Šta je novo?

Naplatna rampa Vrčin - pomeranje naplatne rampe Bubanj Potok

Зато сам ја синоћ за 20 минута стигао од моје куће до града, лагана вожња и милина, уживао сам у вожњи :D

(Надовезао сам се на стфову причу, у међувремену се појавила порука између :D)

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447331#p447331:3bh8bxrf je napisao(la):
msksim1 » 20 Apr 2017 11:18 am[/url]":3bh8bxrf]
Najpre pitanje: jel imas stari TAG (debeli :lol: ) ili novi (mrsavi :lol: ) i drugo bitno pitanje-jel prepaid ili postpaid?. Tesko da ces uspeti da naplatis reklamaciju, evo i ovog mucenika https://www.youtube.com/watch?v=W-wb9t_Wq5g ali drzim palceve da padne njihova bahatost i bezobrazluk u tvom procesu protiv njih.

Hehe, nećeš verovati, ali zvao me je Ilija iz "Puteva Srbije", par dana posle događaja u 19:30, dakle u pola osam uveče, da me pita za neke detalje navedene u reklamaciji. Kaže:" Upravo radim vašu reklamaciju, ovde je sve čisto, za par dana će stići dopis u vašu firmu i možete da podignete 1150din na bilo kom uplatnom mestu. Ja ostao zapanjen! Lik koji radi u državnoj firmi me zove u drugoj smeni i bavi se mojom reklamacijom protiv njegove firme! Pozdrav za Iliju :)

Inače, problem je nastao delimično usled moje i kolegine gluposti, a delimično usled javašluka koji postoji pri naplati putarine. Tog dana smo uzeli službeni auto koji ne pripada našem sektoru, a tag se nalazi visoko iza retrovizora. Ja sam se blago nagnuo, ne videh ga i prokomentarišem kolegi kako: "Ovi iz ....., nemaju tagove". On je takođe pogledao ovlaš i potvrdio. Na B.Potoku smo otišli da uzmemo karticu, dakle tamo gde nema ENP. Međutim, na M.Požarevcu imaju tri izlazne rampe od kojih na jednoj stalno stoji ENP, a preostale dve imaju svetlosni signal za kartice. Ja sam pobegao od ENP u srednju traku, ali i ona ima čitač tagova ( iako nema svetlosni signal koji to potvrđuje ). Pri plaćanju kartice, službenica nam je rekla da je očitan i tag, 1150 din, i da možemo da popunimo reklamacioni list.
Kasnije sam novostečeno znanje zloupotrebio. Vraćajući se, na M.Požarevcu je bila gužva u traci ENP, a ja videh da i druga ( svetlosni signal za kartice ) ima čitač tagova i prođosmo.

Eto tako, da znate.
 
Odlicno, super je sto je reklamacija prosla. Znaci da je u pitanju postpaid tag cim je firmino vozilo? Veoma je bitna informacija da li je postpaid ili prepaid jer prepaid ne bi smeo nikako da ode u minus, tj ako nemate kredita na prepaidu, nikako ne bi smela rampa ispred vas da se otvori. Za mobilnu telefoniju je postpaid zakon, ali za tag-ove za putarinu, kao i za bankovne kartice za online placanja, prepiad opcija je ubedljivo najbolja da se ne bi moglo otici u nezeljen minus. Mene pita prijatelj: "ne volim tag, sta ako ja krenem negde i nemam kredita?" ja kazem, sta ako krenes negde kolima i prazan ti rezervoar za gorivo, ili sta ako krenes negde autobusom, a nemas para za kartu? Od sada na glupave konstatacije koje imaju samo cilj da teraju inat, udaram kontru istom merom :kafa: ja bih sumirao ovu pricu oko za i protiv TAG uredjaja: kome treba, tj ko iole par puta izadje na autoput, ja bih ga molio (preklinjem cak) da ga kupi, jer ce tako mnogo olaksati zivot nama koji taj urejdaj imamo :sesir: ako si fizicko lice, ne vidim potrebu za postpaidom, samo tako sebi zagorcavas zivot. Kao sto imas mesecni budzet za cigare, alkohol, benzin, tako imas i verovatno i budzet za putarinu, jer ne kapiram voznju autoputem na "veresiju" i na "crtu". Ako si firma, onda je postpaid najbolji, ali edukacija zaposlenih (obavezno cekanje ispred kucice senzora dok onaj napred ne prodje, na bezbednoj udaljenosti. I preklinjem Puteve Srbije da na manjim rampama (a to su verovatne sve sem ove nove iz Vrcina....) da ne pustaju manuelno placanje i kartice na ENP traku, kolika god da je guzva. Samo u tim slucajevima ovo cudo elektronike moze da radi kako treba. Ako jos neko ima pozitivna/negativna iskustva, neka ih iznese, pa da naucimo svi ponesto :kk: :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447471#p447471:3kmtx192 je napisao(la):
Vocar » Čet Apr 20, 2017 11:25 pm[/url]":3kmtx192]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447331#p447331:3kmtx192 je napisao(la):
msksim1 » 20 Apr 2017 11:18 am[/url]":3kmtx192]

Kasnije sam novostečeno znanje zloupotrebio. Vraćajući se, na M.Požarevcu je bila gužva u traci ENP, a ja videh da i druga ( svetlosni signal za kartice ) ima čitač tagova i prođosmo.

Eto tako, da znate.

Ovo je i mene interesovalo za ovu novu naplatnu rampu jer sam video da imaju citace na svim mestima. Ovo je super kada neme guzve da ne idemo skroz desno sa autobusima i kamionima nego da produzimo pravo na najblizu koja je prazna.



Ja cesto putujem na relaciji Kragujevac-Beograd i letos sam odmah kupio TAG kad su u Batocini prosirili ENP traku tako da sada od iskljucenja sa AP imaju 2 trake i ne mogu da te zatvore ovi koji placaju rucno. Ranije ako je imalo 5-6 auta na rucnoj naplati nije moglo da se udje u ENP traku, sada je OK.

U Batocini prema Beogradu isto ima odvojena ENP traka i rucna za uzimamnje kartica.

Prema Nisu je problem jer ima samo po 1 traka u oba smera i onda mora da se ceka na bezbednom odstojanju dok ovi ispred ne prodju. Verujem da ima dosta ovih manjih rampi ovako i da ce da ih prosire ubuduce, opremu i kucice imaju sa Bubnja i mogu one da se iskoriste na manjim rampama.

Vidim dosta njih se zali na neocitavanje TAG-a, ja do sada nisam imao problem, imao sam jedno 30-40 prolazaka i ocitan je tag svaki put.

Kao sto je neko napisao nesmeju ENP trake da stavljau da se placa kombinovano jer vec sada ima dosta TAG-ova u upotrebi i kad ovi iz reda vide nas da prolazimo i oni ce da razmisle o kupovini TAG-a i svima ce biti bolje. Mada kada bi stavili popust za putarinu ko placa TAG-om kao Hrvati verujem da se bas vise koristio ENP.
 
Da li je ukinuta naplata na Vrčinskoj petlji?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447307#p447307:3dplqw5x je napisao(la):
stf » Чет Апр 20, 2017 9:20 am[/url]":3dplqw5x]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447143#p447143:3dplqw5x je napisao(la):
tragac » 19 Апр 2017 12:58 pm[/url]":3dplqw5x]Jel ovo "svanulo nama iz Grocke" znači da put preko Zaklopače sada mogu koristiti i vozila sa gumama, a ne samo guseničari?
:D Да. Пут је пресвучен новим асфалтом, од Врчина до Смедеревца, а током године асфалтираће се и пут који спаја центар Заклопаче са центром Гроцке (краћи је за 10 минута)
Zdravo, hteo danas da isprobam ovu alternativu, pa rekoh da pitam da li sam uboo pravi put - na smederevcu se skrene levo kod stajalista u Zaklopaci i ide se se sve vreme glavnim putem do Vrcina? Ako je to - to, dobar je asfalt, ali put ima dosta krivina, u njima je obicno i suzen. Od skretanja sa smederevca do petlje Bubanj potok mi je trebalo nekih 12 minuta, dok regularno smederevac, Lestane, BP, treba nekih max 7-8 minuta vise, ali je mnogo lakse za voznju.
Pozdrav
 
Ako ideš iz Grocke, alternativa je - od pijace krećeš prema Zaklopači, izlaziš u sam centar Zaklopače, odatle dalje prema Vrčinu. Taj put je sa vrlo malo krivina i uzbrdica/nizbrdica, ali se čeka asfaltiranje.
 
Тако је. Стим што се пола тог пута са кривинама прескаче овом пречицом коју је поменуо Радашин. Чак и сада се може користити иако је макадам.
 
Ovo je stara ruta (kružni put preko Leštana pa na Smederevac)

Pogledajte prilog 2


Ovo je ruta preko Vrčina i Zaklopače pa Smederevac

Pogledajte prilog 1

I ova ruta će biti najbrža kada asfaltiraju Zaklopača - Grocka



ps: možda Google Maps malo greši, ali to su ti pravci

pps: Ako se dolazi iz Niša, izlazi se na Umčarima, pa preko Begaljice dolazi do Grocke (kakav je taj put?)
 
Трасу преко Умчара баш и не бих препоручио из више разлога. Кроз Умчаре пут је лепо асфалтиран али је узак, пролази кроз центар где је увек катастрофа гужва јер се људи паркирају где стигну а на све то ту се још и окрећу аутобуси, такође има једна кривина где степеник зграде буквално вири на пут, сав је искрзан од шлепера који су га ударали. Деоница кроз Пударце је катастрофа, ко се сећа пута кроз Заклопачу пре две године имао би дежа ву кад би видео слике, пречица између Пудараца и Бегаљице је ок, само је на једном делу мало ужа, док је пут од Бегаљице до Гроцке ок али има доста кривина где је мало ужи, аутобуси и камиони су на једној деоници у потпуности уништили ивице пута са обе стране, а путари још горе направили закрпама тако да се може возити само средином. Ивичњак је јако добар изум :D Све у свему, ја бих препоручио Врчин -> Заклопача -> Гроцка свима.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Moze u zavrsene projekte konacno inace postavljaju se bukobrani uz vrcin
 
Други је затворен, може се лево - до Траншпеда где се укључује на аутопут или право на Заклопачу и Смедеревски пут.
 
Тако је, не може се из Врчина за Бг, већ се иде до Траншпеда. Фино је све то обележено, али људи као муве без главе, нико не гледа сигнализацију и праве застој ту код искључења.
 
@Шоми, да ли имаш слике букобрана код наплатне рампе Врчин. Директор ми каже на подтеми "Реконструкција аутопута кроз Београд", да си снимио.
 
значи буквално сам синоћ, око 19, 19:30, прошао за 37 секунди кроз наплатну рампу
 
Ово горе су слике букобрана код наплатне рампе Врчин :D Ако мислиш на НС Београд то нисам сликао, јер до ње нису стигли. :Р

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449266#p449266:3dqejbk4 je napisao(la):
JohnnyLee » Sre Maj 03, 2017 7:06 am[/url]":3dqejbk4]значи буквално сам синоћ, око 19, 19:30, прошао за 37 секунди кроз наплатну рампу
Prekjuce je bila veca guzva u to vreme, ali opet se prolazilo za par minuta. Za sada Vrcin izgleda dobro funkcionise, daleko je veca protocnost nego sa rampom u Bubanj potoku. Ali je zato guzva na ukljucenju na autoput Mali Pozarevac bila luda, cekalo se po 20 minuta. Od Mladenovca do naplatne rampe se vozilo u koloni, ne znam da li je splet okolnosti ili sta, guzva je bila kao nikad. Ovaj pravac postaje usko grlo, i ocigledno zahteva prosirenje, makar do forme polu autoputa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449267#p449267:3iu6xu4l je napisao(la):
Somi303 » 03 Мај 2017 07:08 am[/url]":3iu6xu4l]Ово горе су слике букобрана код наплатне рампе Врчин :D Ако мислиш на НС Београд то нисам сликао, јер до ње нису стигли. :Р

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
Да Шоми, те твоје слике су код старе обе наплатне рампе Врчин. Мислио сам на нову наплатну рампу Врчин или како се званично зове "наплатна рампа Београд код Врчина". Мало сам се и ја залетео, а знам, а то сам и написао на претходној страни, да ће се букобрани код нове наплатне рампе постављати следеће године. Ове године, у другој половини, ће бити израда основног пројекта, расписана јавна набавка, и одабир испоручиоца и извођача радова постављања букобрана.
 
Nova naplatna rampa Vrčin nepostoji, naplatna rampa Vrčin je ukinuta ali zato postoji nova naplatna rampa Beograd.

Evo da se svi malo edukujemo kako se naplatne rampe zovu:
naplatne_stanice_lat.jpg


Mada i ta karta Puteva Srbije ima grešku jer na njoj naplatna rampa pred Nišem iz pravca Beograda se zove Trupale, a na toj naplatnoj rampi stoji ime Niš.
A i nije mi jasno zašto je Ibarska magistrala ucrtana na karti autoputeva.
 
Vrh