Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Ако ја добро разумем ову мапу ,био сам у праву , нажалост . Значи излазиће се са АП-а па преко надвожњака ( који је у обичном профилу ) се спуштати на нови правац АП-а ?
Безвезе ако је тако...
Problem će biti pravac BG-KV i KV-PŽ ostala dva pravca će iziskivati smanjenje brzine na 60.Širina petlje i ovako nije zanemarljiva i uklapa se sa proklamanovih 33m širine Moravskog koridora.
Screenshot_2022-08-08-10-10-28-95_4937eb900e197f95da98f502ddfb10e1.jpg
 
Још само Стара Мо да нам дојави када се руши та стара наплатна тј када ће кренути у то спајање...:)
 
Ако ја добро разумем ову мапу ,био сам у праву , нажалост . Значи излазиће се са АП-а па преко надвожњака ( који је у обичном профилу ) се спуштати на нови правац АП-а ?
Безвезе ако је тако...
Nema izlaženja sa autoputa, biće zatvoreni sistem naplate putarine.
Na petlji Preljina će biti račvanje(sa po jednom voznom trakom).
Capture.PNG
 
Nema izlaska sa AP. Ukida se sadašnja naplatna Preljina, taj deo praktično postaje raskrsnica dva autoputa. Ko nastavlja na Moravski iz Beograda ili Požege, samo se uključuje kroz ovu raskrsnicu. Ko hoće za Čačak isključuje se na novoj naplatnoj rampi Preljina koja se gradi 2 km južnije od sadašnje i deo je Moravskog.
Nadam se da nisam bio previše konfuzan.
Није се лепо изразио, али ниси ни ти разумео... Мислио је да је "излаз" са ауто-пута(смер БГ-ЧА) у профилу 1+1, а не да је заправо излаз са ауто-пута са рампом, па, се улива саобраћај са тог смера на нови ауто-пут пуног профила када се пређе преко натпутњака. Додуше није само са тог смера, већ са сваког.
Штета је у смислу да је можда могло уливање да буде као на чвору код Ниша, Добановаца или као што ће бити код Бубањ потока.
 
Petlja za Vr Banju će kolko se sećam biti koji km ka Kv u odnosu na sadašnji kružni tok odakle ulica ulazi u Banju. Po meni par km nepotrebnog dužeg kruženja, bolje da je bila negde u pravcu kružnog toka.
 
Šteta što je autoput preblizu ovom ostrvu kod ušća Vrnjačke reke, pošto je Vr Banja turistički grad, tu se taman moglo napraviti neko a la Diznilend ostrvo atrakcija. Dajte meni da napravim, ima bude par stotina miliona evrića godišnje od turizma 👌
 
Deonica 3 Adrani-Preljina dužina: 30.66km
3 sektora (Sektor 8: Petlja Adrani-Petlja Mrčajevci 18km / Sektor 9a: Petlja Mrčajevci-Petlja preljina 9km / Sektor 9b: Petlja Preljina-Petlja Preljina (E763) 12.66km)
Verovatno je 2.66 između dve Preljine...
 
Никад ми није било јасно због чега је деоница 3 до Адрана а не до Краљева!
 
Ne secam se ko je pitao pre par dana vezano za spoj Moravskog koridora i autoputa Milos Veliki kod trenutne naplatne u Preljini... Danas videh da se buse sipovi nedaleko odatle (verovatno za most preko Cemernice, ili ce to biti neki duzi nadvoznjak..)
 
Никад ми није било јасно због чега је деоница 3 до Адрана а не до Краљева!
Tu je jednom bila javna kuća. Ne znam da li sad postoji, ali ako postoji, možda dotle grade da bi povećali promet dok se ne izgradi i deo između Adrana i Kruševca.
 
Vrh