Šta je novo?

Mostovi

most-zemun.jpg


Са Земунске стране: улица Стевана Марковића која има места да се прошири у 2+2 све до булевара Михајла Пупина.

Са леве обале дунава пут 2+2 који би спојио Котеж и Стару Борчу.

Са леве обале мост би ишао преко Чапље како би природа остала нетакнута.
1659528398514.png



Зашто не овако? Лука се свакако премешта у губи своју функцију. Околина луке је мање више слободна, не постоје веће препреке за изградњу путева и самог моста. Мост би био довољно удаљен од ушћа и не би ни на који начин кварио амбијент. Дошљак је на пар тема исцртао и саобраћајнице на Левој обали, ишле би ободима Котежа и Борче до гробља Збег. Све би било смислено и уклопљено у постојеће стање са мало проблема.
 
Сад је право време за такво нешто. Ваљда прво треба сместити капиталне објекте и саобрађанице у постојећу урбану матрицу а онда около тога градити насеље, а не као БнВ
 
Сад је право време за такво нешто. Ваљда прво треба сместити капиталне објекте и саобрађанице у постојећу урбану матрицу а онда около тога градити насеље, а не као БнВ
Мислим да је реални сценарио да ће се сво земљиште разграбити и нови станови изградити чим се премести лука у Крњачу. Било какве (реалне) опције за премошћавање на том месту биће угашене. Лева обала ће остати фавела заувек. На Врачару и осталим централним деловима града наставиће се дивљачка градња и надоградња.
 
 
Pogledajte prilog 142451


Зашто не овако? Лука се свакако премешта у губи своју функцију. Околина луке је мање више слободна, не постоје веће препреке за изградњу путева и самог моста. Мост би био довољно удаљен од ушћа и не би ни на који начин кварио амбијент. Дошљак је на пар тема исцртао и саобраћајнице на Левој обали, ишле би ободима Котежа и Борче до гробља Збег. Све би било смислено и уклопљено у постојеће стање са мало проблема.
Таман би мост могао да буде висећи са једним пилоном на обалоутврди лучког базена, а другим код Јојкићевог Дунавца, плус да постоји рампа за бициклисте и пешаке за пењање на мост са кеја са стране луке и на насип са стране Котежа.
 
Него шта кажете на мост који би повезао Џона Кенедија и Булевар Николе Тесле са Булеваром војводе Бојовића?Становици целог Земуна који иду на посао у Стари град или Палилулу могли би лакше и брже да дођу на посао,док би се Бранков мост растеретио.На раскрсници Булевара војводе Бојовића,Дунавске и продужетка новог моста био би изграђен кружни ток:
 
Него шта кажете на мост који би повезао Џона Кенедија и Булевар Николе Тесле са Булеваром војводе Бојовића?Становици целог Земуна који иду на посао у Стари град или Палилулу могли би лакше и брже да дођу на посао,док би се Бранков мост растеретио.На раскрсници Булевара војводе Бојовића,Дунавске и продужетка новог моста био би изграђен кружни ток:
Mogu samo da kažem da zemuncima može da prođe eventualno pešačko-biciklistički most do Velikog ratnog ostrva...
 
Ваљало би заобићи ВРО. Ако треба друмски саобраћај боље направити мост Земун-Котеж и други мост Котеж-Базен 25. мај са новим булеваром који би спојио та два моста по ободу Котежа као и Зрењанинац и обод Борче.
 
E баш то нам фали. Плус булевар од обода Котежа до Борче.
 
Ја би прво Земунски и на Ади Хуји а после по потреби како се развија лева обала и друга два. (y)
 
Neophodno je da se izgradi jedan od ova dva između "25. maj" i Pančevca, kako bi se smanjio pritisak na Pančevac, što se ne dobija sa ovim kod Ade Huje. To ne znači da isti nije potreban, nego da je za većinu ljudi bitnija veza sa centrom i Omladinskim stadionom, te taj pravac treba da se rastereti.
 
Мост преко Аде Хује је последњи потребан. Најнеопходнији је што каже Соле један од два узводно од Панчевца, а онда мост од Земуна до Котежа, чиме добијамо алтернативу Бранковом и Панчевцу. Мост преко Аде Хује је више као обилазни, попут Пупиновог моста, са малим утицајем на растерећење Панчевца.
 
Mislim da od gradnje novih mostova nema nista jer ce svo zemljiste biti oteto za kvadrate.
Ako ste politicar koji odlucuje o gradnji i ako ste se obogatili i razmisljate da ostatak zivota provedete u Monaku ili Kanu, vaznije vam je da uzmete jos love na kvadrate nego da se ugradjujete preko mostova. Sema preko kvadrata je razradjena.
Vidite sta se desava sa starim Savskim mostom, bice srusen bez da se izgradi novi pre toga, radi podizanja cena kvadrata u Bgd na Vodi.

Zato nece biti novih mostova.

/Ima scena u filmu "Reservoir dogs", kada posle teske klanice u nekom skladistu dolazi jedan vazn kriminalac i vidi sve one unakazene mrtve...
I sta on pita prvo?
"Where is the money", to pita.

Ako tako razmisljate, lako cete moci da predvidite buducnost u Srbiji.
 
Mislim da je osnovni razlog sto se ne grade mostovi preko Dunava zelja "investitora" da s eobala sacuva za njihove kvadrate.
 
Mostovi na Dunavu

crveno - mostovi
žuto - saobraćajnice

Ovo su samo one neophodne saobraćajnice do najbližih naselja i saobraćajnica. Dalje se mogu trasirati novi bulevari i saobraćajnice.

Pogledajte prilog 149724
Svidja mi se ovo... Ovaj most Cvijiceva - Krnjaca mi je posebno interesantan. Mislim da kada bi se dobro ucrtale (pozicionirale) pristupne saobracajnice (narocito na levoj obali dunava) i taj (nadajmo se) buduci bulevar koji ce ici paralelno sa Zrenjanincem (i kao sto vec rekoste spojiti obode Krnjace, Koteza i Borce) bio i najpotrebniji.

Puno eksproprijacije, puno rusenja, puno para... ali levoj obali dunava druge nema.

Predlog:
Mozda bi jedan krak tog mosta mogao da se racva i ka Francuskoj? (doduse to bi previse zagusilo vec zaguseni centar)
 
Ne znam kuda tačno prolazi metro, ali je možda moguće ovako nešto.
 

Prilozi

  • novi most preko dunava01.jpg
    novi most preko dunava01.jpg
    267,8 KB · Pregleda: 220
Свиђа ми се. Не мора метро, довољан је и Трамвај на том месту.
1. Гради се на најужем делу Дунава
2. Цвијићева је повезана, најбоље ће бити денивелисаном раскрсницом.
 
Izvinjavam se što nisam spojio ove poruke u jedan post ali mi tako danas (ne)funkcioniše mozak.

Most bi morao, naravno, da bude malo reprezentativniji od ovih kineskih.

Dunavska može lako da se spoji sa Cvijićevom i da se napravi u prilazni put mostu.

Nekoliko prednosti mosta na ovoj lokaciji:

1. Most ne vodi direktno u centar grada, što znači da je saobraćaj koji dolazi sa leve obale Dunava primoran da se podeli na one koji idu ka pravcu Kalemegdana i na one koji idu u pravcu Karaburme.

2. Minimalizuje se zemljište koje je potrebno odkupiti od ljudi koji žive na lokaciji mosta / prilaznih saobraćajnica.

3. Most bi prolazio odmah pored toplane - što znači da se ne bi nalazio u neposrednoj blizini stanova na inače budućoj luks lokaciji uz reku.
 
Свиђа ми се. Не мора метро, довољан је и Трамвај на том месту.
1. Гради се на најужем делу Дунава
Da, vidiš, nisam o tome ni razmišljao previše ali mislim da je to stvarno prednost.

Širina Dunava kod Pančevca je (od obale do obale) 720 metara. Kod Kineskog mosta u Zemunu je 704m. Kod Vinče je nekih 760m (ako se ne varam).

A kod mosta koji bi prolazio pored Toplane je svega 470m!

Dunav bi na tom mestu mogao da se premosti jednim pilonom.

EDIT: i šta bi falilo da se taj novi most zove "Ivanov most"? :cool:
 
Poslednja izmena:
Vrh