Šta je novo?

Nekadašnja Glavna železnička stanica

Giorano Angelo
plus 1 :)
za slicice naj poznatije zgrade (simbola )Beograda :kk:

Mi nemamo vise zgadu glavne zeleznicke stanice to je zgrada istoriskog muzeja
te jeste pitanje
da li slicica se nalazi u OFu tj. na pogresnoj temi BBa
Vrlo brzo postace vrlo zbunjujuce narocito prilikom pretrage

Mozda bi dodavanje reci ,,Bivsa ili Stara,, ispred -naziva teme- resilo problem
a i dovanje naziva -istoriski muzej - nije losa opcija :roll:

Eto dileme i posla za Igora :lol:
 
94154069_10157281777928131_4854405284728143872_n.jpg
 
Ne znam što bi smetalo zaista. Stanica i nije restaurirana, samo je urađeno održavanje. Možda jednog dana, kada budemo imali Zavod za ZAŠTITU spomenika, vidimo stanicu restauriranu.
 
Vau, ovo je izgleda impresivno!
Rame uz rame sa najvećim evropskim stanicama.
 
Идеја за неку која тек треба да изгради? Додуше, чеона.
 
Из текса писаног 1977. о Плану из 1923.
У програму, који је радила комисија, (простор између Карађорђеве и Моравске улице (Улица Слободана Пенезића Крцуна), Топчидерског друма (Булевар војводе Мишића), Топчидерске реке и Саве, одређен је за главну железничку таницу и потребе железничког саобраћаја. Програм предвиђа једну нову железничку станицу на дунавској страни, која, а подесан начин, треба да се повеже са главном железничком станицом и Панчевом. Предложено је укидање кланичне пруге (пруга која иде испод Kaлемегдана и спаја главну железничку станицу са станицом Кланица" на месту данашиње Дунав-станице) и пројектовање кружне железнице са електричном вучом. На простору између Београда и Земуна превиђени су главно пистаниште и ранжирна станица. Пројектантима је остављена слобода у решавању питања градског саобраћаја, али је посебно наглашено да треба остварити што удобнију везу дунавске и савске падине са платоом града.
http://moodle4.f.bg.ac.rs/file.php/365/301-310GodisnjakXXIV.pdf

Колико сам ја схватио, ова "нова" би била анекс старе, са десне стране, где је на крају био ВЕ-ЦЕ, а пекара ка аутобуској.

Едит: има и овде нечега
https://www.bgmetro.rs/index.php/sr-rs/bg-voz/istorijat-bg-voza
slika02.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=832913#p832913:1p2o92a9 je napisao(la):
Вожд » Fri Mar 19, 2021 8:14 pm[/url]":1p2o92a9]
file.php
Ovo bi mogla biti filharmonija ili opera u nekom parelnom univerzumu
 
Šteta što je Beograd kao glavni grad jedne velik države vek proveo sa takvom malom i neuslovnom železničkom stanicom koja je primerena veličinom za Suboticu ili Kragujevac. Isto tako je i s Narodnim pozorištem koje je za toliki grad premaleno, o autobuskoj stanici ne vredi ni govoriti, jer ono što je Beograd imaoi još uvek ima, to nije ni za Kosjerić, a ne glavni grad. Prljavo, ispucalo, neuslovno i tako decenijama.
 
Мало неимаштина, мало немар.. Како год, биће то леп музеј.
 
Igore stavio bi u naslovu u zagradu da stanica više nije u funkciji.
 
EX "Glavna železnička stanica" ili Bivša /Nekadašnja "Glavna železnička stanica"
 
Зграда бивше главне железничке станице Београд. Станица као појам подразумева још најмање и пероне и шине. А ускоро можемо добити и тему о бившој железничкој станици Топчидер.
 
Како то сад? И Топчидер укидају? Нема више Аутовоза?
 
Трасирали су цео булевара Патријарха Павла од Цареве ћуприје до расадника дуж железничке пруге. Вероватно ће завршити Земун до почетка тих радова на булевару.
 
Predlažem da se stavi u naslov nije u funkciji jer dobar deo stanovnika Beograd još uvek nije svestan toga kao ni da je Prokop nova GŽ.
 
Бивша главна железничка станица је најприкладнији наслов, а може после цртице и Историјски музеј Србије.
 
То може после цртице кад се коначно и деси. За сада, само факат...
 
Vrh