Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Zanima me koja firma na kraju radi naplatu karata?
Da li je tacno da je to Interprom (Nesa Roming)?
 
Zasto vozaci autobusa toliko "cimaju"?
Preve i neke nalete, ubrzanja kao vojni piloti aviona.
To nije bilo pre.
 
Zasto vozaci autobusa toliko "cimaju"?
Preve i neke nalete, ubrzanja kao vojni piloti aviona.
To nije bilo pre.
Suština je da se unište vozila pa da se naručuju rezervni delovi. GSP se godina sistemski pljačka na nabavci delova za autobuse. Vozači dobili instrukcije da što više cimaju i da gađaju rupe na putevima. Sada je naredba stigla i do gospode iz Bangladeša.
 
jer rade za iste pare kao pre 10 godina, putnika duplo vise a uslovi isti, pa eto lece svoje frustracije
Ovo ti je proverena informacija. GSP kuburi sa mehaničarima pa su nestručni ljudi opravljali autobuse. Pogledaj liniju 15 na šti liče oni krševi.
 
Primetio sam da na aparatima kod vozača sada piše naziv sledećeg stajališta kada krene sa prethodnog, kao na bus plus aparatima. Nadam se da je to znak da će uskoro proraditi i glasovna najava stajališta.

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Pogledajte prilog 170892

Kako im ukazati na ovaj problem? razdvojili su autobuse na dve stanice, a svi staju na Darvinovu, Darvinova 1 je verovatno ostala iz vremena nekih radova kao privremeno stajalište.
U aplikaciji linije 18 i 39 nisu vratili na staru trasu nakon radova u Kumodraskoj - i dalje se te 2 linije pojavljuju na stajalistima u v stepe u app iako idu redovnom trasom vec nedelju dana. Nisam siguran kako se prijavljuju ovi problemi, pisao sam im na `info@bgnaplata.rs` (mail koji se vidi u app). Trebalo bi da updateuju verziju stajalista...
 
Poslednja izmena:
Zanima me koja firma na kraju radi naplatu karata?
Da li je tacno da je to Interprom (Nesa Roming)?
Naplatu karata radi JKP Naplata Prevozne Usluge Beograd, oni su zaključili ugovore sa Comtrade-om (sistem SMS Naplate kompatabilan sa BusLogic kontrolom) i BusLogic-om (praktično sav ostali softver: Aplikacija, GPS Praćenje, kupovina karata preko portala i aplikacije, itd.)
 
@randomguy
Ne znam otkud ti to da vozači u GSP-u rade za iste pare 10 godina. Čak i da je tako, a zasigurno nije, jer su pre desetak godina imali pa duplo manje nego sad, nije opravdanje ni za jednog od njih da cimaju i vozila i putnike. Kome nije po volji, postoje načini za borbu za bolje uslove rada i zarade, a ako ne, uvek se može tražiti drugi posao. Tako funkcioniše tražite rada. Ponuda je takva kakva je, i to ne samo ovde. Pisano je toliko na tu temu. Ceo razvijeni svet kuburi sa vozačima svih profila. Od skoro ih i mi uvozimo. Ništa apsolutno nenormalno. Većina, pa i ovde prisutnih članova ovog foruma, ne bi se uhvatila za volan ni za 200000 mesečno. I to je potpuno legitimno. Taj posao treba i hteti raditi, jer tako se i dobijaju kvalitetniji kadrovi, a ne samo kroz same zarade i uslove rada. Naravno, edukaciju nikako ne treba izostaviti. Poslednjih desetak godina trendovi bežanja od tih i takvih poslova su krajnje evidentni. Ne opremaju džabe nove kamione svim i svačim, ne bi li nekako privoleli mlađe ljude na to zanimanje. Samo baciti pogled na zarade kamiondžija po nekim evropskim državama, pa opet nikad ni blizu dovoljno ljudi. Dodatno situaciju otežava duga i nimalo jednostavna obuka, al s obzirom na prirodu posla, ne može se baš ni proleteti kroz auto škole i razne seminare. Nešto se mora i naučiti. Zato i pišem već dugo da javni prevoz, pogotovu u siromašnijoj zemlji kao što je naša, ne sme u tolikoj meri pročivati na autobusima. Šinski sistemi se moraju što hitnije razvijati i unapređivati. Sad su se, doduše, setili da malo popuste sa godinama starosti za obuku, al to će sporo i u sitnim brojevima dati neke, eventualno, pozitivne rezultate. Uslovi se svakako trebaju poboljšati, za povećanje zarada ima prostora uopšte u celoj firmi. No, po ko zna koji put, problem je sistemski. Ne može se rešiti lokalno kolektivnim ugovorima i pukim trenutnim povećanjem zarada, a pogotovo ne na nivou jednog GSP-a. Do pre izvesnog vremena, a činjenica je da dosta ljudi toga nije svesno, vojska je bila ta koja je davala solidan procenat radne snage prevashodno za C kategoriju, pa bogami i za D, a svakako je stvaranjem više onih sa C kategorijom povećavala broj kandidata za prekvalifikaciju. To je sve bilo i besplatno pride. Sad za isto to trebaju nimalo naivne pare.
 
Ja ne znam zašto bi iko normalan vozio autobus umesto kamiona. Kamion je podskup autobusa, ako imaš za autobus dozvolu imaš svakako za kamion. Veće su pare, manje je cimanja, uvek možeš preko da zaradiš, možeš i privatnim kamionom da voziš, možeš i na platu, možeš smenski, možeš po turi, možeš povremeno, kako god hoćeš. Još autobus voziš po gradu, po špicu, kroz uličice, stalno otvaraj za putnike, a kamione voziš po tačno određenoj ruti, ne da ne ideš kroz špic nego ni ne smeš tuda da prođeš, nego okolo grada sve. Imaju varijante i liniju da radiš, i da se dogovaraš da neko uzme tvoju turu, da ti uzmeš njegovu, pa da možeš da završiš ako imaš neke obaveze, a da ne uzimaš slobodan dan.

Pritom, čak ni obuku za C ne moraš da platiš, nego dogovoriš sa špedicijom, oni ti plate obuku, al da radiš kod njih dve godine.

Za ljude sa srednjom školom, umesto plate od 60k, imali bi duplo, što je više nego ok.
 
iOS je mnogo losije realizovan, i dalje ne mogu vise linija da se izaberu ali to nije ni toliko bitno jer svi gledamo jednu liniju.

Meni je mnogo veci problem sto prilikom izbora linije odzumira prozor da bi prikazao trasu cele linije (nebitno totalno i vracanja zamara, pogotovo sto je usporena mapa na iOSu, to je tek drugi problem).

Da ne pricamsto je taj prozor samo pola ekrana jer donji deo zauzima fioka sa linijama prevoza
 
Zasto vozaci autobusa toliko "cimaju"?
Preve i neke nalete, ubrzanja kao vojni piloti aviona.
To nije bilo pre.
Nezadovoljni su platom.
Cuo sam pre neki dan razgovor na relaciji voz-sef (37mica) , sef mu trazio da radi duze smenu a ovaj u fazonu ni za ovo nisam placen.
Opste nezadovoljstvo.
 
Zasto vozaci autobusa toliko "cimaju"?
Preve i neke nalete, ubrzanja kao vojni piloti aviona.
To nije bilo pre.

Bkvl je isto kao i pre, ali ono što trpe vozači je sve gore i gore.
Često čitam kako se putnici žale na vozače, ali po meni su svi manje više korektni, nikada nisam imao većih problema sa njima.
Nikada se kao narod ne zapitamo kako je drugima i kako se oni osećaju našim (ne)ponašanjem.
Vozači često trpe razne ljude sa F dijagnozom, kojih je po BG-u sve više i više, pa nije ni čudo što sve više njih beži od autobusa + razljabljivanje od strane šefova i popunjavanje rupa u turnusima. (doduše oni u GSP-u još i imaju neka prava i pravila.)
Skoro niko u Beogradu ne kaže vozaču "dobar dan", ali zato čim napravi neku grešku odmah krene dernjava ono ovo.
Slabo ulazim na prednja vrata, ali kada uđem obavezno ga pozdravim, dok me svi gledaju ko s Mars da sam pao, a kada izlazim sa 2. ili 3. i ako nije gužva u autobusu (ovo je baš retko) obavezno mu mahnem i kažem tipa nešto "hvala, prijatno", bože moj koliko su mi samo puta otvarali vrata van stanica videvši kako trčim za prevozom.
I ne, nisam ja ništa prosvećeniji od ostalih, to sam naučio iz jedne druge države gde se na vozača ne gleda kao na golo g***no.
Šokiralo me je kada su dve klinke nekom vozaču strancu ulazeći rekle "Allah Qbar", još im je bilo smešno.:rolleyes:
Ako želimo da se nešto promeni, moramo prvo krenuti od nas samih.

Hvala svim vozačima/radnicima GSP-a koji se svakog dana trude da održe ovaj nakaradni sistem u životu i vrše bezbedan prevoz svih nas do fakulteta, posla, provoda!🫂
 
Ja ne znam zašto bi iko normalan vozio autobus umesto kamiona. Kamion je podskup autobusa, ako imaš za autobus dozvolu imaš svakako za kamion. Veće su pare, manje je cimanja, uvek možeš preko da zaradiš, možeš i privatnim kamionom da voziš, možeš i na platu, možeš smenski, možeš po turi, možeš povremeno, kako god hoćeš. Još autobus voziš po gradu, po špicu, kroz uličice, stalno otvaraj za putnike, a kamione voziš po tačno određenoj ruti, ne da ne ideš kroz špic nego ni ne smeš tuda da prođeš, nego okolo grada sve. Imaju varijante i liniju da radiš, i da se dogovaraš da neko uzme tvoju turu, da ti uzmeš njegovu, pa da možeš da završiš ako imaš neke obaveze, a da ne uzimaš slobodan dan.

Pritom, čak ni obuku za C ne moraš da platiš, nego dogovoriš sa špedicijom, oni ti plate obuku, al da radiš kod njih dve godine.

Za ljude sa srednjom školom, umesto plate od 60k, imali bi duplo, što je više nego ok.

Jes da nije tema, al ajde da prokomentarišem tvoj stav. Nemaš šta puno da tražiš preko sa samo C kategorijom. Za dugolinijski prevoz teškim kamionima treba ti E kategorija, i ne nemaju je nikako vozači autobusa sa D kategorijom. Ja recimo imam krajnje suprotan stav od tvog. Ja bi na primer, daleko pre vozio autobus u međunarodnom saobraćaju, nego li kamion. Nešto me baš ne privlači, pogotovu na ovim prostorima, kampovanje na graničnim prelazima, govorimo o kamiondžijama, putovanje sve i svuda, al skoro isključivo po industrijskim zonama, pa još ako te u dosta država uhvati vikend, nema niti utovara niti istovara do ponedeljka. Na kraju je tu i spavanje u kabinama po parkinzima, a dnevno napredovanje ne može biti mnogo veliko, jer se u Evropi dosta kamiona limitira čak na 85km/h. Svako eventualno preticanje je noćna mora. U Americi se limitiraju na čak 75 milja na sat. Zato u Evropi kamioni prave haos na autoputevima kad se međusobno pretiču sa razlikom u brzini u svega par kilometara na čas. Na kraju, čovek je uvek sam. Kao vozač autobusa, ipak imaš interakciju sa ljudima, ne spavaš danima na granici, uđeš gde bilo. Može čovek dosta toga i da prođe. Vozači kamiona su mnogo manje sa svojim porodicama, nego li vozači autobusa. Ture po Evropi samo, mogu da traju i po 14 dana. Nije baš slučajno što se jako teško nalaze ljudi za takav posao.
 
Super im je ovo ažuriranje aplikacije, sad nema nigde garažnog broja vozila. Moraju uvek nešto da s***u
6C6ADD78-856C-4ED2-B195-82CBC7EC2297.png
 
Zaisya, treba da postujemo vozace autobusa i taksiste.

Medjutim, ja primecujem sve brzi i sve drasticniji pad kvalieta svih javnih usluga i ustanova u Srbiji. Tako i usluga u prevozu. To je u skladu sa ubrzanim raspadom srpskog drustva.
 
Jes da nije tema, al ajde da prokomentarišem tvoj stav. Nemaš šta puno da tražiš preko sa samo C kategorijom. Za dugolinijski prevoz teškim kamionima treba ti E kategorija, i ne nemaju je nikako vozači autobusa sa D kategorijom. Ja recimo imam krajnje suprotan stav od tvog. Ja bi na primer, daleko pre vozio autobus u međunarodnom saobraćaju, nego li kamion. Nešto me baš ne privlači, pogotovu na ovim prostorima, kampovanje na graničnim prelazima, govorimo o kamiondžijama, putovanje sve i svuda, al skoro isključivo po industrijskim zonama, pa još ako te u dosta država uhvati vikend, nema niti utovara niti istovara do ponedeljka. Na kraju je tu i spavanje u kabinama po parkinzima, a dnevno napredovanje ne može biti mnogo veliko, jer se u Evropi dosta kamiona limitira čak na 85km/h. Svako eventualno preticanje je noćna mora. U Americi se limitiraju na čak 75 milja na sat. Zato u Evropi kamioni prave haos na autoputevima kad se međusobno pretiču sa razlikom u brzini u svega par kilometara na čas. Na kraju, čovek je uvek sam. Kao vozač autobusa, ipak imaš interakciju sa ljudima, ne spavaš danima na granici, uđeš gde bilo. Može čovek dosta toga i da prođe. Vozači kamiona su mnogo manje sa svojim porodicama, nego li vozači autobusa. Ture po Evropi samo, mogu da traju i po 14 dana. Nije baš slučajno što se jako teško nalaze ljudi za takav posao.
Sve je to u redu, samo pričamo o različitim stvarima. Ja sam se više referisao na 8 sati i kući si, ne na međunarodni transport. Bukvalno za sat vremena možeš naći posao vozača kamiona u Beogradu, ne govorim o šleperima, nego da radiš osam sati i pališ kući. Govorim za danas, a u budućnosti tek, sa intermodalnim terminalom, lukama i slično.
 
Zaisya, treba da postujemo vozace autobusa i taksiste.

Medjutim, ja primecujem sve brzi i sve drasticniji pad kvalieta svih javnih usluga i ustanova u Srbiji. Tako i usluga u prevozu. To je u skladu sa ubrzanim raspadom srpskog drustva.
Негативна селекција плус плански одлив кадрова на запад.
 
Moje iskustvo sa ovom novom aplikacijom je da je relativno pouzdana što se tiče lokacije vozila i očekivanog vremena dolaska, ali se uvek učitava izluđujuće sporo i ponekad se nenajavljeno ugasi sama od sebe. Moraš nekoliko puta pritisnuti ekran da bi izabrao odgovarajuće stajalište. Inače, ne razumem šta označava ona brojka npr. Vinča(1562) koja stoji u zagradi iza svakog ponuđenog stajališta?
 
Pa to je šifra stajališta koji se kuca umesto naziva. Može i na taj način da se pronađe stajališe.

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Vrh