Suština je da se unište vozila pa da se naručuju rezervni delovi. GSP se godina sistemski pljačka na nabavci delova za autobuse. Vozači dobili instrukcije da što više cimaju i da gađaju rupe na putevima. Sada je naredba stigla i do gospode iz Bangladeša.Zasto vozaci autobusa toliko "cimaju"?
Preve i neke nalete, ubrzanja kao vojni piloti aviona.
To nije bilo pre.
jer rade za iste pare kao pre 10 godina, putnika duplo vise a uslovi isti, pa eto lece svoje frustracijeZasto vozaci autobusa toliko "cimaju"?
Preve i neke nalete, ubrzanja kao vojni piloti aviona.
To nije bilo pre.
Ovo ti je proverena informacija. GSP kuburi sa mehaničarima pa su nestručni ljudi opravljali autobuse. Pogledaj liniju 15 na šti liče oni krševi.jer rade za iste pare kao pre 10 godina, putnika duplo vise a uslovi isti, pa eto lece svoje frustracije
U aplikaciji linije 18 i 39 nisu vratili na staru trasu nakon radova u Kumodraskoj - i dalje se te 2 linije pojavljuju na stajalistima u v stepe u app iako idu redovnom trasom vec nedelju dana. Nisam siguran kako se prijavljuju ovi problemi, pisao sam im na `info@bgnaplata.rs` (mail koji se vidi u app). Trebalo bi da updateuju verziju stajalista...Pogledajte prilog 170892
Kako im ukazati na ovaj problem? razdvojili su autobuse na dve stanice, a svi staju na Darvinovu, Darvinova 1 je verovatno ostala iz vremena nekih radova kao privremeno stajalište.
Naplatu karata radi JKP Naplata Prevozne Usluge Beograd, oni su zaključili ugovore sa Comtrade-om (sistem SMS Naplate kompatabilan sa BusLogic kontrolom) i BusLogic-om (praktično sav ostali softver: Aplikacija, GPS Praćenje, kupovina karata preko portala i aplikacije, itd.)Zanima me koja firma na kraju radi naplatu karata?
Da li je tacno da je to Interprom (Nesa Roming)?
Na IOS-u nije moglo od izlaska aplikacije da se izabere više linija odjednom.Ne može više da se izabere više linija odjednom Bukvalno su sve zasrali.
Nezadovoljni su platom.Zasto vozaci autobusa toliko "cimaju"?
Preve i neke nalete, ubrzanja kao vojni piloti aviona.
To nije bilo pre.
Nezadovoljni su platom.
Cuo sam pre neki dan razgovor na relaciji voz-sef (37mica) , sef mu trazio da radi duze smenu a ovaj u fazonu ni za ovo nisam placen.
Opste nezadovoljstvo.
Zasto vozaci autobusa toliko "cimaju"?
Preve i neke nalete, ubrzanja kao vojni piloti aviona.
To nije bilo pre.
Ja ne znam zašto bi iko normalan vozio autobus umesto kamiona. Kamion je podskup autobusa, ako imaš za autobus dozvolu imaš svakako za kamion. Veće su pare, manje je cimanja, uvek možeš preko da zaradiš, možeš i privatnim kamionom da voziš, možeš i na platu, možeš smenski, možeš po turi, možeš povremeno, kako god hoćeš. Još autobus voziš po gradu, po špicu, kroz uličice, stalno otvaraj za putnike, a kamione voziš po tačno određenoj ruti, ne da ne ideš kroz špic nego ni ne smeš tuda da prođeš, nego okolo grada sve. Imaju varijante i liniju da radiš, i da se dogovaraš da neko uzme tvoju turu, da ti uzmeš njegovu, pa da možeš da završiš ako imaš neke obaveze, a da ne uzimaš slobodan dan.
Pritom, čak ni obuku za C ne moraš da platiš, nego dogovoriš sa špedicijom, oni ti plate obuku, al da radiš kod njih dve godine.
Za ljude sa srednjom školom, umesto plate od 60k, imali bi duplo, što je više nego ok.
Sve je to u redu, samo pričamo o različitim stvarima. Ja sam se više referisao na 8 sati i kući si, ne na međunarodni transport. Bukvalno za sat vremena možeš naći posao vozača kamiona u Beogradu, ne govorim o šleperima, nego da radiš osam sati i pališ kući. Govorim za danas, a u budućnosti tek, sa intermodalnim terminalom, lukama i slično.Jes da nije tema, al ajde da prokomentarišem tvoj stav. Nemaš šta puno da tražiš preko sa samo C kategorijom. Za dugolinijski prevoz teškim kamionima treba ti E kategorija, i ne nemaju je nikako vozači autobusa sa D kategorijom. Ja recimo imam krajnje suprotan stav od tvog. Ja bi na primer, daleko pre vozio autobus u međunarodnom saobraćaju, nego li kamion. Nešto me baš ne privlači, pogotovu na ovim prostorima, kampovanje na graničnim prelazima, govorimo o kamiondžijama, putovanje sve i svuda, al skoro isključivo po industrijskim zonama, pa još ako te u dosta država uhvati vikend, nema niti utovara niti istovara do ponedeljka. Na kraju je tu i spavanje u kabinama po parkinzima, a dnevno napredovanje ne može biti mnogo veliko, jer se u Evropi dosta kamiona limitira čak na 85km/h. Svako eventualno preticanje je noćna mora. U Americi se limitiraju na čak 75 milja na sat. Zato u Evropi kamioni prave haos na autoputevima kad se međusobno pretiču sa razlikom u brzini u svega par kilometara na čas. Na kraju, čovek je uvek sam. Kao vozač autobusa, ipak imaš interakciju sa ljudima, ne spavaš danima na granici, uđeš gde bilo. Može čovek dosta toga i da prođe. Vozači kamiona su mnogo manje sa svojim porodicama, nego li vozači autobusa. Ture po Evropi samo, mogu da traju i po 14 dana. Nije baš slučajno što se jako teško nalaze ljudi za takav posao.
Негативна селекција плус плански одлив кадрова на запад.Zaisya, treba da postujemo vozace autobusa i taksiste.
Medjutim, ja primecujem sve brzi i sve drasticniji pad kvalieta svih javnih usluga i ustanova u Srbiji. Tako i usluga u prevozu. To je u skladu sa ubrzanim raspadom srpskog drustva.