Šta je novo?

Most na ADI: tramvaj ili metro?

Matt

Advanced
Učlanjen(a)
14.11.2007.
Poruke
3.167
Pohvaljen
5
Lokacija
Batajnica
Видим да је велика расправа око тога који би вид шинског превоза требало да користи Мост на Ади, па предлажем да ова тема буде искључиво намењена таквим расправама. Наравно питанје је и куда би те линије требало да пролазе, како на десној, тако и на левој обали. Мада, за трамвај је манње - више јасно
 
tramvaj u startu posle metro :kafa: .
metromilisav.jpg
 
Metro
Radnička-Novi most-Ž.st. Novi Beograd-Bulevar Umetnosti-Stari Merkator
Kasnije pretvoriti tramvajsku trasu za BB u metro tako da čitava Požeška bude pod zemljom. U principu. čitav tramvajski krak od sadašnje železničke stanice ka BB i Kneževcu se može pretvoriti u metro bez mnogo ulaganja.
Dobar je i MilisaVov plan za Novi Beograd.
 
Ponovo pustise prilog,ide tramvaj da ulice spanskih boraca.Ne mogu nikako da ga sprovedu u antifasisticke borbe zbog rampi UMP-a.

Tanana!

sema_metroa.jpg
 
Ko bude navijao da preko mosta na Adi ide tramvaj bice proglasen izdajicom i smatracemo da lobira za projekat "tramvajem u 22gi vek" :laugh: :laugh: :laugh: :D
 
A, ne! :shok: Samo pod uslovom da dobijem punu titulu ("strani placenik-domaci izdajnik") pristajem da se deklarisem kao lobista za tramvaj. Ne bih da preciziram vek, posto smo mi ipak jos u 19. veku. :laugh: Oni s kojima se uporedjujemo usli su metroom u 20. vek :p
 
Tvamvaj ili metvo? Beogvadska divema. V = Viktovija = fuca na jevan go. takodje beogvadski specijavitet.
 
A hoce li tramvaji ici tako jedan za drugim kao na maketi? :o
 
Ako je vec novi most projektovan za pravi metro (voleo bih da pak dobijemo potvrdu za to) stvarno bi nila grehota da se ne iskoristi. Banovo Brdo (i cela Ibarska) bi dobilo direktnu vezu sa NBGD i BG:vozom a neposrednu vezu sa centrom presedanjem na NBGD.

Kao sto vec rekoh onda razvijamo osovine:

1. istok-zapad / Vuk - Terazije - NBGD
2. sever-jug / Zemun-NBGD-Banovo Brdo

Jasno se ocrtava dominanti polozaj prolazne Zeleznicke Stanice NBGD kao cvor i buduci ekonomski centar grada.

Posto je mreza znatno razvijenija na NBGD (tamo je ipak lakse) treba sto pre zapoceti razvoj na desnoj obali Save.

Za pocetak:

Linija1:
Vuk-Terazije (plitki tunel)
Terazije-Usce (most)
Usce-Z st NBGD (plitki tunel, mada mozda cak i na stubove)


Linija2:
Zemun-Fontana-Bul. Umetnosti (plitki tunel)
Bul. Umetnosti-Novi Most-Cukarica (na stubovima)
Pozeska (plitki tunel)

Dalji produzeci su:

-ukopani ka Z. st. Zemun i Ustanickoj (preko konjarnika)
-na stubovima kroz Bezanjijske blokove i duz Ibarske magistrale

u sustini sa par kilometara kopanja (NBGD-Zemun / Pozeska / Vuk-Terazije / Usce-NBGD ?) i jos jednim mostom dobijamo sasvim pristojnu mrezu.

Kada bolje razmislim voleo bih da vidim metro na novom most cisto u inat tramvaju u 21. veku.

Mozda na kraju i bude nesto dobro od tog mosta, pocetak metro sistema :)

metro-ada-2-schema.png


(EDIT)
A mozda i najludja varijanta:

Linija 1: Vuk-Usce-Z. st. NBGD-Radnicka-Banovo Brdo

jedna linija sa dva prelaska reke, jedan vec imamo, a deonica Vuk-NBGD je najbitnija i prva treba da se radi pa je samo produzimo do Banovog Brda preko mosta na adi :)

malo kopanja na desnoj obali Save, stubovi na levoj i to je to. a posle moze polako da se siri...

metro-ada-3.png
 
Ne bih se slozio zidar.Mislim da je dovoljno gradjeno na nBG i da druga linija uopste ne treba imati kontakt sa nbg vec da ide od BB-a do karabarume
 
Preko mosta na Adi će ići tramvaj,to je sada jasno,a cela trasa do Hipodroma će moći da se nadogradi u Metro kada krene realizacija celog sistema.Tunel ispod B.Brda će primiti i L2 i L3 ili 5 . :kafa:
@Zidar,primetio sam da si svuda stavio plitki tunel,na Nbg to je ok ali,konfiguracija tla na starom Bg je drugačija pa se i dubina stanica i tunela menja duboko/plitko,nadam se samo da nisi mislio na cut^cover u starom Bg.
Evo orginala za trasu ispod Bulevara
http://www4.slikomat.com/10/0324/xvl-metro.jpg
 
Зазвучаћу као трамвајски лобиста, али проблем је у томе што је положај моста једноставно такав да ниједна линија метроа не може да пређе преко њега, а да иде у центар (уствари, може, али то је научна фантастика - НБГД или Земун, мада пре НБГД, јер се поново добија линија која ужасно обилази-мост-Прокоп-па даље ка центру). Једина варијанта је ово што је Зидар нацртао-једна линија која двапут прелази Саву, што је прилично хаотично.
 
vucko":1za53gwh je napisao(la):
Ne bih se slozio zidar.Mislim da je dovoljno gradjeno na nBG i da druga linija uopste ne treba imati kontakt sa nbg vec da ide od BB-a do karabarume

Vucko zidar je pretstavio 3. liniju kao 2. a ta tvoja linija od BB-a do karabarume je ustavri 2. linija

sad je malo jasnije


Zidar, svidja mi se kako si zamislio ove 2 linije, produzetak linije BB-NBG ka Zemunu i na taj nacin sa tackom presedanja na 1. liniju povezivanje Zemuna i Vuka nasuprot direktne linije Zemun-Vuk koja se potencira. plus za tebe
 
Jedino sto je sigurno to je da u narednih nekoliko godina sinskog prevoza na mostu nece biti.

Нови мост: трамвај или метро?


ni jedno ni drugo:

SUPER-ZUTA TRAKA ODMAH!

Potpuno nezavisna traka za autobuski saobracaj na prostoru predvidjenom za sine.

- nema vise konflikta prilikom ukljucivanja i iskljucivanja sa magistrale izmedju autobusa, koji voze desnom trakom zbog stajalista, i automobila

- osiguran brz prelaz preko mosta za javni prevoz bez mogucih zastoja (a bice ih kad tad)

- lako presedanje na petlji radnicka, autobusi koriste stanicu predvidjeni za sinski prevoz

- mnoooogo jeftinije od sinske trase i moze da se uspostavi odmah

- presedan u Beogradu i primer koji valja razvijati

42_super-zuta-traka3.png



Trans-Val de Marne (TVM) u predgradju Pariza

Tvm_prefecture94_vueaerienne_busversstmaur.JPG


http://fr.wikipedia.org/wiki/Trans-Val-de-Marne (francuski)
 
Kakav bre autobus?Jezik pregrizao,a i nafta je danas ponovo drastično poskupela na svetskom tžištu a da ne govorim o ekologiji,zar je malo masa autobusa koja prolazi pored sajma,samo nam fale još i preko mosta. :kafa:
 
zidar":30u23dx3 je napisao(la):
Jedino sto je sigurno to je da u narednih nekoliko godina sinskog prevoza na mostu nece biti.
Биће сигурно до краја 2012, и биће трамвај, то је потпуно јасно.

Што се метроа тиче, противим се гурању истог тамо где може без детаљне анализе потреба и плана метроа за наредних 50 година. Метро треба да прође тамо где је потребан, не тамо где бисмо могли да га провучемо.
 
Zidar,nemoj da im dajes ideje molim te.Jer nasa privremena resenja traju po 50 godina.U nekoj normalnoj zemlji bi moglo da traje to resenje godinu dana dok kod nas nema sanse.
 
vucko":1qpsehbo je napisao(la):
Zidar,nemoj da im dajes ideje molim te.Jer nasa privremena resenja traju po 50 godina.

Nažalost, tačno

"Inženjer kompanije „PORR" Milan Vučićević ističe da će petlja „Radnička" imati tri nivoa.
- Zbog specifične situacije, da ne bismo odsekli na stotine hiljada građana koji žive na Čukarici, u Sremčici i Lazarevcu, nova petlja se gradi nesmetano od stare, koja je tu napravljena privremeno još pre 30 godina. Petlja je zamišljena na tri nivoa, imaće kružnu raskrsnicu koja je rampama direktno povezana sa mostom koji se nalazi iznad, i sa Radničkom ulicom i Bulevarom vojvode Mišića koji su ispod - objašnjava Vučićević, koji nadgleda izgradnju petlje."

http://www.pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/171372/Tri+puta+brže+preko+Save.html

Metroa je ovde Today is the first day of the rest of my life priča. Zbog ovakih projekata stalno smo na početku analiza potreba i plana metroa za narednih 50. godina.
 
Tramvaj.
Ne zato što sam nazadan (nema veze sa tim :p ) već zato što se na most može relativno brzo povezati postojeća tramvajska mreža.
Trasa Metroa od centra do mosta bi prolazila kroz slabije naseljen deo grada, u odnosu na most u Savskom amfiteatru. A svrha metroa je da skrati putovanje na najoterećenijim trasama i smanji broj putničkih automobila na ulicama. Zna se koja je to trasa u Beogradu - Sve oko Bulevara, 27 marta, Terazije, Železnička stanica, sa jedne, i Novi Beograd sa druge. Iliti Ustanička - Tvornička (glup naziv, ali bitno je sve ono između kuda bi vozio metro).

Ulagati prvo u treću trasu po važnosti (a po kojoj već može da se sprovede tramvaj), umesto u priritetnu, koja i jeste glavni razlog zbog kojeg nam i treba metro, je po meni - linija manjeg otpora. U pitanju su velike pare, za koje niko ne zna kako ćemo da ih obezbedimo (ne mislim na kredit, već na otplatu).
Dakle, po meni, zapravo i nije pitajne šta sprovesti preko mosta, već koju koju liniju metroa graditi prvo. A ovaj most je na pogrešnom mestu za prioritetnu metro liniju.
 
traka za autobuse zvuci originalno!
ali glupo+ zagadjuje okolinu :blah:
 
Vrh