Čekam 80 minuta a takt je 40. Ja samo ne znam kako vi na forumu mislite da funkcionise taj prevoz. Evo ti kazes da se kupe novi autobusi, da idu cesce a od kojih para?
Од којих пара ? Већински од пореза, као и у сваком граду који није ХонгКонг на целој овој кугли земаљској.
Vi bi ste obrnuto, da se kupi bez para pa bi ste onda kao placali karte, naravno da ne bi ste ni onda placali, nije to do luksuza nego do mentaliteta i vaspitanja osobe.
Ад хоминем па не бих да одг јер би да размењујем мишљења.
To samo u Beogradu moze, svaki drugi grad prvo platis kartu pa udjes u bus, platis mnogo skuplje nego u Beogradu, a busevi mnogo gori.
Букурешт, Темишвар, Праг, Брно, Дрезеден, Верден-Бремен, Беч, Цирих, Барселона су места за коју могу да гарантујем да ово није тачно. Када правиш контрааргумент на овај арг погледај релативне цене у односу на медијалне плате.
Ako ti se neka usluga ne svidja, zasto je onda koristis a ne zelis da je platis, a ocekujes da bude bolja?
Није нека услуга, него услуга коју морамо користити уколико желимо да градови и даље буду за људе. Ја да живим у српској верзији Хјустона не бих. Плаћам је 70% кроз порез који плаћам месечно. Управо зато и очекујем да буде боља, јер као и сваку јавну ствар плаћам је индиректно и утиче ми на живот. Иначе кад годи идем БгВозом плаћам уколико касни мање од 5 мин или добије најаву.
Reci mi bar jedan primer necega da tako funkcionise? Da li kod frizera odes 20 puta iako te lose sisa i ne placas mu uslugi, da li tako radis u prodavnici, ili platis i izadjes?
Ако ти платиш за ствари које ти се не свиђају/нису добре онда не користиш своје потрошачко право. Али опет, ја превоз плаћам порезом већ.
Umesto da se napravi neka skola, dom zdravlja, oni ce te pare da preusmere u gradski prevoz jer niko ne placa kartu. Ako ne koristim gradski prevoz necu da se moje pare preusmere iz budžeta za tu uslugu. Taj ko koristi neka plati, a ako ti se ne svidja nemoj da koristis. Navedite mi neke gradove u svetu koji imaju besplatan javni prevoz, a da nemaju nalaziste nafte ispod grada?
Поново, сваки градски превоз, осим у ХонгКонгу, који изнајмљује зграде, добија новац од државе/града, јер ЈАВНИ превоз је од ЈАВНОГ интереса. Превоз користиш и када те он не помера од једног места до другог. Нпр кад погледаш Булевар краља Александра и запиташ се како ту прође десетине хиљада путника дневно, а улица нема 12 трака, то је јер много људи стане у трамваје па особама које тада нису у истом омогуће да имају места за тротоар, парк, зграду у којој живе,...
https://en.wikipedia.org/wiki/Free_public_transport Eво листе десетине градова, сад слободно погледај који од тих живе од налазишта нафте, а који не.