Да има памети, стара ложионица би се уредила у железнички музеј и ту би у старту имали десетак експоната да изложе (парњача плавог воза, дизелка плавог воза 761 три комада, дизелка 666 која исто има код гараже, две старе парњаче које су чуване ту у ложионици па их украла банда, затим онај експонат што стоји у паркићу испред садашњег музеја железнице, онда по примерак локомотива 441 и 461 којих има доста расходованих на Макишу, исто по примерак дизелки 661, 641, 642, 643, ето у старту 14 локомотива само из Београда, па онда из депоа Земун да се узме неки расходовани РВР и онај део неке гарнитуре што има исто у Земуну не бих да лупам о којој серији се ради, па да су били паметни исто да узму и сачувају део Ганцове гарнитуре и три парне локомотиве што су биле разбацане око ложионице, ето из БГа исто све набројано 20 возних средстава, па да ту додамо и вагон клуба љубитеља железнице који су отерали са бивше главне на бившу Дунав станицу, па онда што би могли по депоима широм Србије да накупе још по пример Шинобуса, Макосе и шведске дизел гарнитуре, па онда кад би купили из Зрењанина где има најмање једна парњача што труне у старој хали Шинвоза, па из Ниша где има више парних локомотива, једна у депоу Црвени крст и пар у МИНу, ето већ преко 20, па да узму и три локомотиве парњаче од Романтике које већ више година нису у возном стању и питање је да ли ће их икада сређивати, и ето већ пуна ложионица пошто је грађена за 31 место.