Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=645031#p645031:39h8hbco je napisao(la):
ccc » 03 Avg 2019 11:04 am[/url]":39h8hbco]Na tome bi trebalo da zasnivaš argumente, a ne da imaš tako isključiv pogled na lokaciju . .
Izbrisan mi je odgovor na tvoju sugestiju (?!) . . Možda je bio preopširan sa slikom.
Evo, ukratko : kao argument postavio sam siku tog mosta još u Oktobru 2017god.
viewtopic.php?p=484306#p484306
 
Ovakav majušan most na visokim stubovima može da lepo "legne" u palanci poput Sremske Mitrovice, gde će zbog zatečenog ambijenta svakako da bude dominatan objekat. Ovo nije za Novi Beograd, ovo je za provinciju.
OK, ako će most da se završava na nasipu, što mi uopšte nije palo na pamet, a evo i zašto - u prostoru između nasipa i reke treba da se postave temelji rampe, što znači da treba da se naspe zemlja (kao na primeru Sremske Mitrovice, vidi se na fotografijama) i da se suzi forland (prostor između nasipa i rečnog korita) i rečni tok pri izlivanju Save iz korita na šetalište, sve do nasipa. Baš namestu gde se forland "otvara" da se izvuče višak vode kod bloka 70, kada su viši vodostaji. Plus, to mesto je jako blizu dva reni bunara... Ili to, ili da se temelji kopaju u samom nasipu. Jako pametno, ništa drugo i ne očekujem od Ve uprave.
 
Opet bespotrebne pretpostavke, sačekajmo da vidimo kakvo će biti rešenje.
Ima vremena za argumentovano kritikovanje, a u Beogradu nije poželjan
takav betonski most, jer bi pružao veći otpor košavi, nego neki rešetkasti.

A, to nije "majušni most" i mnogo veći neće biti i u BG, možda oko 6m širine.
Svakako nešto duži, možda i viši, ali to je otprilike gabarit koji je potreban.
Evo, jedan most na Dravi koji je svojevremeno izgradila "Mostogradnja", a
dugačak je 210m i ovde ga dajem samo radi dizajna koji je interesantan.
 
Драгане, једни питање, ако није проблем: за сво ово време док ово пишеш, колико пута си био на Ади, или на Савском кеју? :)
 
Bio sam dovoljno puta, a moje prvo zaposlenje je bilo baš tu gde je sada blok 70a.

Sada sve posmatram sa Fruške gore, a "ko je na brdu, bolje vidi od onog pod brdom". :)
 
Evo primer jednog 'lančanog mosta' na Tisi kod Novog Knjaževca.
Ovde na Savi bi odgovarao nešto uži, a dosta duži lančani most.

file.php

file.php
 
relja":8hhi1kcq je napisao(la):
Ovakav majušan most na visokim stubovima može da lepo "legne" u palanci poput Sremske Mitrovice, gde će zbog zatečenog ambijenta svakako da bude dominatan objekat. Ovo nije za Novi Beograd, ovo je za provinciju.
OK, ako će most da se završava na nasipu, što mi uopšte nije palo na pamet, a evo i zašto - u prostoru između nasipa i reke treba da se postave temelji rampe, što znači da treba da se naspe zemlja (kao na primeru Sremske Mitrovice, vidi se na fotografijama) i da se suzi forland (prostor između nasipa i rečnog korita) i rečni tok pri izlivanju Save iz korita na šetalište, sve do nasipa. Baš namestu gde se forland "otvara" da se izvuče višak vode kod bloka 70, kada su viši vodostaji. Plus, to mesto je jako blizu dva reni bunara... Ili to, ili da se temelji kopaju u samom nasipu. Jako pametno, ništa drugo i ne očekujem od Ve uprave.
Ma on se čovek lepo za**bava ovde...
Zvao ove na Adi, oni oduševljeni, sve super...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=646434#p646434:30onppjl je napisao(la):
SerbPacker » 08 Avg 2019 09:41 am[/url]":30onppjl]Ma on se čovek lepo za**bava ovde... Zvao ove na Adi,...
Ti si se mnogo za**bao, nisam zvao samo njih i ovde si mogao
da pročitaš koga sam sve zvao i kontaktirao u vezi ovog mosta.

A, vama hejterima, ova tema služi samo da još malo opljunete
po gradskoj vlasti i to je jedini cilj kada ovde kao nešto pišete.

Tek ću da zovem jednog dokazanog arhitektu mostova, samo
kad se vrati sa godišnjeg odmora, jer ja se uopšte ne za**bavam.
 
Dragane, ne, potpuno si omašio.

Ovde je sistem takav da niko iz struke ne sme da se usprotivi idejema sa vrha. A na vrhu su potpuno nekompetentni ludi koji sprovode neke svoje fiks ideje.

Ovaj grad ima ozbiljne probleme koji se ne rešavaju, a oni se bave potpuno perifernim stvarima.
 
Ne, Relja, ti si ovde "potpuno omašio", jer ovo nije Njihova ideja već je Moja ideja.
Temu sam otvorio u Oktobru 2017. i istog meseca sam predložio "Viseći most" :
viewtopic.php?p=484306#p484306

A, tada u gradskoj upravi niko nije ni pominjao neki viseći most, već eventualno
premeštanje "Starog savskog mosta" i sve to može lako da se proveri na temi.

To što je za tebe gradnja takvog mosta neka "fiks ideja", to meni uopšte niije
relevantno jer ti nisi stručan da daješ izjave o tome - što se vidi iz tvojih postova.
 
Meni i dalje nije jasno na osnovu kojih kriterijuma se došlo do zaključka da baš na tom mestu treba da se gradi pešački most preko Save. Ima i boljih mesta za pešački most preko Save u Beogradu, koji su to stručnjaci rekli da baš kod bloka 70. treba da se gradi pešački most?
Tu odavno postoje čamci, jedino se tu u Beogradu koristi tzv. vodeni taksi za prelaz preko reke. Na svim ostalim mestima se mora preći preko mostova ako se želi preći na drugu obalu Save, jedino ovde se koristi rečni prevoz. Umesto da se razmišlja o unapređenju rečnog putničkog prevoza u Beogradu, gradski vlastodršci planiraju još jedan most u čiju naduvanu cenu će da se ugrade za još koje milionče.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 
Već se ovde dosta pisalo o raznim opcijama za položaj mosta.
Most se i gradi da ljudi ne bi morali da prelaze čamcima do Ade.

Vidim da se opet tema koristi za napad na "naduvanu cenu" i sl.
Izbori su najavljeni tek za Mart i malo je rano za to političarenje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=646558#p646558:3aemmden je napisao(la):
dragan » 08 Aug 2019 01:11 pm[/url]":3aemmden]Ne, Relja, ti si ovde "potpuno omašio", jer ovo nije Njihova ideja već je Moja ideja.
Temu sam otvorio u Oktobru 2017. i istog meseca sam predložio "Viseći most" :
viewtopic.php?p=484306#p484306

A, tada u gradskoj upravi niko nije ni pominjao neki viseći most, već eventualno
premeštanje "Starog savskog mosta" i sve to može lako da se proveri na temi.

To što je za tebe gradnja takvog mosta neka "fiks ideja", to meni uopšte niije
relevantno jer ti nisi stručan da daješ izjave o tome - što se vidi iz tvojih postova.

Dragane.
Od premeštanja Zarićevog mosta nema ama ništa. Širina raspona ne odgovara, ako ikada bude išta na ovom mestu (a nadam se - nikad), to će biti neki viseći most.
Građenje pešačkog mosta na ovom mestu jeste fiks ideja. To je nepotrebno, isto koliko i jarbol, gondola i ostale izmišljotine.
Koliko si ti kompetentan da projektuješ mostove, makar toliko sam i ja kompetentan da ukažem na mane.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=646616#p646616:5jy7nxbu je napisao(la):
relja » 08 Avg 2019 03:14 pm[/url]":5jy7nxbu]. .Koliko si ti kompetentan da projektuješ mostove,
makar toliko sam i ja kompetentan da ukažem na mane.
Ja sam samo predložio Lokaciju za most, a projektovaće ga neki arhitekta.

Možda i arhitekta koji je radio Novi veliki most u NS na mestu Žeželjevog, a

sa kojim sam upravo sada uspostavilo kontakt u vezi ovog mosta Ada-B70.
 
Žao mi je, ali Vesić ti je ukrao "lokaciju", čovek ne može da se uzdrži od loših ideja.
 
Ma, nema veze što mi je "ukrao", bitno je da mi izgradi most. :)

A, ti ne možeš da se uzdržiš, a da ne opljuneš još jednu po V.

Nego, uskoro ću imati veoma stručno mišljenje - vidi gornji post.
 
Više bih voleo da ne mogu da se uzdržim da kažem nešto pozitivno, ali stvarnost je takva kakva je :)

A verujem da ćed objaviti da imaš još jedno pozitivno mišljenje.
OK, neću više da ti rušim sneška :)
 
Pitanje je da li ću ovde da objavim šta sam sve pričao sa uvaženim arhitektom.

A, jednog dana ćeš se diviti tom mostu i uživati u pogledu sa njega na reku i Adu.
 
dragan":1ic4xu7t je napisao(la):
Već se ovde dosta pisalo o raznim opcijama za položaj mosta.
Most se i gradi da ljudi ne bi morali da prelaze čamcima do Ade.

Vidim da se opet tema koristi za napad na "naduvanu cenu" i sl.
Izbori su najavljeni tek za Mart i malo je rano za to političarenje.
Znači, gradiće se most koji sigurno neće koštati manje od 50 miliona evra ( u slučaju da ga Kinezi grade onda još 20-30% više) samo da bi ljudi koji sad idu čamcem uštedeli možda 10 minuta svog vremena, a pošto ionako ne idu na posao na Adu(velika većina) ta razlika u vremenu im i ne znači mnogo.
Ne znam da li plaćaš porez u Beogradu, ali mislim da svako ko plaća porez bi želeo da se od tog novca (jer se most gradi od našeg novca, ne pada taj novac u gradski budžet s neba, nego se uzima od svih nas) rešavaju neki aktuelni problemi u gradu i da se poboljšavaju uslovi života u gradu.
S obzirom na stanje grada i gradske infrastrukture, pametnije bi bilo te pare uložiti u milion drugih stvari, da ne počinjem sad, evo za početak barem u trotoare i kanalizaciju u prigradskim naseljima jer toga u Beogradu NEMA u 90% naselja koja su malo dalje od užeg gradskog jezgra. A kad se naprave te neke osnove urbane infrastrukture, onda možemo pričati o pešačkim mostovima do Ade, gondolama, jarbolima i svim onim projektima čija je osnovna svrha isisavanje para iz budžeta radi namirenja stranačkih pajtosa, kumova i ostalih ,što bi ti rekao, politikantskih kleptomana.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=646785#p646785:3cf5565j je napisao(la):
roland » 08 Avg 2019 11:13 pm[/url]":3cf5565j] . . most koji sigurno neće koštati manje od 50 miliona evra . .
Poredjenje infrastrukturnog objekta kao što je most sa nekim jarbolom
je dokaz kako ti shvataš razvoj Beograda, to neću ni da komentarišem.

Ali, moram tvoju stručnu ocenu da "neće koštati manje od 50 miliona evra."
Ti nemaš pretstavu o gabaritu takvog mosta, a već sam ovde pisao o tome
i davao dimenzije mosta u SM i postavio za poredjenje ovog mosta na Dravi.

Znači, viseći most Ada-B70 će biti širok samo 6-8 metara, daleko manje od
nap. Novog savskog mosta, pa samim tim i daleko jeftiniji od 50mil. evra.
Ne samo što će biti mnogo jeftiniji, već će se mnogo lakše i brže izgraditi.
 
Inače, ne bi me čudilo, ne bi bilo ni prvi put, da je ovaj prevoz čamcima potpuno van "zakonskih okvira" i da krši neke odredbe o međunarodni plovnim putevima, što Sava jeste...
Nadam se da sam u krivu...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Prevoz čamcima može da ostane, ko hoće da plati čamac neka malo plovi. :)

A, drugi će da besplatno predju most i uživaju u pogledu na Adu, reku i čamce.
 
Iz ove izjave može da se uporedi neka cena za izgradnju Visećeg mosta :

" . . da bi u tom slučaju u bloku 70a bio izgrađen novi, jednostavniji i arhitektonski prijemčiv
pešačko-biciklistički most, koji bi imao istu funkciju kao i Stari savski most . . .

„Naše procene su da možda možemo za isti novac da uradimo obe stvari, odnosno da po ceni izmeštanja Starog savskog mosta u blok 70A, tu izgradimo pešačko-biciklistički most i u parku Ušće uradimo ovo o čemu sam govorio”, dodao je Stojčić.
http://www.politika.rs/sr/clanak/435442 ... ja-na-Uscu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=646817#p646817:26h5vkxf je napisao(la):
dragan » Fri Aug 09, 2019 4:52 am[/url]":26h5vkxf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=646785#p646785:26h5vkxf je napisao(la):
roland » 08 Avg 2019 11:13 pm[/url]":26h5vkxf] . . most koji sigurno neće koštati manje od 50 miliona evra . .
Poredjenje infrastrukturnog objekta kao što je most sa nekim jarbolom
je dokaz kako ti shvataš razvoj Beograda, to neću ni da komentarišem.
Most sam poredio sa nedostajućom kanalizacijom u skoro svim prigradskim delovima Beograda. Znači, ako se radi infrastruktura onda valjda prvo ide kanalizacija pre pešačkog mosta gde mu nije mesto.
Jarbol, a naročito gondolu, sam samo naveo kao primer mehanizma gde se izmišljaju bespotrebne stvari čija gradnja se finansira iz budžeta grada, a sve u nameri da se preko nameštenih tendera izvlače pare iz budžeta kako bi biznismeni povezani sa vladajućom političkom oligarhijom ostvarili ogromne profite.
Tako da gradski vlastodršci pokreću projekte samo kako bi pare iz budžeta, koji pune svi građani putem poreza i svih ostalih nameta, što lakše prebacili na račune njima povezanih biznismena. Ovo je tipičan primer takvog projekta, jer ne rešava nijedan od akutnih gradskih problema i ne unapređuje značajno kvalitet života stanovnika ovog grada, ali je zato idealan za ugradnju.
 
Još jednom si ponovio svoju mantru o lopovima, a u 3 posta na ovoj strani
ovako si završavao svoju diskusiju o ovom Visećem mostu sledećim rečima :

" da se ugrade za još koje milionče", "isisavanje para iz budžeta" i "idealan za ugradnju."

Svi su razumeli šta ti hoćeš da kažeš i nema potrebe da više spamuješ temu.
 
Vrh