Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Aplikacija dobro poznata za praćenje autobusa/tramvaja/trolejbusa i namerno neću sad da je imenujem opet briljira.
Naime, čekam određenu liniju javnog prevoza i vidim da nema nijednog. Zapravo, ono pokaže autobus koji je sa SUPROTNE strane! Ovo je tipičan primer koji ću dati ispod:
Pogledajte prilog 234548
Pogledajte prilog 234549

Druga slika je sekund nakon učitavanja.
Ka gradu nema nijedan zaista, a aplikacija mi pokazuje da navodno ima. Zakucao disk?!
Dešava se kad se vozač pogrešno prijavi na aparatu.
 
Da li je još neko primetio da se najava pred dolazeće stajalište aktivira nešto ranije nego pre? Otprilike sada najavi dolazeće stajalište na odličnoj distanci za pripremu za izlazak.
 
Da li je još neko primetio da se najava pred dolazeće stajalište aktivira nešto ranije nego pre? Otprilike sada najavi dolazeće stajalište na odličnoj distanci za pripremu za izlazak.
zavisi kako je onaj narandžasti pin za stanicu ubačen u tablet. Na primer stajalište Patrijarha pavla najavi tek kad je prođe. Tako je bilo i na Bus Plusu (stajalište Semjuela Beketa).
 
Ja sam imao i situaciju gde je po dolasku na stajalište bila najava sledećeg, umesto onog na koje je stao.​
 
Gledam nešto, na današnji dan pre 2 godine sam kritikovao Šapićevo populističko smanjivanje cene karte, od koga je na kraju odustao pošto je uveo 100% subvencionisan gradski prevoz koji se propagira kao "besplatan", a košta 100 miliona evra građane Beograda i privatizaciju GSP-a.

Švercovanju u gradskom prevozu u Beogradu nije nikakav bunt niti iskazivanje neslaganja sa sistemom. Od 90tih je švercovanju normalizovano u Beogradu i niko to ne dovodi u pitanje.
Da podvučem, ovo nije podrška retrogradnom populističkom rešenju Šapića koji gasi požar benzinom.
U međugradskom vozu ili autobusu kao i prevozu u Nisu ili Kragujevcu je nemoguće da se vozite bez karte dok ste u Beogradu bu**** ako placate kartu. Posledično stepen naplate u Beogradu 15-40% prema različitim izvorima. Zašto je tako?
 
Nije baš tako jednostavno.

GSP i DJP su više puta tokom više godina naplaćivali 100% svojih usluga a pružali 50%. Zato je bilo ljudi koji iz revolta neko vreme nisu hteli da plaćaju kartu.


Inače bolje je ovako kako je sad, to je jedna od retkih stvari u kojima se slažem sa hlorisanim debilom. Svi prethodni sistemi naplata su se pokazali kao promašaji i samozavaravanje da sistem kao radi a u stvari ne radi.

Samo treba još da vrate naplatu noćnog prevoza, mislim da to fali.

P.S.
Problematiku oko (naprednjačkih) privatnika ovde stavljam na stranu, to je ogromna i kompleksna tema, jer je cela zemlja u svojevrsnoj krizi od kancera SNSa i njegovih priraslica. Ovde komentarišem samo dileme da li u Beogradu nastaviti sa neuspešnim 30-godišnjim pokušajima implementacije sistema koje smišljaju ljudi koji javni prevoz ni ne koriste (razne Tice i slični paraziti), ili ostati na ovom sada sistemu gde se plaća preko računa. A noćni prevoz bi, kažem, trebalo naplaćivati kao i nekad.
 
Poslednja izmena:
У Ластиним Темсама (конкретно 9429) уграђени унутрашњи дисплејеви са најавом стајалишта
 
Zato u moru Šapićevih odluka, treba biti Transprodukt.

Nabacali su im Lineu na 33 koja se očigledno nikada neće sastaviti, zbog svakodnevnih blokada / protesta tramvaji ispadaju i ojsaaa para samo kaplje na E9.
Ma ni pola meseca da prođe, a ja im već ostavih 400 dinara, vidim da ni na E2 nije loše. Još da su pametni pa da uvedu POS Terminal i za ove kartice..

Obrni okreni, platićeš Maršutki, ako ne u običnom prevozu, nekada mi je to bio luskuz, danas čista nužda ako hoćeš da se dovučeš do centra / Slavije. 🤟
 
Čemu nam table koje prikazuju lažne info? Kao da se vozači igraju biranja termina za polazak 😅 pohotovu kad imamo "dešavanja" u centru grada pa se polovina povuce iz redovnog saobraćaja...
 
Uzgred, kad su oformili nove kruzne linije (71, 68, 9A) na mapi se sad prikazuju non stop... Za sve smerove
 
Vrh