Šta je novo?

Nekadašnja Glavna železnička stanica

Polu resenje i odgovara ukinutoj nameni ove stanice. Kad dodje srecnije vreme , pa se budebkoristila makar za liniju bg voza ili metro, onda ce valjda i vratiti sta sve treba...

Btw u planu je moralo da bude da se ova dtanica spoji sa prokopom metroom.
 
Мали детаљ... Криво измалтерисано, али мислим да на ово иде украсни камен са лепком испод. :)

7gwLOJb.jpg
 
Свака част за слике :) Ово ипак није ентеријер већ портал на краћем крилу до Карађорђеве.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=723390#p723390:3vk9oay2 je napisao(la):
bit » Čet Apr 02, 2020 8:25 pm[/url]":3vk9oay2]Pa gde je taj “enterijer”? :)
Na slici iznad je enterijer ;)
Pita me neki bucko radnik na coklama zgrade, za koga to slikas? Kazem ja njemu za sebe i za neki forum. Kaze bucko kroz smesak, za kogaa? Ja ponovim za forum. Kaze pa dobroo... Vidim ja da ne zna sta je forum pojasnim mu da slikam za jedan sajt na sta on onda onako ponosno kaze aa pa lepo. I jel ti se svidja? Reko svidja mi se ali me zanima jel ovo sidra kamen ili? Tu sam se zaje*******o posto sam mu dao signal da krene da mi prica koja je to vrsta kamena i kako su to cukali, metodom cekicem po kamenu... Uglavno veseli radnici nema tenzije niko ne smara da se napusti gradiliste, jedino sam imao mrk pogled nekog mladjeg inzenjera u Neamnjinoj u fazonu sta ce sad ovaj ovde ali nije izustio nista. Eto mala prica ukratko sa gradilista :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=723398#p723398:1qvwmo88 je napisao(la):
Vračarac » Čet Apr 02, 2020 8:58 pm[/url]":1qvwmo88]Na slici iznad je enterijer ;)

Pa sad nije baš enterijer više prolaz što i jeste :)

@Otis.Driftwood
Radnici na gradilištima su u 90% slučajeva veoma prijatni i čak žele da budu na fotografiji, glavna im je fora "hoću li da izađem na dnevniku" to sam čuo nebrojano puta :) Raspoloženim radnicima koji žele solo ili grupnu fotografiju obavezno pošaljem fotografiju na mejl, moguće da sam to već pominjao na nekoj od tema.
 
Када сам сликао радове на Савском тргу, мене је радник црпне станице, код болнице "Свети Сава", фокусирао, мало му је требало да скочи да ме пита што сликам. Мада, често видим људе како сликају, увек помислим да није неки беобилдер. :D
 
Sta kazete za Ideju da se Zgrada gzs duplira, stavi krov i postane npr. neka Trznica / Markt?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=723710#p723710:2g5sxrya je napisao(la):
Alen RS » 03 Apr 2020 03:53 pm[/url]":2g5sxrya]Sta kazete za Ideju da se Zgrada gzs duplira, stavi krov i postane npr. neka Trznica / Markt?


Jer, zašto da ne potonemo još dublje, kada smo ukinuli funkcionalnu stanicu u centru grada i pretvorili u muzej?

Jer, zašto da ne napravimo još jedan tržni centar pa makar i wananbe italijansku kič verziju?
 
Muka me hvata kad vidim da je bilo potrebno samo 3 miliona evra da se sredi Glavna sa sve trgom da lici na nesto i to je bilo dovoljno da imamo nesto pristojno za zeleznicki saobracaj a ovaj Prokop se gradi 50 godina i ulupano je na stotine milione evra a i dalje je nefunkcionalno i lici na Pripiat.

Ovo je greška veka za Beograd.
 
Проблем је у самој железници. Она није хтела да среди главну станицу. Као што неће ни Прокоп да доврши, и као што је очајно осмислила станиву у НБГ.
 
Шта тачно ће да покраду? Углавном се покрало оно што је било за покрасти.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=723722#p723722:2qphyt07 je napisao(la):
spatiotecte » 03 Apr 2020 05:36 pm[/url]":2qphyt07]Muka me hvata kad vidim da je bilo potrebno samo 3 miliona evra da se sredi Glavna sa sve trgom da lici na nesto i to je bilo dovoljno da imamo nesto pristojno za zeleznicki saobracaj a ovaj Prokop se gradi 50 godina i ulupano je na stotine milione evra a i dalje je nefunkcionalno i lici na Pripiat.

Ovo je greška veka za Beograd.

Напротив. :grand:
Када већ користимо метафоре, онда да кажем да је ово вађење глоговог коца из утробе Београда, највећи добитак века у функционалном и духовном преобликовању овог града. :gobb:
 
Па искрено и није никакав добитак. Уклањањем теретног дела железнице из Савског амфитеатра могла је да опстане путничка железница без ометања града.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=723782#p723782:1xdjkg64 je napisao(la):
Veliki Vracar » 03 Apr 2020 06:44 pm[/url]":1xdjkg64]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=723722#p723722:1xdjkg64 je napisao(la):
spatiotecte » 03 Apr 2020 05:36 pm[/url]":1xdjkg64]Muka me hvata kad vidim da je bilo potrebno samo 3 miliona evra da se sredi Glavna sa sve trgom da lici na nesto i to je bilo dovoljno da imamo nesto pristojno za zeleznicki saobracaj a ovaj Prokop se gradi 50 godina i ulupano je na stotine milione evra a i dalje je nefunkcionalno i lici na Pripiat.

Ovo je greška veka za Beograd.

Напротив. :grand:
Када већ користимо метафоре, онда да кажем да је ово вађење глоговог коца из утробе Београда, највећи добитак века у функционалном и духовном преобликовању овог града. :gobb:

Ne znam šta si hteo da kažeš ovim, molim te da obrazložiš ovo ako nike problem.
Sada imamo ganc novu renoviranu Glavnu ali bez vozova za samo 3 miliona evra, Prokop koji je na nivou Cernobila sa ulupanih stotinu miliona evra i sa malo putnika i vozova i NBG koji ce izgledati kao neka sporedna tranzitna stanica S-Bahna.

Sta smo to fenomenalno dobili ovakvim odlukama? Gde je ovde taj najveći dobitak veka koji pominjes? Ja ovde vidim 3 budalastine epohalnih razmera.
 
Ни путничка железница не левитира, већ јој треба инфраструктура. Добитак минималан, губитак комуникације у сваком смислу, града са реком, катастрофалан. Уосталом немам намеру да некоме мењам мишљење, само хоћу да покажем да та опскурна кукњава није унисона..
 
Железница, и то путничка је била најмање спорна у спуштању града на реку. Погледајмо само колико улица иде попреко некадашњих колосека за пероне - једна. А и она је могла да буде са подвожњаком. За силазак града на реку је сметао колосек уз обалу али ни он сам не толико колико слепе улице, запуштене бараке, магацини, стоваришта и паркинзи који су сви уклоњени. И да поставим питање, колико је Београд данас ближи реци него што је био са укидањем железнице у приобаљу?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=723421#p723421:2vjc92cb je napisao(la):
Igor » Čet Apr 02, 2020 9:27 pm[/url]":2vjc92cb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=723398#p723398:2vjc92cb je napisao(la):
Vračarac » Čet Apr 02, 2020 8:58 pm[/url]":2vjc92cb]Na slici iznad je enterijer ;)

Pa sad nije baš enterijer više prolaz što i jeste :)

@Otis.Driftwood
Radnici na gradilištima su u 90% slučajeva veoma prijatni i čak žele da budu na fotografiji, glavna im je fora "hoću li da izađem na dnevniku" to sam čuo nebrojano puta :) Raspoloženim radnicima koji žele solo ili grupnu fotografiju obavezno pošaljem fotografiju na mejl, moguće da sam to već pominjao na nekoj od tema.

Zavisi sa cime fotografises. Ako fotografises sa telefonom onda si izlozeniji mrkim pogledima, ali ako fotkas sa profi fotoaparatom onda oni pomisle da si novinar.
 
Da je zeleznicka stanica bila ruzna, tj pruge iza njega i sav taj prilaz - jeste.

Da li se moglo to srediti i citav plato gde su peroni pokriti kao na velikim evropskim zeleznickim stanicama - moglo je.

Ali dokazano je kroz hiljadu primera da je JP Zeleznice Srbije najgore preduzece u Srbiji. Veciti gubitas, koji zeleznicku infrastrukturu nije obnavljao decenijama, koji fasade nisu sredjivali decenijama.
 
Vrh