na -2 ako je prodato 140 stanova od ukupno 600+ kao što se priča na forumu? To nije ni pola parking mesta

Drugo, oni su uzeli kredit za projekat Palata Vizantija kod pionira. Zemljište kao i svaki pojedinačni stan je stavljen pod hipoteku kao što se može videti u e katastru. Mislim da su šanse da i ovde uzmu kredit velike naročito jer je projekat x3 veći nego ovaj kod pionira.
 
Kako je moguće da je gužva na -2 ako je prodato 140 stanova od ukupno 600+ kao što se priča na forumu? To nije ni pola parking mesta

Drugo, oni su uzeli kredit za projekat Palata Vizantija kod pionira. Zemljište kao i svaki pojedinačni stan je stavljen pod hipoteku kao što se može videti u e katastru. Mislim da su šanse da i ovde uzmu kredit velike naročito jer je projekat x3 veći nego ovaj kod pionira.
Već smo pominjali da prodate stanove računaju ako je overen ugovor i uplaćena rata, a možda će vam za još toliko reći da nisu slobodni (rezervisani, u procesu kupovine, itd.).
Ne znam da li je gužva na -2 nivou garaže. Drugi član foruma je to pominjao (citat ispod). Svakako se uklapa ako polovina stanova nije slobodna.

Ne kažem da neće uzeti kredit (možda uzmu za poslovnu zgradu i veće stanove je verovatno teže prodati), ali ako prodaja bude išla dobro moguće da im bude trebao manji iznos.

Pre neki dan su mi rekli da ce sledece povecanje cena biti za otprilike 2 do 3 meseca. To znaci da ce trenutna cena vaziti jos neko vreme, ali bi dostupnost stanova mogla biti ogranicena (pogotovo manjih kvadratura). Sto se tice garaza na -2, vec sada je velika guzva. Mi smo na kraju odlucili da uzmemo siroko parking mesto na -3 koje je odvojeno, sa dodatnim proširenjem, odmah pored ulaza u zgradu.
 
Vrh