Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

stf":188u94vn je napisao(la):
:lool: линија 38....

....та линија служи за развођење радника ГСП-а од Космај погона до терминуса Шумице и Устаничка......па кога они зајебавају?!?

Кажу, на тој линији има на сваких пар полазака једно очитавање..ма иди бегај....па жалите се својима на мали број очитавања.... :laugh:

....овај Бусплус је све смешнији...а глуме неку озбиљност....



Takodje im je odlican predlog za ukidanje 110 (Padinska Skela – Široka greda) koja spaja dva naselja bez drugih linija tako da mozes lepo da prosetas svaki dan i da places sto nisi na vreme kupio kartu... Stvarno su genijalni.
 
Siroka greda je nekih 3-4 km daleko od Padinske skele.U tom naselju ima oko 10 kuca-baraka u kojima zivi oko 50 ljudi.To znaci da ima oko 25-30 putnika dnevno plafon na 32 polaska,a tu vozi solo autobus.Ne kazem,ne treba ukinuti prevoz,ali mora biti makar minibus na toj liniji...
 
nnikolic1986":2dmkwgrz je napisao(la):
stf":2dmkwgrz je napisao(la):
:lool: линија 38....

....та линија служи за развођење радника ГСП-а од Космај погона до терминуса Шумице и Устаничка......па кога они зајебавају?!?

Кажу, на тој линији има на сваких пар полазака једно очитавање..ма иди бегај....па жалите се својима на мали број очитавања.... :laugh:

....овај Бусплус је све смешнији...а глуме неку озбиљност....



Takodje im je odlican predlog za ukidanje 110 (Padinska Skela – Široka greda) koja spaja dva naselja bez drugih linija tako da mozes lepo da prosetas svaki dan i da places sto nisi na vreme kupio kartu... Stvarno su genijalni.

Tačno tako. Čak ta linija ima i neki šuntavi interval, od 40 minuta najmanje... plus sad plaše ljude sa ukidanjem linije.

Sa druge strane, Široka greda je veoma malo naselje, tipa nekoliko spojenih kuća, ali je odvojeno od Padinjaka i ima samo jedan pristupni put. Ljudi mahom idu 110-om kada idu na posao, dok ovako do Padinjaka idu bajsom (prav i ne mnogo frekventan put nekih 3-4km). Ne znam šta busplusovci očekuju, da stanovnici tog naselja čekaju bus više od pola sata kad ne moraju (navedeni bajs do prodavnice u Padinjaku). Da se ja pitam, ne bi' ja ništa tu dirao. Ionako mislim da više od 2 busa ne opslužuju tu liniju.

Malo detaljnije o naselju.

Lokacija - Wikimapia

Put kojim ide 110-ka svakog dana:




I samo naselje:

 
mekbejn":2k45um4n je napisao(la):
Tekst sa Peščanika uglavnom pravda neplaćanje, i sa tim ne mogu da se složim.
A da su poslednji potezi BusPlusa tj. Apexa tj. onog ko im je to dozvolio brutalni i nedopustivi, i tu se slažem.
Upravo tako.
Pritom, pitanje koliko efekta nove metrode mogu da imaju. Jer sa tackastom kontrolom, bez karte mozete da se vozite koliko hocecete, na delovima gde nema kontrole. Akontrola je samo na nekoliko mesta. Meni je logicnije da su primili jos 100 komunalnih policajaca, koje bi placao Apex, pa da idu sa njima, i tako na 3 kontrolora dodje po 1 komunalni policajac. Mislim da bi veci efekat postigli. I pritom ne kapiram sto kontrolisu samo do pola6-6 popodne. A posle je free :)
Uzal i izlaz na posebnim vratima je takodje idiotizam i ne znanje. Jer nasi autobusi nisu prilagodjeni za ulaz na prednja vrata, a i preko 80% javnog prevoza se obavi autobusima, sto znaci da je opterecenje a i guzve ogromne. Ako misle da nije tako, voleo bi da mi daju odgovor zasto vozac onda ima poslebna vrata za ulaz-izlaz?
 
Kola706748752995065.jpg

Evo jos jedne slike...;)
 
Nikada nisam bio do Siroke grede ali mi po slikama deluje da su vecina stariji ljudi koji ne bi trebalo da idu peske na -10 i +40, iako to busplusovci prizeljkuju.

A jos veca im je genijalnost ukidanje linije 38 koja uglavnom prevozi njihove radnike od kosmaja do sumice
 
Bez karte u gradskom prevozu vozi se svaki treći putnik
GSP godišnje gubi 40 miliona evra
M. Tašković | 19. 07. 2012. - 15:01h | Komentara: 93

Više od 300.000 putnika dnevno se preveze bez karte gradskim prevozom, pa gruba računica pokazuje da šverceri godišnje koštaju GSP “Beograd” kao 250 modernih autobusa. U “Bus plusu” ističu da će u ponedeljak napraviti analizu koliko putnika poništava karte na kojim linijama, na osnovu čega će se menjati broj i tip vozila, pa čak i ukidati linije na pojedinim trasama.

Skoro svaki treći od milion putnika se švercuje. Ako se uzme u obzir da se vikendom broj putnika maltene prepolovi, a da po ugovoru osam odsto prihoda od prodatih karata pripada kompaniji “Apex Solution”, koja vodi “Bus plus sistem”, može se reći da GSP zbog švercera godišnje gubi oko 40 miliona evra. Za taj novac grad bi mogao da obnovi skoro petinu autobuskog parka.

260518_gsp-prvi-dan-ulaska-49-foto-nebojsa-markovic_f.jpg


Borba švercera i kontrolora se zaoštrava. Dnevno 300 kontrolora pregleda karte 100.000 putnika i napiše u proseku 1.000 kazni...

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/334013/GSP-godisnje-gubi-40-miliona-evra
 
Danga":20v81cdv je napisao(la):
...dobih ovo sada...

EDIT: poslat mi je link za FaceBook, ali osim slike ne mogu ništa da vidim jer nemam FB nalog :|

To što se vidi i ono što je iza, jeste protestno okupljanje u organizaciji onih koji se nazivaju "NAŠI".

U ponedeljak se na Zelenom Vencu u 18:30 nastavlja protest onih koji se trude da izbegnu svaki politički uticaj, tj. okupljaju ljude kao građane, koji žele promene. Sa protesta prošlog ponedeljka poslao sam link sa fotografijama.

https://www.facebook.com/events/1609021822569734/

Takođe, čuo sam da će kod Opštine NBG istog dana u 18:00 biti okupljanja i hodanja ka Skupštini Grada. Dakle, još neprovereno...
 
relja":1xvvj57z je napisao(la):
Promašena i tema i logika. Više mudrosti se može pročitati samo na jednoj strani ovog topica nego u tom članku.
Kada nam "intelektualci" proizvode ovakve tekstove, nije ni čudo što nam uvaljuju "BusPlus"-eve i slične podvale.

текст је тотално идиотски, али заслужује да се нађе да се види шта све пишу

Istraživanja na osnovu praćenja linija GSP tokom juna pokazala su da se najmanje putnika očitava na linijma: 38 (Šumice – Pogon Kosmaj), 110 (Padinska Skela – Široka greda), 522 (Železnik, kružna linija je u pitanju), 34L (Železnička stanica – bolnica „Dragiša Mišović”) i 405 L (Glumčevo brdo, kružna linija). Na primer, na liniji 38 se na svakih sedam polazaka očitavao samo jedan putnik.

што се тиче 38 и 110, требало би да уведу минибусеве, па неће бити проблема. 34Л и треба скроз укинути јер је тотално дебилна линија. за 522 и 405Л не знам
 
Pokušali da izbace ženu iz autobusa jer joj validator nije očitao mesečnu kartu
Autor: Z. Lazarević 20.07.2012. - 15:03 15:58 Komentara (14)
Grupa kontrolora "Bus plusa" pokušala je da izbaci iz autobusa putnicu G. B. jer joj validator prilikom ulaska nije otkucao mesečnu kartu. Ženu su zaštitili ostali putnici, a verbalna rasprava koja je usledila sa kontrolorima i Komunalnom policijom zaustavila je autobuski saobraćaj na Batajničkom drumu.

Kontrolori "Bus plusa" zaustavili su autobus na liniji 706, garažnog broja 2143 u blizini okretnice autobusa 17. Vozilo je stajalo u mestu oko pola sata, jer kontrolori nisu hteli da uvaže uredno uplaćenu mesečnu karticu jedne putnice, koju validator nije otkucao.

U autobusu se ubrzo razbuktala opšta svađa u koju su se uključili svi putnici autobusa, smatrajući nedopustivom nameru kontrolora da izbace putnicu G. B. Ubrzo se pojavila i ekipa Komunalne policije koja je zahtevala od vozača da ugasi motor autobusa i ostane da stoji u mestu dokle god "slepa" putnica ne napusti vozilo.

Građani nisu dozvolili G. B. da napusti autobus i nastavili su da se raspravljaju sa kontrolorima i komunalcima koji su pretili da će pozvati policijsku patrolu i G. B. bukvalno izneti iz autobusa. Situacija se ubrzo primirila i kontrolori su napokon pristali da otkucaju kartu G. B i nakon pola sata napustili su vozilo.

- Građani treba da sprovedu akciju kojom bi se stalo na put stvaranju ovakvih punktova i pretresa koji sve više liče na carinske. Nije humano držati ceo autobus na 40 stepeni samo zato što validator nije otkucao nečiju mesečnu kartu koja je svakako plaćena- kaže revoltirana putnica G. B.

Reporter “24 sata" našao se na licu mesta i čitavu situaciju opisuje kao veoma neprijatnu, a nadasve nepotrebnu. Istovremeno ističe da je neverovatno koliko su svi putnici bili složni i spremni da zaštite svoju sugrađanku i pored svih pretnji koje su upućivali kontrolori i Komunalna policija.

Vozač autobusa se nije mešao u raspravu već je na poziv pojedinih putnika odreagovao samo sleganjem ramenima uz komentar da on sa tim nema nikakve veze. Po rečima našeg reportera, putnici od danas nemaju više mogućnost da kupe kartu kod vozača.

http://www.24sata.rs/vesti/beograd/...lidator-nije-ocitao-mesecnu-kartu/48093.phtml

:rant:
 
:o

...dokle?
Do kog stadijuma bezobrazluka planiraju da idu?

Bre, gomila validatora im ne valja, šta oni misle, ko su?!?!!?
 
vucko":2sfahw2j je napisao(la):
alidator nije otkucao.


Istovremeno ističe da je neverovatno koliko su svi putnici bili složni i spremni da zaštite svoju sugrađanku i pored svih pretnji koje su upućivali kontrolori i Komunalna policija.


http://www.24sata.rs/vesti/beograd/...lidator-nije-ocitao-mesecnu-kartu/48093.phtml

:rant:

Eh, da su tako složni, organizovani i spremni na ''akciju'' kada vide da se neko švercuje ni busplus ni kontrolori ne bi bili potrebni. U nekim evropskim gradovima u gradskom prevozu te bude sramota da se švercuješ od reakcije drugih ljudi a ovde te smatraju budalom kada vide da se validiraš. Da budem iskren stvarno bih voleo da grad raskine sa busplusom i da neko drugi preuzme kontrolu karata. Baš bih voleo da vidim kakav će onda izgovor pojedinci imati za neplaćanje karte.
 
strasno. zaista.
Koliko vidim zena je imala uplacenu mesecnu, ali nije validirala kartu . E sad, koliko ja znam, ne mogu da te izbace zbog toga, znaci ni sopstvena pravila ne postuju...ma kauboji, glupani ne mogu ni od monopola da zaradjuju, pa bahatost stupa na scenu.
Nego, da li komunalci imaju pravo da zadrzavaju vozilo? Ili to sme samo policija? Ipak je rec o javnom saobracaju, na javnom putu gde se jos nekakav saobracaj odvija.
 
Kada sam razmišljala – ko će prvi od BP fanova pokušati da relativizuje ovu svinjariju na liniji „706“ on mi je bio „prvi pik na draftu“.

Umesto da pokuša da pronađe barem neke olakšavajuće okolnosti za postupanje u konkretnom, opisanom slučaju, on opet (po ko zna koji put) zamenjuje i teze i teme.
Naravno, vinovnicima nemilog događaja, osim suspenzije trebalo bi odrediti i zaštitnu meru „obaveznog psihijatrijskog lečenja“ jer je, kako piše, građanka imala mesečnu kartu! Dakle, šta je njen greh? Ona je „slepi putnik“, ali samo u očima slepaca!

Na nekoj drugoj temi, opet, drug član je okačio neku sliku navodeći nas da stvari pokušamo da posmatramo iz drugog ugla

Poučena time, dajem svoj doprinos:
35jwkd3.jpg
 
ma opušteno,validatori ne funkcionišu jer se sistem još uhodava ;)
 
I ja sam protiv ovakve kontrole jer joj ne vidim svrhu. Ne moze vecno da traje, a i nema previse smisla.
Ljudi se sada slobodno voze na velikoj teritoriji Beograda, ja sem te kontrole u Ruskoj, i to samo na izlasku iz grada drugu nikad nisam vidjao.

Doziveo sam danas jedan zanimljiv vid gradjanske neposlusnosti.
Recimo da bih voleo vase komentare da vidim da li Micin moto moze da poljulja tackastu kontrolu. Nazvao sam je Mica, zena od 50 godina, sasvim prosecna, ne bas dobrog imovnog stanja po mojoj proceni.

Ulazi kontrola. Svi vadimo karte, oni koji ih nemaju, izasli napolje vec pouceni iskusvom. Sve bi bilo brzo i u redu da Mica nije rekla:
"Ne pokazujem ja nista nekom Apex-u bez prisustva komunalne policije." Svadjaju se oni sa njom, ali ona se ne da. Trci BusPlus-ovac trazi komunalca koji se krije u hladu ispod drveta. Dolazi u Bus i ona daje na pregled svoju uredno validiranu mesecnu kartu.
"E samo cete tako sa mnom od sada" rece Mica, BusPlusovci strasno nervozni izlaze, majstor krece posle pauze od 5 minuta iako smo odmah krenuli na pregled. Neka zena joj poce drzati bukvicu, a Mica na nju jedno 4-5 stanica: E necu Djilasu da dozvolim da ima svoju privatnu vojsku, ja znam sta je red, ali ovo je mnogo,....
Posle 5 stanica narod samo sto nije pljeskao, svi su podrzali Micu.

Da li bi ovakav nacin gradjanske neposlusnosti mogao da prekine tackastu kontrolu koja i onako nece imati duzi efekat? Ja mislim da da.
Moralo bi da bude komunalaca koliko i BusPlusovaca.

Da li bi vid gradjanske neposlusnosti mogao biti Micin moto?
[box]Placam prevoz, postujem grad, necu privatnu vojsku na ulici?[/box]
 
Osim svercera kojima naravno nikakav vid placanja ne odgovara, ovde imamo i podrsku clanova i simpatizere SNS(+ostali) koji sigurno ne podnose nista sto pocinje na DJ, ne kazem da ne postoje osnovani razlozi za to, ali ....
 
Vrh