Šta je novo?

NCR regionalni centar Blok 42 [ Poslovni objekat | 55.000m2 ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600563#p600563:stf2cr7k je napisao(la):
vranac » 07 Feb 2019 09:56 am[/url]":stf2cr7k]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600090#p600090:stf2cr7k je napisao(la):
creme-nadlle » 04 Feb 2019 11:33 pm[/url]":stf2cr7k]Prvo: Kršagija
Drugo : Ovde ne može da stane 4200 ljudi i da rade.

I ne treba. Oni rade u 3 smene u Beogradu. Nece biti vise od 2000 u isto vreme.

U pravu si.
Ali, da je kršagija, ne odustajem.
 
Jedino sto fali ovoj ulci - bulevaru M. Milankovica je rekonstrukcija fasada televizorki i dole onih visespratnica preko puta FDU koje su ocajne. Takodje taj blok gde je FDU je nedopustivo zapusten, travuljina, korov, kese i ostalo smece se tu talozi i skuplja ali valja ocekivati u skoroj buducnosti da ce i tu nesto da se gradi. Ovaj bulevar nije ruzan bas naprotiv vec je nazalost kao i mnoge ulice u gradu u nekom delu zapusten, takodje postaje i znacajna biznis strafta a izgradnjom kompleksa u bloku 42 i dole 41 postace jedna od znacajnijih ulica na Novom Beogradu.
 
Већ и јесте пословни центар Београда, са иром ооолином (АПЦ).
 
Мени смета спратност. Пословна зграда, канцеларијски тип са гипсаним преградама, потпуни копи/пејст било чега већ виђеног и пичи у висину.

Поред железничке станице је идеално место за такве зграде. Сетим се Гаре Норд и Гаре Миди у Бриселу и свих зграда које опкољавају железнички кланац. Једноставно то је место, не заклања ништа сем поглед на железничке шине и вагоне а заклања буку.
 
Da, ovo u Briselu izgleda odlicno, dobro odmerena visina zgrada, raspored i dostojna arhitektura, upravo ono sto Beogradu treba:

Nord





I Midi, plan
 
Meni taj Brisel bljak u svakom pogledu...grad birokrmača...ima doduše lep stari deo ali koliko samo lepših gradova ima u Belgiji...
 
E, pa, meni je Brisel veoma lep grad, sa izuzetkom tri EU zgradetine koje su isekle jedan od živopisnijih kvartova. A da je Briž lepši - lepši je, ali to je minijatura.

Kad govorimo o NCR-u, to je, koliko znam, privatna kompanija, pa nije red da im se mi mešamo hoće li graditi kulu ili petospratnicu. Verovatno u konkretnom slučaju priroda posla (kol centar) utiče i na organizaciju prostora.
 
Problem parkiranja u okolnim blokovima je katastrofalan. Sirijus 1 2, Navigator 1 2, sad i NCR a svi se parkiraju unutar blokova 19a-23-24. Doslo je do toga da ljudi koji tu decenijama zive ne mogu da nadju parking mesto. Jedino resenje je da uvedu prvu zonu unutar bloka, po povoljnim uslovima za stanare....
 
24. blok je najboliži, ali nema kapacitete da primi ni mali deo automobila zaposlenih u budućem NCR-u. Tako da će sva okolna naselja biti pogodjena kad se ovo završi.
Vozićemo bicikle...
 
Да су иоле паметни, у блоку 42 би направили велику гаражу капацитета 5000 аутомобила, што због БАСа, што због НЦРа, што као park and ride за БГ воз.
 
Slazem se za garazu. Ali oni su jos pametniji bice tu pauk parking servisa koji ce nositi automobile i komunalci koji ce slikati iste.

Generalno se potrebe stanovnistva uopste ne prate.

Recimo kod obdanista na Vidikovcu gde roditelji parkiraju na 2 do 5min na ulici oni rese problem tako sto postave znak zabrane parkiranja koji niko ne postuje. Eto oni su time resili njihov deo a problem i dalje postoji u vreme kada roditelji ostavljaju i uzimaju decu iz obdanista.
Trebali su da naprave dodatnu traku uz samo obdaniste koja nece biti parking nego stajaliste. Potrebno je prilagodjavati se potrebama stanovnistva a ne stanovnistvo prilagodjavati na nesto sto je lakse i isplativije.

Imao sam potrebu da ovo napisem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600837#p600837:1y00fz3c je napisao(la):
Дошљак » Pet Feb 08, 2019 3:51 pm[/url]":1y00fz3c]Да су иоле паметни, у блоку 42 би направили велику гаражу капацитета 5000 аутомобила, што због БАСа, што због НЦРа, што као park and ride за БГ воз.

Baš da u središtu poslovnog centra dvomilionskog grada bude izgrađena velika garaža sa tolikim kapacitetima radi park and ride sistema, ne ide. Takve opcije se grade na udaljenim periferijama gradova, da bi ljudi mogli autom tu da priđu, a nastavak ka centrima, kod policentričnih gradova, uključujući i poslovne, nastave železnicom.
 
Па иде доста становника НБГ и у друге делове града, некима одговара и БГ воз. Али не би била гаража само за park and ride, већ и за оне који би дошли до овог блока због посла колима. У суседном блоку 43 је већ неподношљиво за паркирање, и то се већ прелива на околне уређене стамбене блокове, али и коловоз што није добро.
 
Nigde to tako ne ide u svetu. Nigde grad ne ulaže u ogromne i skupe garaže u centru da bi od toga najviše koristi imali vlasnici poslovnih centara i ne treba tako ni da bude.

Ako gazda Roćko nije izgradio dovoljno parking mesta u svom poslovnom objektu, onda će gazda Boćko da izgradi u svom novom objektu i biće konkurentniji. Tada kreće zdrava tržišna utakmica.

Što se tiče parkiranja u uređenim stambenim objektima, postavi se rampa i po povlašćenim cenama se izdaju parking mesta vlasnicima stanova od strane grada. Kažem izdaju, zato što u tom konkretnom slučaju vlasnici stanova, nisui vlasnici zemljišta.

Kad je reč o parkiranju u bulevaru, Grad može to da zabrani, radi bolje prohodnosti ulice ili da odredi veliku cenu po satu parkiranja, ako je prioritet zarada.

Park and ride na otvorenom može da se gradi recimo u Batajnici ili recimo u Resniku ili Ovči.
 
Београд је јединствен град у свету и захтева јединствена решења :mrgreen:

Град улаже у гараже само да би пунили џепове на монопол, нема ту неке стратегије. Имамо велику гаражу преко пута скупштине и имамо море аутомобила око скупштине нпр.

Ивеститоре је отприлике баш брига за паркирање запослених у пословним центрима које граде. А због тога испаштају становници околних блокова. Стамбени блокови попут блока 23 не треба да испаштају због лошег урбанизма.
 
Uvesti crvenu ili zelenu zonu u blokove 23, 24 i 28 a njihovim stanarima dati povlascene cene mesecnih karata: za stanare onda uvek bude mesta, a ovi sto dolaze tu da rade bice primorani da dolaze vozom ili drugim javnim prevozom sto opet godi zivotu u ovom gradu. Ostaje plava zona po bulevaru. Voila.
 
Zona u i oko bloka su resenje za to.
U nekim od tih poslovnih zgrada verovatno ima mesta u garazi, ali firme nece da ih plate. Za sve mesta svakako nema (ako uzmemo da firme cesto uzimaju ~15 kvadrata po zaposlenom, sto je otprilike isto koliko je potrebno za parking mesto, te da velika vecina ljudi koji rade u takvim zgradama moze i zeli da ide kolima na posao, jasno je kolike bi garaze bile neophodne).
Dakle neki bi morali da predju na prevoz, ili da pritisnu firmu da seli negde dalje, gde ima vise parking mesta.
 
Е сад, шта мислите из ових рендера, хоће ли НЦР направити довољно паркинга за своје раднике, или ће и они да пилићаре као што је случај са свим пословним зградама на НБГ до сад?
 
НЦР су могли лагано дуж Савске да сазидају.
 
Čekajući da počne izgradnja ovog objekta, evo kako ta lokacija trenutno izgleda:

 
Sta god da nikne bice bolje od trenutnog.... mada......
 
Само да све буде урбанистички решено да не буде хаос као што иначе зна да буде (лоше решени паркинг, лоше решене интерне саобраћајнице, прекомерна семафоризација, лоше решен јавни превоз, објекти који блокирају даљи развој околине).
 
Ako vam se nije smučilo do sada, pogledajte šta ma**** iz Merin Propertiesa planiraju da grade pored NCR-a.
:bash: :bash: :bash:
DBFOONx.png

HyqSBZy.png
 
Vrh