Šta je novo?

Naplata putarine: vinjete, naplatne rampe, TAG uređaji

Pretpltne karte imamo oduvek i recimo Nis Ekspres ih obilato koristi, za ostalo stoji sve je stvar odnosa drzave prema narodu.

Sent from my G3112 using Tapatalk
 
I ovi imaju neke pretplatne karte ???? Ili ultra brze TAG-ove ?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689618#p689618:2dctgy50 je napisao(la):
Pendolino » Pon Dec 16, 2019 9:52 pm[/url]":2dctgy50]Pogledajte obavezno.
:oops:
https://twitter.com/i/status/1206467465884160000

Ako nešto mrzim to su blinkeri i policija kod SIV-a na svakom ćošku u vreme prolaska bitnih.
!!!Ovo je komentar protiv takvog ponašanja, a ne protiv ove vlasti. I vozač onog bahatog "žutog" ministra je zgazio devojku što je krenula prvi dan na posao.
 
Redovna pojava na svakoj naplatnoj stanici,dodje policija obezbedi prolaz i gospoda ministri i svita prolazi,ono što se na ovom snimku ne vidi je policajac ispred i iza ...
 
To su jaki ljudi. Znaju da ovde nema vlasti. Kad bi mu policjajac zveknuo samarcinu da mu mozak pomeri video bi svog boga. 400 alkoholicara navatno tokom praznika iznad 0.2. A tek kolko je njih proslo. Samo molite Boga da prezivite u ovoj zemlji jakih i bezobraznih ljudi.

Jedino da vas posavetujem da stavite sto jace sijalice npr u migavce da budete uocljiviji po magli. Sve treba uciniti da se spasis od bezobraznika jer zivot je jedan.
 
Danas u podne sam bio u Preljini i prošao sam za divno čudo za 4 minuta. Skroz desna traka je bila mešovita i koristili su je i jedni i drugi dok krajnju levu ENP za ta 4 minuta koliko sam cekao na prolazak nije iskoristio niko.

Sent from my Redmi 6 using Tapatalk
 
I ja sam bio u Čačku sad za praznike i čekao sam tačno 30 minuta da prođem naplatnu stanicu. Proširenja i reorganizacija koju su napravili je maksimalna za tu naplatnu stanicu. Moje mišljenje je da su morali da na levoj traci koja je sada za ENP uglave bar neki "polu-kiosk" kako bi taj prolaz bio za naplatu a ne za enp. Da su to uradili, moglo se ograničiti da prolaz "pravo" bude samo za enp i time bi se znatno ubrzao saobraćaj. Naravno, privremena čeona pre sam naplatne stanice jeste bilo najbolje rešenje. Ostaje nam da se sada "pomirimo" na nešto veće gužve i zadržavanja tokom praznika..
 
Nece ljudi TAG da kupe da im noz pod grlo stavis. Koliko smo mi jadni ljudi
 
Znam da nisi tako mislio, tj sta si hteo reci ,ali malo je jaka rec za opis stanja kupovine taga.
Ja te molim da pogledas na fb stanici SAT razgovor sa jednim o tim tagovima. Pazi, drzava ,putevi ko to prodaje nema nacin da motiviše ljude da kupe tag, on je po nabavnoj ceni, nemaju mogicnost da daju akcije na uplatu novca ( ktedit) , a javno hvali privatnu firmu ( mogu samo misliti cija je) koja se dosetila da ima prepaid placanje,a oni nemaju sistem da to uvedu, nemaju neki sistem popravke TAG nego ako je mimo garancije bacis i kupis novi .... sve zo ljude odbija jer je vise mana nego korist.

E sad ja shvatam, TAG je zbog bezbednosti bolji ali oni koji ne idu cesto AP uopste nemaju racun da ga kupuju. U preljini on nista ne pomaze, a opasno je stajati u koloni, kad ljudi vide prednost brzog prolaska tada ce nesto i biti na inicijativu ljudi. U obrenovcu prodju svi lako, u preljini svi stoje. Ko ide i na druge deonice on ima racun , ovo na K11 je samo da se prekrstis jer promovise samo zelju da neko dobije batine jer su i dalje kolone ogromne.
U situaciji kao sto je nasa zemlja, akcije za TAG moraju od drzave da krenu, mislim da ljudi nisu jadni nego neupuceni, a u Preljini i opljackani za obecanje brzog prolaska.
Molim te da ne shvatis ovo kao kritiku na tvoj post, nego ipak mislim da je druga adresa da se ovo resava,
 
Tag je dobar i na kratkim deonicama, nebitno je da li je 10 ili 100km. Koristim ga na svim automobilima i uvek bih ga preporučio, ko iole koristi AP.

Problem sa ENP trakom postoji i postojaće, na pojedinim rampama, pa čak i na nekim čeonim (S.Pazova u sezoni, kada se moroni uvale u zaustavnu i ENP, što nekada rešava policija, a nekada i ne...).

Opet, uvek bih kupio TAG. Popust jeste smešan (4% na 10.000 dinara), uređaj nije jeftin, mada se ponekad može dobiti (delio se skoro za kupovinu MC karticama preko 5k, za neke proizvode, bio je na Sajmu itd...), nema online dopune (mada se sada TAG može dopuniti na dosta pumpi)... Realno, nije idealno, ali prednosti je daleko više nego mana. Ne sećam se kada sam sam se zaustavio na naplatnoj.

Inače, ona privatna firma je vlasništvo nekog bivšeg državnog sekretara, da sada ne ulazimo u detalje.

T-T
 
Miro, da je više ljudi koji imaju TAG, manje bi bilo čekanja, to je čista matematika. Ako koristiš autoput jednom mesečno tebi treba tag i tačka.

Sent from my T780H using Tapatalk
 
Вероватно сте сви видели изложбу плавуше о коридорима. Изложба је коштала тричавих 300.000 еура, сва силна отварања свих кракова су била неколико пута више. Не верујем да чеона наплатна рампа кошта више од 150-200.000 еура...при томе се направи тако да се лако расклопи и стави код Пожеге када се једног дана оспосби тај крак. Може и више пута. За почетак треба тужити државу што појединачно што колективно за свако кашњење преко 15 мин. Држава кроз своје институције тужи сваког појединица и наплаћује камату за кашњење. При томе ангажују и извршитеље.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Nekupovina taga nema opravdanje i tacka. Pa vi ljudi ko s marsa da sye pali. Bas briga drzavu za popust ne zanima ih jednostavno. Pa mi smo drzava. Umesto da nam vreme bude bitno i bezbednost da nas ne skuje Babic opet na rampi mi i dalje ponavljamo pricu tag popust online dopuna. Mislim bas me briga cekacemo svi u redu ali ja cu da se bas potrudim da drugima sto vise zagorcam cekanje u redu.
 
Priča se da Putevi nabavljaju izvesnu količinu saobraćajne signalizacije jer je studija pokazala da je to jeftinije od ulaganja u proširenje naplatnih rampi...
c0cfdd2e3c5fff562919c0c6dcbd0126.jpg
be9e8252566dbd01e7f16ebc4675ad81.jpg
 
Mora se pod hitno uvesti neka akcija za kupovinu Tagova.

Meni je nejasno da i pod ovim uslovima nasi ljudi ne kupuju TAG, 2000din nije prevelika cifra za velike dobitke u vremenu,
plus sada imamo dosta vise deonica autoputeva pa je i veca sansa da ce tim vozacima ceshce trebati prolazak kroz rampu.

Da duplo veci broj vozaca koristi Tagove, ne bi ni bilo guzvi za kes placanje, a tako ne bi bile ni zacepljene trake koje vode ka ENP prolazu.
 
Није баш тако...Ја скоро од првог дана откако је пуштен имам,али сматрам да више није нека предност имати га...
Зашто? Рекох пре неки дан. Хаос у Прељини и комбинована рампа,чекао сам безвезе...
Данас у повратку из правца Љига исто. Укинута ЕНП рампа него сви идемо кроз једну траку до нове рампе где се опет чека,чека,чека...
Бочна рампа Љиг има само комбиновану,и ту чекам при уласку на АП.
Уклањањем чеоних рампи Наис и Дољевац дефинитивно ће се изгубити јецина предност која је била...
Са чеоним комбинованим рампама нека нам је бог у помоћи...
И посебно је лоше што купци немају неки бенефит као у Хрватској нпр....
 
Ej ljudi, prestanite sa agresivnim nametanjem vašeg mišljenja drugima, nemate prvo nikoga ni na šta prisiljavati, drugi se vama ne mešaju dal ćete da kupujete tag, pa ne mojte ni vi njima dal neće. Ponašate se ko agenti vlasti kojoj je uvek lakše da natovari neku novu obavezu ili ograničenje (kao što Mo lepo postavi) na narod, umesto da sposobno odradi svoj posao, napravi dobre pristupe i adekvatan broj naplatnih rampi. Zašto njih koji su od početka odgvorni za to ne kritikujete, nego skroz suprotno, svaljujete sve na ljude i terate ih da kupuju njihove glupe tagove. A ako baš želite rešenje problema, što ne pritiskate pričama o vinjetama? I tu ste opet na strani sistema i vlasti jer ni njima ne odgovaraju vinjete jer nas ovako više deru. Ili što se ne zalažete da autoputevi kao i sve druge desetine hiljada kilometara puteva u Srbiji, budu besplatni? Svaki put košta, i seoski i lokalni, i gradski, i autoput, nema razlike, svaki mora se plati gradnja i održavanje.
 
Tag je sredstvo plaćanja. Kao i recimo debitna kartica zar ne?
Debitne kartice su danas u većini banaka "besplatne". Nisu naravno, ali troškovi kartice ulaze indirektno kroz druge prihode banke.
Slično jel, može se uraditi i sa tagovima. Ponuditi ih besplatno uz recimo minimalnu uplatu od sadašnje cene, 2.000 dinara. Sa druge strane, iskalkulisati cenu koštanja tako "prodatih" tagova i preneti na cenu putarine.
To je sistemsko rešenje.
Kukanje i optuživanje građana da neće da kupe tag za tričavih 2000 nema praktičnog efekta.
Ja recimo do pre godinu dve sam vrlo često putovao. Međutim u zadnjih pola godine čini mi se da sam samo jednom izašao na autoput. Meni tag zaista ne treba. Sada.
Sa druge strane jasno je da ima profesionalaca i komjutera koji svakodnevno koriste ap. No to je njihova privatna stvar, ne može se očekivati da mi ostali, korisnici koji retko putujemo, obično za praznike, kupujemo tagove da bi "udovoljili" stalnim korisnicima autoputa. To treba držalac autoputa da uradi. Nekome je vreme novac nekom nije. Ili, nekome je vrednije tih 2.000 dinara nego pola sata sat čekanja. Postoji jako veliki deo gradjana sa minimalnim primanjima kojima to dosta znači i ne vide benefit u tagu pa ga neće ni kupiti. I koliko vidim, to je problem jedne naplatne rampe, pa tim više.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Dok ne uvedu vinjete ostaje ova priča



Naplata je dobra priča za mog prijatelja, kuma, drugara koji će imati razrađene kombinacije da vas odere.
Deru i ove mučenike kad im otac koji inače godinama radi u Putevima dođe kod direktora da mu zaposli dete na nekoj rampi. Velike su pare u igri.
Vinjetama bi se debelo sasekla ta priča.
 
Moze li neko da objasni cemu tag ako se ocitava tablica? Zasto se ne veze racun direktno na broj tablice i reseno pitanje uredjaja koji se bespotreban? Ako nema sredstava, ide uplatnica na kucnu adresu eventualno sa uvećanjem za postarinu ili sl.
 
I to sam predlagao, čak bi i njihovi prijatelji, drugari uterivači imali fin posao za ove bezobrazne , zaboravne.
Kad mogu kazne za prekoračenje prosečne brzine može i putarina. Na kraju meseca veštačkom inteligencijom odštampan račun stiže na adresu.
Može i priča nisam ja vozio, OK stiže fotografija za 1000 din pa nek sam istražuje posle plaćanja.
 
Ja se slazem, treba TAG, ali ovde se pitanje guzve u Preljini npr vodi kao " ljudi ne koriste TAG, da ih je vise bilo bi bolje". E ja to sporim. Ne bi bilo bolje.
Tag je izbor i za to sto se toliko plati treba da ima svoju traku, a mi ostali ako hocemo i pola sata u jednoj traci da stojimo naša je stvar. Iu ostalom, i oni koji placaju za kes ne bi trebali za 420din da stoje pola sata na izlazu. To je lose sagledana situacija porasta broja vozila i projektovane rampe i nece verovatno biti bolje. Nemamo mi sta da pricamo kad ENP Nema svoju prilaznu traku i nisam pala sa marsa ako to kazem.
Ono sto je sramota svakog vozaca, da ne spremi tacan npvac, e tp je sramota.a izbor je kako ces platiti.
Ponavljam treba tag, nije bitno koliko puta treba ici, ali kad se promovise samo ustefa u vremenu ,on to i nije bas na K11, a o bezbednosti nema ni govora jer ljudi jednako cekaju.
Znaci - treba posebna traka prilazna za TAG a ne vise ljudi sa tagom. Sta je drzava vama sa TAG om pomogla sto ste dali 2000din, sto placate putarinu u napred?! Bezobrazluk. Ljudi kupe TAG jer zele bezbednost i brz prolazak a dobiju kolonu i radnim danima a ne samo kad se krene za praznike na Zlatibor.
 
Tag je prenosiv. Kako strancima naplatiti, ako se skeniraju tablice? Šta je sa prljavim tablicama? Kada je ovakvo vreme, vrlo brzo se strašno zaprljaju. I kada su čiste, umeju da ih pogrešno očitaju.

Vinjete jesu rešenje, koje ima i prednosti i mane, kako uopšteno, tako i pojedinačno/subjektivno, kao i sve ostalo. Dakle, nema savršenog rešenja. Meni svako (ne) odgovara po malo. Uopšte neću ulaziti u to koja je varijanta bolja, a neka svakako jeste bar malo bolja od ostalih.

Trenutno, sa ovim načinom naplate, glasam za TAG, ostali kako ko hoće. Svanulo mi je od kada ga imam, privatno ili na poslu.


T-T
 
Mozda jos bolje od taga da se cipujemo, pa skratimo vreme placanja, registracije, putarina... saldo na racunu cipovanog se odmah azurira sa 5G :twisted:
 
Naplata bez taga bi mogla da se organizuje tako što bi onaj ko želi mogao da potpiše ugovor sa Putevima Srbije da mu po šalju račun na kuću. Automatsko očitavanje tablica već postoji na rampama, tako da je u pitanju organizacioni problem a ne tehnički.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695748#p695748:g9f1gv27 je napisao(la):
knezevic.tt » Ned Jan 05, 2020 6:43 pm[/url]":g9f1gv27]Tag je prenosiv. Kako strancima naplatiti, ako se skeniraju tablice? Šta je sa prljavim tablicama? Kada je ovakvo vreme, vrlo brzo se strašno zaprljaju. I kada su čiste, umeju da ih pogrešno očitaju.

Vinjete jesu rešenje, koje ima i prednosti i mane, kako uopšteno, tako i pojedinačno/subjektivno, kao i sve ostalo. Dakle, nema savršenog rešenja. Meni svako (ne) odgovara po malo. Uopšte neću ulaziti u to koja je varijanta bolja, a neka svakako jeste bar malo bolja od ostalih.

Trenutno, sa ovim načinom naplate, glasam za TAG, ostali kako ko hoće. Svanulo mi je od kada ga imam, privatno ili na poslu.


T-T

Strancima isto kao i što našima stiže za naplatu sa nekih tamo parkinga. Nema razlike.
Odnosno na granici prilikom izlaska ili nek kupe oni vinjetu.
Prljava tablica, nije bio problem za stare kamere 2001. godine (kod Mađara) koja očitava brojeve pod snegom a tehnika je debelo napredovala. Ono ne vidi se postoji samo za novine kad nešto hoće da sakriju.

Ne vidim kako je TAG bezbedniji ? Uvek je vozilo sa TAG-om udarilo u drugo vozilo ? Zašto ? Misli da je bezbedniji ? Brži ?
 
Vrh