Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

To bi bilo lepo. Samo nemoj praviti privremene naplatne kućice koje se neće moći ni otplatiti.
 
Samo jedan finišer radi a vidi se da druga traka još nije spremna za asfalt fale slojevi takođe na betonu nije nigde urađena hidro izolacija,teško će ovim tempom pustiti do kraja decembra
 
Meni je pohvalno što se jako malo objekata ruši na Moravskom. Na ovoj deonici od Pojata do Kruševca ne sećam se da je nijedan objekat porušen. Na snimcima oko Trstenika čini se da će jako malo objekata biti rušeno. Jedino oko Preljine će biti dosta rušenja.
 
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.jpg
 
Meni je pohvalno što se jako malo objekata ruši na Moravskom. Na ovoj deonici od Pojata do Kruševca ne sećam se da je nijedan objekat porušen. Na snimcima oko Trstenika čini se da će jako malo objekata biti rušeno. Jedino oko Preljine će biti dosta rušenja.
Tako je. Izbegavaju naselja, biraju samo najplodniju zemlju :ROFLMAO:
 
A gde bi ga ti provukao? Pogledaj na mapu. OK idemo obodom brda. Leva strana Morave recimo. Jer bi južnom puno zaobilazio od Preljine. Onda bi u suštini bio tranzitni put. Daleko od svih gradova.
 
Iznad magistrale, podno brda u ravnici ili blago u bregu, gde je zemlja ko zna koje kategorije, spram prve klase koju su uzeli za put i pozajmista (koja su jos gori kriminal).
Sve do Kraljeva magistrala ide ravnicom, dovoljno odmaknuta od venca brda sa leve strane.
Ali ebi ga, tu bi morala i po koja kuca ili firma da se otkupi, pa im ostaje manje kajmaka da skinu.
 
Iznad magistrale, podno brda u ravnici ili blago u bregu, gde je zemlja ko zna koje kategorije, spram prve klase koju su uzeli za put i pozajmista (koja su jos gori kriminal).
Sve do Kraljeva magistrala ide ravnicom, dovoljno odmaknuta od venca brda sa leve strane.
Ali ebi ga, tu bi morala i po koja kuca ili firma da se otkupi, pa im ostaje manje kajmaka da skinu.
Realno da trebalo ga je povući iz plodne doline. O tome se trebalo voditi računa. Put bi nažalost tako bio skuplji, ali bi i poljoprivredne površine bie spašene.
 
Ne moze se porediti poljoprivredno zemljiste sa putem. Jednostavno, put donosi 1000x vecu vrednost od povrsine zemljista koju zauzima.
Ti troskovi koji bi bili potrebni da bi se put provukao kroz neki brdski predeo, ne bi mogli biti nadoknadjeni od dobiti od te njive za sledecih 100 sezona.

Takodje od njive zaradjuje covek koji je obradjuje i nadnicari, a put sluzi milionima ljudi. Skoro se neko zalio sto se fabrike prave u Vojvodini na obradivom zemljistu, na njivi radi 20 ljudi a u fabrici 500, a da ne pominjem koliko se vrednosti vise stvara od nekog fabrickog proizvoda nego od poljoprivredne kulture.
 
Vrh