Šta je novo?

Nadvoznjak kod hipodroma

Meni se čini da su postojeća ostrva lako uklonjiva i da je i dalje moguće napraviti kružni tok kad bude proradio glavni pravac. No ne vidim logiku zašto se to odmah nije učinilo. Čak bi manje betona otišlo da se od samog starta radilo na tom rešenju. Neko verovatno zna odgovore na ova pitanja i njemu su verovatno logična. Pitanje je da li je njegova logika u skladu sa opštim interesom :rolleyes:
 
Najbolje bi bilo kada bi smo imali fotografiju raskrsnice iz vazduha....
 
Jedina nada nam je google earth update.Mislim da bi za kruzni tok trebalo jos malo vise prostora,ali to ne verujem da bi bio problem.Dakle nije sve izgubljeno,ali je idiotski reseno onako na prvu loptu.
 
+1 и за тебе. :)

Него, ове трамвајске баштице ми уопште нису јасне, делимично са травом, а делимично са асфалтом. :/
 
Pa ne bih rekao da je u pitanju asfalt.Lici mi na neku mrezicu.

Sudeci po ovoj,novijoj,slici preko toga ide zemlja a onda i trava. :vops:

c06k.jpg
 
Исто је као у Булевару Милутина Миланковића.
 
Ne mogu da poverujem da stavljaju travu..... :gobb:
Zaista ne mogu da poverujem. + za Arandjela
 
Кад сам ћорав, па не видех. Пола види, пола шарцу даје. :bash:

Ето једине добре ствари од ове глупаве раскрснице, трава у трамвајским баштицама.
 
sa ski staze, izigravao sam pingvina, smrzoh se :D PA sad kako kad, čas me dotaknu čas ne, zavisi od raspoloženja i telesne temperature xD

čisto da uporedite šta je sve urađeno, pokazaću vam slike sa ski staze pre godinu dana (tačnije 21.decembra 2009) i današnje:

091221-HJC-03.jpg


p1090943u.jpg


Takođe, panorama slike sa mesata pored gradilišta, dosta su postigli (po mom nekom mišljenju) za 6 i po meseci (10.maj - 29.novembar 2010)

bhited.jpg


65413733.jpg
 
+1
Колико трака има према Бановом Брду?
 
Sam objekat je reprezentativan i biće dobra referenca za konzorcijum koji izvodi radove.
Lako je ovaki iz fotelje kritikovati :D , ali mi ne ide u glavu kako nisu mogli tramvaj da da provuku denivelisano već opet imamo ukrštaj u nivou (doduše bezbedniji nego ranije pod skoro pravim uglom) ali ostaje pitanje gde je tolika lova otišla kad nije postignut maksimalni mogući efekat: denivelacije!

Sama površinska raskrsnica je retrogradnije rešenje nego kružni tok, imali su mesta da naprave nešto poput elipsi kod Arene sa rupom u sredini (bar 30% manje betona, al ko zna možda imaju dobru cenu za betona pa im je u interesu da ide što više, onda se postavlja pitanje šta radi nadzor, za šta on prima platu) .

Ne sećam se da li je ovaj projekat urađen po sistemu design and build, jer mi se mnogo ne sviđa taj sistem, svašta se provlači kroz taj sistem. Pitanje je da li ova država ima dobre projektante ili ne....

No ne valja plakati za prosutim mlekom...
 
Sada znamo sa sigurnoscu da gasenje cetvorokolosecne pruge kroz topcider vise ne dolazi u obzir jer sav ovaj projekat na stubovima ne bi vise imao smisla, jer je on uradjen upravo zbog preskakanja zeleznice, sto nas moze takodje dovesti do zakljucka da dugorocno zeleznicka stanica beograd u savskom amfiteatru ce ostati u funkciji, makar bilo to za regionalne vozove.

E sad da li ce trasa biti ukopana u savskom amfiteatru ili ne, i da li ce svi vozovi sa pocetnom stanicom u Beogradu kretati sa nje to se jos ne zna.
 
Bravo za fotke Arandjele (Milose) Skidam kapu i po ovom ladnom vremenu :kk:
 
Arandjele, +1 za po običaju odlične slike.
 
+1 за Арханђела и -1 за идиоте који стукоше оволико пара у лоше решење.
 
Vidim da najbitniji deo, spajanje raskrsnice sa mostom, nisu ni poceli da rade... Steta, to ce biti najzanimljiviji deo.
 
ink":3vbvkmq2 je napisao(la):
Vidim da najbitniji deo, spajanje raskrsnice sa mostom, nisu ni poceli da rade... Steta, to ce biti najzanimljiviji deo.
Taj deo nije deo oveg projekta (odnosno raskrsnice), već je deo petlje "Radnička"
 
Koliko sam ukapirao ne postoji nijedno ukljucenje u ovu raskrsnicu iz pravca ulica Sanje Zivanovica i Banjickih zrtava? Ispravite me ukoliko gresim.
 
Vrh