Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Valjda ce napraviti pasarelu neku preko, to nije skupo...cini mi se da postoji pasarela kod Velike Plane na ap Bg-Nis za pesake
 
Претече ме у одговору @Пантограф, ево је та пасарела код Велике Плане. "Улични поглед" у правцу Ниша

 
Ja mislim da ce od ovog koridora grad u kome zivim, a to je Aleksandrovac imati dosta benefita. Vec vrlo uskoro ce po projektu poceti da se siri i na nekim mestima izmestiti deonica puta od Stopanje do Vitkova(Aleksandrovca).Taj put je vec vrlo dobar,asfalt je odlican, nema puno rupa na vecini mesta itd, ali prolazi kroz naseljena mesta, pa ce se se ti delovi izmestiti van naseljenih mesta.Ovaj projekat ce samo uciniti da bude jos bolji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642731#p642731:2o7wqedp je napisao(la):
srbomanija » 26 Јул 2019 06:30 pm[/url]":2o7wqedp]Ljudi bio sam danas na prezentaciji ovog novog izmenjenog plana autoputa u Trsteniku.Koliko sam mogao da zakljucim iz svega onoga sto sam cuo a i pitao doticnu gospodu iz Cip-a i ministarstva za infrastrukturu njima je u celoj ovoj prici glavna stvar da se autoput ne plavi.Sama reka Z.Morava i poljoprivredno zemljiste u njenoj blizini im nisu prioritet.Vrlo malo obaloutvrda ce se raditi i to samo u zoni gradova.Pored toga na pola puta izmedju Krusevca i Trstenika su ucrtali petlju Velika Drenova,sto je O.K.Medjutim kako gospodja projektant kaze na tu petlju ce se kaciti naseljena mesta sa leve obale Morave dok ce ona sa desne a to su sva iz pravca Aleksandrovca i okoline morati da idu preko Krusevca ili Trstenika.Prema predhodnom projektu trebalo je da se izmedju Stopanje i Selista gradi most preko Morave i direktno prikljucenje na petlju V.Drenova a to je ujedno i trasa regionalnog puta drugog reda P218 ili kako ga sad zovu 189.Na ovaj nacin izmenom projekta drzava hoce da ustedi na jednom izuzetno vaznom mostu i na tako umesto da spaja ona ce razdvojiti regione i ljude.

Послато са SM-T580 помоћу Тапатока


Ако је ово истина, Александровац ће остати ускраћен за озбиљан развојни подстицај. А не бих се изненадио да је разлог ове одлуке у неком локалпатриотизму у Крушевцу јер би пут од петље у Великој Дренови према Александровцу (преко Виткова) био најкраћи пут за Коаоник.
 
"Objavljen javni poziv za strateškog partnera na izgradnji Moravskog koridora"

Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture raspisalo je danas (u ponedeljak, 5. avgusta 2019.), javni poziv za izbor strateškog partnera na realizaciji izgradnje infrastrukturnog koridora deonice auto-puta Pojate-Preljina, odnosno Moravskog koridora.

Kako se navodi u pozivu, budući auto-put, čija je dužina 112 kilometara a širina 30 metara, imaće ukupno 139 objekata, od toga 84 mosta, 26 nadvožnjaka i tri podvožnjaka, kao i 10 denivelisanih raskrsnica - petlji.
. . . .
https://www.ekapija.com/news/2592968/ob ... g-koridora
 
Кад на јавном тендеру добије Бехтел, тендер је бесмислен. Говоре већ две године уназад о Бехтелу, чему шарада?
 
Valjda I Turci rade pored Behtela (Enka?). Imam neke info da vec nabavljaju opremu za ovo, ali nije mi jasno kako ako tender nije zavrsen?
 
Да, они су заједно и на Косову правили АП од Приштине до Скопља. Сад им је згодно само мало северније опрему да пребаце и узму додатних 200 милиона еура. Како је нова цена Ап скочила. Са 500+ милиона на 800.
 
Inace Behtel je stara americka kompanija poznata I kao jedna od 6 kompanija koja je gradila Huverovu branu 1930-ih, Nevada, SAD. Interesantno je sto je upravo na tim projektima u to vreme nastala kao masina buldozer, gde je jedan od izvodjaca, LeTourneau, poceo da stavlja noz napred I pozadi ripere na CATove traktore gusenicare, I tako je od traktora gusenicara nastao buldozer.
Medjutim pre par godina je bilo I kritika na Behtel, vezano oko tog autoputa ka Albaniji, da su poslove dobijali preko politicke korupcije (verovatno slicna prica sa drugim americkim politicarima iz 99-e kome su se Albanci "oduzili" za tzv nezavisnost).
 
Знају где су банана државе...возио сам се од Вашингтона до Њујорка и назад....видео сам радове поред, проширивали су аутопут....основа је бетонска па бар 20цм асфалта преко. Мислим да је Бехтел тада то радио...количина механизације и број радника су ми били шок тада. Никада ништа слично нисам видео. Наравно то се овде неће поновити.
 
Taj beton ispod asfalta je cementna stabilizacija. Ima nekih deonica i kod nas koje su tako urađene.
 
Da li neko ima saznanje koje deonice će prvo da se rade?Kakva je situacija sa eksproprijacijom,priča se po kraljevačkim selima da su pozivali neke vlasnike parcela?
 
Prvo ce se raditi deonica Pojate-Velika Drenova, a za ovo drugo nisam siguran.
 
овај пут ће имати ознаку А5, тако да мислим да треба променити назив теме и додати Ауто(-)пут А5
 
Gotovo mi žao što će raskopati ove oranice...
Pa zar nije mogla trasa da se projektuje obodom brda umesto da ide po sred obradive zemlje... :(
 
Koje je objašnjenje da autoput posle Kruševac naglo zaokreće ka severu (isto kao i sadašnja magistrala) i ide na Ćićevacu Pojate? Zašto autoput ne ide pravo linijski? Kakav je to teren pa da mora toliko da zaobilazi?
 
Крцан каже да ће бити брзо изграђен, кад почну да га граде. То ће бити велика ствар! Надам се да ће тако и бити!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651395#p651395:uizocjkl je napisao(la):
мајстор » Čet Avg 22, 2019 9:56 am[/url]":uizocjkl]Крцан каже да ће бити брзо изграђен, кад почну да га граде. То ће бити велика ствар! Надам се да ће тако и бити!

Pre će ovo završiti nego Preljina-Požega, a verovatno neće ni započeti izgradnju ove godine.
 
Могуће, много је лакши терен. Када би Бехтел/Енка још урадио како ради у Америци, бар да је ливени асфалт било би сјајно!
 
Verovarno će da rade kao Priština-makedonska granica,možda će i iste mašine da dovezu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651331#p651331:cj2mbadb je napisao(la):
JoeBG » Čet Avg 22, 2019 12:21 am[/url]":cj2mbadb]Koje je objašnjenje da autoput posle Kruševac naglo zaokreće ka severu (isto kao i sadašnja magistrala) i ide na Ćićevacu Pojate? Zašto autoput ne ide pravo linijski? Kakav je to teren pa da mora toliko da zaobilazi?
pa verovatno da spoji ta mesta, to je i cela poenta ovog auto puta
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651812#p651812:17d9i6ur je napisao(la):
bobcha78 » Čet Avg 22, 2019 11:08 pm[/url]":17d9i6ur]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651331#p651331:17d9i6ur je napisao(la):
JoeBG » Čet Avg 22, 2019 12:21 am[/url]":17d9i6ur]Koje je objašnjenje da autoput posle Kruševac naglo zaokreće ka severu (isto kao i sadašnja magistrala) i ide na Ćićevacu Pojate? Zašto autoput ne ide pravo linijski? Kakav je to teren pa da mora toliko da zaobilazi?
pa verovatno da spoji ta mesta, to je i cela poenta ovog auto puta
Idealno bi bilo da naprave Y krak, da može ovaj iz Trstenika ili VB da ide direktno na Aleksinac i dalje ka jugu, al o tom potom
 
Vrh