Šta je novo?

Nekadašnja Glavna železnička stanica

Па шта хоћете. Јел Београд? Јесте? Јел то као у Европи? Јесте, КАО у Европи. Тако да молим лепо.
 
Stigla nova godina ....
glavna01-2020-06-05-22-32-15.jpg

glavna02-2020-06-05-22-32-15.jpg

glavna03-2020-06-05-22-32-15.jpg
 
Све сликице, кикице, сто година неких радова. Добро, лепо изгледа, али када крећу возови? Видим неке лајкове, а не видим информације...
 
Шминка зарад шминке, функција је нажалост секундарна.
 
Ova sminka ili rekonstrukcija je iskljucivo u funkciji BNV. Da nije tako ova zgrada bi jos decenijama bila polusiva i nebi je niko pipnuo.
 
Kontrast je prevelik na fotografijama. Manji je uzivo. Bice sve drugacije kad trg dobije osvetljenje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745184#p745184:3i6g6fj9 je napisao(la):
Nebojsa » Суб Јун 06, 2020 11:42 am[/url]":3i6g6fj9]Ova sminka ili rekonstrukcija je iskljucivo u funkciji BNV. Da nije tako ova zgrada bi jos decenijama bila polusiva i nebi je niko pipnuo.
Жива истина. Могли су станицу давно средити да су хтели.
 
Šteta

Ko bi rekao da je odavde nekada polazilo desetine vozova

Stavili su sve novo ovde iznad nekadašnjeg perona 1



Malo nostalgije

Čeona zgrada

Ovo je lepo ispalo,čak ne mogu da garantujem dali je ranije i bilo tu
 
mislim da grb nije i svidja mi se to sto se naglasavaju nacionalni simboli...
a sto se tice rekonstrukcije sto kazete da se ne bi nikad rekonstruisala stanica sta ocekujete od stanice gde beskucnici spavaju gde je pivo 50 din u stanicnoj kafani...
uopste sta ocekujemo od vozova kad je karta do ns bila 200 300 din kakav voz kakvu stanicu...
a bilo bi mozda lepo da ostave ove oznake perona i nekom simbolikom da stave da su tuda nekad prolazile sine dal nekim drugacijim poplocavanjem dal necim ...
i zna li se sta ce da bude sa lokomotivom dal ce da je pomeraju ili ce da bude tu ?
 
Овакав грб је требао и на забату на главном улазу.
 
Realno u pravu ste. Ovo je trebalo da se uradi recimo jos 2001. godine, davno pre BNV-a i ostalog.

Prvi utisak kad se dodje negde je bilo upravo ovo isad je sredjeno ali kasno.

I tu vise niko nece dolaziti od turista vec u Prokop i Blok 42.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=744469#p744469:1pbc33g7 je napisao(la):
zoran_m » Sre Jun 03, 2020 3:10 pm[/url]":1pbc33g7]izvor: instagram @bobisavljevic
file.php


Hahah sa 200 metara se vide neravnine. Joj
 
Gradski arhitekta je skoro izjavio kako je zgradi vracen originalni izgled. To bas i nije tacno zato sto su zaboravili kulice na desnom ulazu.

Zeleznicka-stanica-1884.jpg
 
Nije ni malo tačno da se zgradi vratio originalan izgled. Ovo i nije bila rekonstrukcija, nego održavanje, zgradi je samo vraćen izgled koji je imala nakon poslednje rekonstrukcije uz korekciju boje i vraćanje grba.
Već smo nabrojali ovde jedno 10 stvari koje fale i to samo što se tiče eksterijera.
 
Neverovatno je da Beograd svih ovih decenija na ovoj stanici nije imao onaj veliki stakleni krovni pokrivac sto imaju svi veci gradovi Evrope
 
Kapiram da ce biti neki muzej unutra, koji, jos ni oni sami ne znaju, kao ni koliko muzeja planiraju u zgradi, jedan ili vise...Mislim da buduca namena dosta zavisi od plana koji imaju za Staru centralu u Marini Dorcol, zgradi koja je prvobitno bila planiarana za muzej.
 
Верујем да ће у згради остати ресторан и паб који су били ту пре реконструкције.
 
Jel zna neko sta ce biti sa lokomotivom? Nekako mi je neverovatno da je dopusteno da propadne, iako je neodrzavanje i nepostovanje proslosti i nasledja najnormalnija stvar u Srbiji.

Pri tom je lokomotiva ostavljena tamo negde sa strane kao da je se neko stidi a mislim da bi bio pun pogodak umesto te nove statue, da se lokomotiva stavila na taj novi trg ispred stanice. Ipak je to bivsa glavna zeleznicka stanica i imalo bi logike da ispred nje trg krasi bivsa "glavna" lokomotiva.
 
Да има памети, стара ложионица би се уредила у железнички музеј и ту би у старту имали десетак експоната да изложе (парњача плавог воза, дизелка плавог воза 761 три комада, дизелка 666 која исто има код гараже, две старе парњаче које су чуване ту у ложионици па их украла банда, затим онај експонат што стоји у паркићу испред садашњег музеја железнице, онда по примерак локомотива 441 и 461 којих има доста расходованих на Макишу, исто по примерак дизелки 661, 641, 642, 643, ето у старту 14 локомотива само из Београда, па онда из депоа Земун да се узме неки расходовани РВР и онај део неке гарнитуре што има исто у Земуну не бих да лупам о којој серији се ради, па да су били паметни исто да узму и сачувају део Ганцове гарнитуре и три парне локомотиве што су биле разбацане око ложионице, ето из БГа исто све набројано 20 возних средстава, па да ту додамо и вагон клуба љубитеља железнице који су отерали са бивше главне на бившу Дунав станицу, па онда што би могли по депоима широм Србије да накупе још по пример Шинобуса, Макосе и шведске дизел гарнитуре, па онда кад би купили из Зрењанина где има најмање једна парњача што труне у старој хали Шинвоза, па из Ниша где има више парних локомотива, једна у депоу Црвени крст и пар у МИНу, ето већ преко 20, па да узму и три локомотиве парњаче од Романтике које већ више година нису у возном стању и питање је да ли ће их икада сређивати, и ето већ пуна ложионица пошто је грађена за 31 место.
 
Vrh