Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Izeš tehniku, rek'o Šapić da će čike na okretnicama ručno da teftere u svesku sve. A zna se da papir sve trpi, kad te čika zatefteri, nema vrdanja, ima da bude sve u minut, na kraju dana obavezno će čika da lupi štambilj JP Naplata prevozne usluge - Beograd.

A i ovako je i taj GPS glupost, ma laž čista, to kasni, žalili se građani... Uvešćemo mi dojavljivače na svim stanicama, kupimo im Motorole i onda oni jedni drugima javljaju gde se koji bus nalazi, tako da naši građani imaju tačne informacije. Treba negde uposliti toliko stranačko telo.
 
S tim se slažem da je bezveze, ali koliko sam čuo da će ubrzo doći drugi.
Kod nas je pojam "ubrzo" veoma rastegljiv.

Jeste, sad ćemo se žaliti za svaku sitnicu. Ne vidim šta je problem kupiti kartu preko SMS-a.
Ne vidim šta je problem imati još neku opciju, izuzimajući dve prodajna mesta papirnih karata, Opština NBG i Skenderbegova.

To je najbolje što trenutno imamo.
Da bi nešto bilo najbolja opcija, potrebno je da ih imamo.

Мислим да исхитренијег потеза у историји града није било.
Odustajanje od proširenja tramvajske mreže i proširenje Višnjičke.
 
Izeš tehniku, rek'o Šapić da će čike na okretnicama ručno da teftere u svesku sve. A zna se da papir sve trpi, kad te čika zatefteri, nema vrdanja, ima da bude sve u minut, na kraju dana obavezno će čika da lupi štambilj JP Naplata prevozne usluge - Beograd.

A i ovako je i taj GPS glupost, ma laž čista, to kasni, žalili se građani... Uvešćemo mi dojavljivače na svim stanicama, kupimo im Motorole i onda oni jedni drugima javljaju gde se koji bus nalazi, tako da naši građani imaju tačne informacije. Treba negde uposliti toliko stranačko telo.
Zašto Motorole?
Može vozač da pošalje SMS sa brojem linije i kodom stajališta svaki put kada putnici uđu i on zatvori vrata...
 
Evo, pre pola sata mi se desila situacija da sam usao u bus, a ispraznio mi se telefon.
 
Da li se zna kako će beli da kontrolišu karte?
Meni pada na pamet bar 3 načina kako će da se falsifikuju karte...
 
Dan Š je sledeći ponedeljak 29.5 kada Kentkarta više nema a ni praćenja vozila. Mogu da se opkladim da će već tada biti smanjen broj ostvarenih polazaka, pogotovu na noćnim linijama i poslednjim polascima.
Slažem se da će iskoristiti to da smanje polaske, ali mislim da neće na noćnim linijama. Više sam zaboravio, ali koliko se sećam, noćni je na sat vremena išao, i ima 3-4 polaska s trga npr. Dakle 1 autobus koji se vrti 4 sata je potreban za jednu liniju. Ako ne pošalješ taj autobus znači brišeš sve polaske sa te linije. Pritom noćni putnici baš gađaju taj autobus koji kreće tad kad piše, nije da izađu kod fontane pa hvataju šta naleti. Besneli bi na to da ih nema.

Najviše mislim da će iskorititi privatnici, koji i sad su često slali minimume, samo će sad da fakturišu sve, a šalju minimume.
 
Za sada sa noćnim nisam imao loših iskustava, pretpostavljam da na trgu sedi neki otpravnik, a valjda i ne može da se pojavi nazad u garaži u 1 i da to niko ne evidentira. GSP kakav je da je, ipak je neka firma, nekakav sistem, ako ništa glomazan, pa će neko negde nešto valjda pribeležiti, primetiti, šta znam.

S druge strane, da poslednji polazak izostane već mi se dogodilo, iako sam sluteći šta se sprema krenuo dosta ranije. Ali, to se ponekad dešavalo i do sada, pa da ne skačemo prerano na zaključke, ali opet, ko će ikada da evidentira kada kojekakvi Ja d.o.o., Moj zavičaj d.o.o. i ostali šmugnu sa neke mrtve okretnice tipa 25. maj, Lešće, Vukov spomenik, Sremčica i uđu na svoju ledinu da prenoće?
 
Da li je neko video Bele kako kontrolišu SMS-ove?

Vidim samo novi oglas za stručno osposobljavanje novih...


Znači svako može da postane službeno lice. Kurs i to je to...

Општи услови:
- да је пунолетан држављанин Републике Србије;
- да има прописано образовање;
- да није правоснажно осуђиван на безусловну казну затвора од најмање шест месеци;
- да му раније није престајао радни однос у државном органу, односно органу аутономне покрајине или јединице локалне самоуправе због теже повреде дужности из радног односа.
Посебни услови:
-да има психофизичку способност потребну за обављање послова комуналне милиције;
-да не постоји безбедносна сметња за обављање послова комуналне милиције;
-да има стечено најмање средње образовањe у четворогодишњем трајању и најмање једну годину радног искуства у струци.
Број кандидата са којима се закључује уговор о стручном оспособљавању за обављање послова комуналног милиционара - 191.
Са кандидатима, који буду изабрани, закључује се уговор о стручном оспособљавању за обављање послова комуналног милиционара и исти се упућују на обуку о трошку Градске управе града Београда.
Сагласно члану 37. Закона о комуналној милицији, у моменту закључења уговора кандидат мора бити незапослено лице.
Након успешно завршене обуке, кандидати полажу испит за обављање послова и примену овлашћења комуналног милиционара, након чега добијају сертификат.
 
Mislim ako ću da banalizujem i karikiram, ali i auto-škola je zapravo kurs nakon kog ti ne znaš hoće li te neko ubiti na ulici. 😐

S druge strane, nije važno nužno da li je to formalno ili neformalno obrazovanje dokle god postoje jasni i dobri kriterijumi za prijem kandidata u radni odnos. Ono što je tu potencijalan problem jeste primanje preko veze, politički podobnih, a ne prikladnih za posao ‒ psiho-fizička sprema i slično.
 
Gde se za penzionere vade trajne kartice? U Skender Begovoj?
 
- да није правоснажно осуђиван на безусловну казну затвора од најмање шест месеци;

Znači ovde lagano može baja koji je tukao ženu pa čak i koristio oružje, opasno oruđe ili drugo sredstvo podobno da telo teško povredi ili zdravlje teško naruši. Da ne idemo dalje za šta se sve daje uslovna ili zatvorska do 6 meseci. jezivo.
 
Vrh