Izgradnje nadvožnjaka kod Hipodroma
Ćupriju koče imovinski odnosi
Autor: G.Svilar | 04.10.2008. - 08:32
Ćupriju koče imovinski odnosi
Sve je izvesnije da će izgradnja nadvožnjaka na Carevoj ćupriji sačekati narednu godinu. Najviše glavobolje nadležnima iz Direkcije za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju zadaje rešavanje imovinskih odnosa što će najverovatnije biti presudan faktor za odlaganje radova. Ipak, u Direkciji još uvek „vide“ mogućnost da radovi počnu do kraja godine, kako je i obećano.
http://www.blic.rs/beograd.php?id=59542
Дакле, никако не разумем овај надвожњак... Уговор о сређивању Прокопа је потписан - добро, сад, као и обично, обећање лудом радовање, сад ту нешто не ваља, па је то опет у процесу предразмишљања о размишљању - али, углавном, ствари око Прокопа су почеле да се мрдају и постоји некаква догледна могућност да се штајга стварно пребаци тамо. Тог момента, по мени, комплетно железничко смеће треба лепо ископати са најбољег београдског земљишта и бацити на рециклажу у Сартид - тако је и било предвиђено, јер ако се хоће ослобађати грађевинско земљиште, мало га је теже ослободити ако на њему оставиш шине и попишани туцаник. Чак и да се спроведе овај важећи дементни ГУП по коме би се оставио 1 или 2 колосека, та пруга би била де факто приградска-трамвајска пруга малог промета. Мада ја ипак мислим да ће се неко у граду дозвати памети и уклонити ту пругу одатле где јој место није.
Шта хоћу рећи - за 5-6 година од сада та пруга по свој прилици ту бити неће, или, у најгорем случају, неће више правити проблем. Ту би требало да дође и онај чувени мост за премошћавање Хималаја и Маријанске удолине који би некако требало да се преповеже на Баново Брдо, а да колико је мени познато нико није озбиљно причао о томе како ће то бити изведено. И сад, наградно питање је: шта у целој тој заврзлами ради тај надвожњак на одређено време и како се уклапа у целу причу? Да ли ће уопште бити потребан оног датума када (српским темпом) буде завршен? Имаће ли шта да "надвози"? Куда ће водити? Биће ли довољно широк за повезивање на аутостраду будућности? Да ли неко на овом форуму види смисао у овој грађевини даље од, рецимо, 2013? И има ли смисла бацати паре пореских обвезника на такву краткорочну закрпу од решења?
Ćupriju koče imovinski odnosi
Autor: G.Svilar | 04.10.2008. - 08:32
Ćupriju koče imovinski odnosi
Sve je izvesnije da će izgradnja nadvožnjaka na Carevoj ćupriji sačekati narednu godinu. Najviše glavobolje nadležnima iz Direkcije za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju zadaje rešavanje imovinskih odnosa što će najverovatnije biti presudan faktor za odlaganje radova. Ipak, u Direkciji još uvek „vide“ mogućnost da radovi počnu do kraja godine, kako je i obećano.
http://www.blic.rs/beograd.php?id=59542
Дакле, никако не разумем овај надвожњак... Уговор о сређивању Прокопа је потписан - добро, сад, као и обично, обећање лудом радовање, сад ту нешто не ваља, па је то опет у процесу предразмишљања о размишљању - али, углавном, ствари око Прокопа су почеле да се мрдају и постоји некаква догледна могућност да се штајга стварно пребаци тамо. Тог момента, по мени, комплетно железничко смеће треба лепо ископати са најбољег београдског земљишта и бацити на рециклажу у Сартид - тако је и било предвиђено, јер ако се хоће ослобађати грађевинско земљиште, мало га је теже ослободити ако на њему оставиш шине и попишани туцаник. Чак и да се спроведе овај важећи дементни ГУП по коме би се оставио 1 или 2 колосека, та пруга би била де факто приградска-трамвајска пруга малог промета. Мада ја ипак мислим да ће се неко у граду дозвати памети и уклонити ту пругу одатле где јој место није.
Шта хоћу рећи - за 5-6 година од сада та пруга по свој прилици ту бити неће, или, у најгорем случају, неће више правити проблем. Ту би требало да дође и онај чувени мост за премошћавање Хималаја и Маријанске удолине који би некако требало да се преповеже на Баново Брдо, а да колико је мени познато нико није озбиљно причао о томе како ће то бити изведено. И сад, наградно питање је: шта у целој тој заврзлами ради тај надвожњак на одређено време и како се уклапа у целу причу? Да ли ће уопште бити потребан оног датума када (српским темпом) буде завршен? Имаће ли шта да "надвози"? Куда ће водити? Биће ли довољно широк за повезивање на аутостраду будућности? Да ли неко на овом форуму види смисао у овој грађевини даље од, рецимо, 2013? И има ли смисла бацати паре пореских обвезника на такву краткорочну закрпу од решења?