Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Ne znam grad koji je projektovan za ovoliki ekspanziju automobila.
NBG jeste planiran, ima široke bulevare, dosta parkinga ali je baš toliko.

Mislim da bi zoniranje + garaža rešili problem.

Umesto da kola budu 5-10 kilometara na ulici, biće parkirana na 2-3 kilometra, a možda neko ode i prevozom ili peške umesto autom.
Наравно да би решили проблем. У плану детаљне регулације је била планирана подземна гаража на два нивоа и то испод једног дела Омладинских бригада, испод постојећег паркинга и испод окртенице градске линије 68. Нажалост.....!
 
Umesto da kukumacete na sve i da sve bojkotujete probajte da date bolje rešenje ili da poboljšate ovo.
Rešenja su odgovori na probleme.
Problem nije kako doći na Adu.
Ali ovaj most bi izazvao gomilu problema koji se ne mogu rešiti.


I garaža nije rešenje problema.

Garaža je samo šablonski odgovor kada se spomene problem parkiranja novih automobila, isto kao npr sa gužvama i kružnim tokovima.
Garaža podzumeva naplatu, naplata garaže povlači naplatu na postojećim parking mestima. To podrazumeva zoniranje kod dvospratnica i četvorospratnica... Rasuta parking mesta, interne saobraćajnice, traje samo do 21h, ne važi nedeljom i praznikom kada ljudi najviše idu na Adu...i naše službe koje odustanu od sprovođenja reda kada posao postane pretežak.
Nepromišljena i lakomislena ideja koja ne uzima u obzir realnost.

Ljudi ne kukumavče već se bore za očuvanje kvaliteta života, i kada bi se i ostali tako ponašali u ovoj zemlji bi svima bilo bolje.
 
Poslednja izmena:
Ne, nisi pogodio, omašio si ponovo. Realnost je da će da se dogodi ono zbog čega ljudi iz blokova protestuju godinama: opet će doći do navale novih automobila, parkiranje se preliva u blokove, a oni nisu projektovaniza tako nešto.
Ti o tome ne razmišljaš, nije to tvoja briga.

Ali ovo nije situacija kao sa kružnim tokom, pa da se posle par nedelja vrati semafor.... ili da se jednog dana vrati na staro kada na čelo grada dođe neko pametniji i dobronamerniji. Ovo kad se se uradi, nadam se nikad, nema više načina da se popravi.
Ali gde pise da je nekome zagarantovano parking mesto na javnoj povrsini? Nigde. Ako ne bude mesta zonirace se, ako i dalje ne bude mesta neki stanovnici ce se navici na zivot bez auta, kao i vecina ljudi iz centra. Pa nisu oni drzava u drzavi da budu izuzetak. Znam da nije prijatno ali to je urbanizacija, mogu da odu u Sremcicu ako im smeta jer to vise nije periferija. Zamisli da ljudi kod zelenog venca protestuju jer nemaju ni 2 parking mesta ispred zgrade...

Cena m2 im je skocila 3x od prr 20 godina jer se taj deo urbanizuje i postaje atraktivan, stocse ne bune protiv tih cena m2? To im godi ali bi i da ostanu ostrvo samo za njih. Pa ne moze.
 
Poslednja izmena:
A gde piše da građani ne smeju da se bune zbog promene kvaliteta života u svom kraju, zbog naprasnoh izmena na divlje urbanističkih planova bez uvažavanja njihovog mišljenja?

A cena kvadrata je takva zbog tok kvaliteta života a ne zato "što se urabanizuje", organizovano je već decenijama, već zato što ima kupaca koji te stare blokove vrednuju više od okolne novogranje, i vrednuju ih u stanju kakvo je sada a ne u budućem sa tim mostom i tim novim vozilima, tobom, parkiranje na divlje i haosom posle 21h.
 
Zbog ovog govnara su ljudi počeli da bojkotuju apsolutno svaki projekat ma koliko potencijala za dobro imao, u svemu nadju neki problem.

Umesto da kukumacete na sve i da sve bojkotujete probajte da date bolje rešenje ili da poboljšate ovo.​
A šta ako je unekom slučaju upravo rešenje odustajanje od projekta?

Drugo, zašto se uvek insistira na davanju alternativnog rešenja a neprihvatljivo je reći da jednostavno ne želiš taj projekat ispred svoje zgrade ili u svom kraju? Takođe, zašto je u većini slučajeva neprihvatljivo da se kaže da se želi originalni plan ili neki koji je postojao ranije a predviđao nešto drugo?
Ali gde pise da je nekome zagarantovano parking mesto na javnoj povrsini? Nigde. Ako ne bude mesta zonirace se, ako i dalje ne bude mesta neki stanovnici ce se navici na zivot bez auta, kao i vecina ljudi iz centra. Pa nisu oni drzava u drzavi da budu izuzetak. Znam da nije prijatno ali to je urbanizacija, mogu da odu u Sremcicu ako im smeta jer to vise nije periferija. Zamisli da ljudi kod zelenog venca protestuju jer nemaju ni 2 parking mesta ispred zgrade...​
Ja baš i nisam nešto primetio da su se ljudi navikli na to da nemaju gde da parkiraju vozilo, jer sve češće čujem kako ljudi spominju da sve duže kruže u potrazi za parking mestom, bilo u gradu bilo kod njih u kraju.​
 
21. век а Срби одбијају градњу прве директне пешачке и бициклистичке везе највећег насеља и највећег излетишта у граду уз кукњаву што немају више паркинг места у тој својој паркинг-мали у којој се гуше сваки дан.

Још већа корист од урбанистичке и саобраћајне овог моста би била едукативна. Па да вам макар деца једног дана уз овакве пројекте науче шта је град, кад већ ви не знате.

Но, без бриге, снс мафији се неће омаћи да изведе једини не-штетан пројекат у њиховом портфолиу.
 
kao i sve u srbiji
gazi, trpi i sta se bunis

radi edukacije... tako smo i dobili radikale, da vidimo kako je
 
Данас ти слабо логика иде.

Биће боље сутра.
 
nemo delija logiku da koristis
nju su koristili oni koju su glasali za tomu... i bele listice
gde nas je to dovelo

edit: jos tvoja logika da ce sns da te nauci, a sve sto su radili cak i da je imalo super ideju ispala je krsina
ali edukativna logika da eto moze i gore
 
Моја логика је да је овакав однос дела тзв грађана према буквално једином цивилизацијски прихватљивом а објективно и рационалном проојекту овог режима доказ патолошког стања истих и тога да су и те како способни да се служе управо режимском идеологијом ниских или никаквих стандарда зарад осећаја остварења личних интереса.

Е ту су чак можда и испод нивоа режима јер ови макар знају шта им је интерес а грађани углавном жуде за истим саобраћајним и просторним решењима који су их и довели у ово бг анти-градско стање.
Занимљиво је да у томе предњаче управо новобеограђани а што доказује тезу да упркос толиккм улагањем у то насеље његови становници никада нису постали и грађани.
 
Poslednja izmena:
pa normalno da ce novobeogradjani da bojkotuju, pa nece svinjac kao sto je svuda
to ti je ono, kada znas da imas troatar, neces da budes u fazonu, evo trotoar da postanem belogradjanin i da mi tu parkira necija bembara ali edukacija. neka ostacu seljak
 
Е то, баш то! Та валоризација свега у граду икључиво наспрам аутомобила.
Дакле пптпуно у равни са ћаци бембарама. Као што је у саобраћајном и просторном смислу улога и утицај те ћаци бембаре и хјундаи тусона неког нбг менаџера, сина комуњарског директора идентичан али не! За мох културни службени Хјундаи да ми изградите још једно паркинг место у низу а за било шта друго било кога другог иде рампа, па макар то био и бицикл!

Малограђанштина 1/1
 
ne pricam o parkingu. Nego o oduzimanje prostora za pesake. I tu misslejbelujes konstantno ko neki amater delija
 
Пешачки мост одузима простор за пешаке?
 
ne bi trebalo zar ne.
ali ja verujem da hoce jer u srbalja svaki centimetar u kome moze da se zavrsi nesto zavrsi tako da ja nemam trotoar da guram kolica sa klincem

Zato i zivim na nbg. Da postoji red, i da se kaznjava, bilo bi mi ok, ovako sve dodatno urusava zivot

Jer nemanja parking mesta znaci da ja guram kolica po sred ulice ko najveci retard
 
Живео сам ту. Знам јако добро резоновање просечног нбг потомка победника револуције. Укратко то ти је:

Мој аутомобил може да заузима јавни простор, твој не може
Мој сплав на Међици може да узурпира јавно добро, твој на Сави не може
Мој паркинг је национално добро, твој сами долазак у мој блок је кап која ће прелити чашу и уништити град

А противљење корисном пројекту због потенцијала злоупотребе (која је притом једино овде скоро немогућа) је већ ствар за психоанализу.
 
А противљење корисном пројекту због потенцијала злоупотребе (која је притом једино овде скоро немогућа) је већ ствар за психоанализу.​
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Ono "skoro" devojci sreću kvari.​
 
jasno mi je to, ali ja ne pricam o tome. Pricam iz ugla pesaka sve vreme
 
jasno mi je to, ali ja ne pricam o tome. Pricam iz ugla pesaka sve vreme
Из угла пешака не желиш да пређеш пешке до Аде?

Или можда верујеш да ће пешачка и бициклистичка веза довући у блок стотине власника бембара и аудија? Иначе, типологији познатој по љубави према пешачењу и бициклизму.

Како год окренеш - потпуно бесмислено
 
Приметан је експоненцијални раст броја дивљака на глисерима по Сави последњих година, дај да ми то исушимо, да кенселујемо Саву.

Да се не злоупотребљује више.
 
delija dobar primer ti je lepo vreme na zemunskom keju. Kum mi je iz tog kraja pa vidi koliko neki setaju i kako gura blizance.
 
Замена теза. Притом, најгора појава тамо јесу аутомобили станара предимензионисаних солитера и оног лепог али превеликог линијског стамбењака и практично узурпација дела кеја од стране станара истог.
 
Boga zdravlja videcemo ko ce biti u pravu. Nije kao da ti je win rate 100%
 
У овом случају тековине урбанизма 21. века ће победити станари блокова и СНС заједно - Пешачко бициклистички мост неће бити изграђен, 17 милиона евра неће бити потрошено на пешачки и бициклистички саобраћај.
 
Блокови, поготово у том делу, су жртва доколичарске секте која хушка људе против сваког могућег пројекта плашећи их најгорим могућим сценаријима који се наравно не би ни догодили. И то су умрежене екипе- акције блок 70 - 70а, онда они зборови и пленуми и остали комунистички облици организовања, не дамо мост, не дамо Југу, не дамо дрво, не дамо травку, не дамо ово, не дамо оно...
 
Vrh