Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654871#p654871:2behew87 je napisao(la):
varos kapija » Pet Avg 30, 2019 10:13 am[/url]":2behew87]Ludilu nema kraja. Menjaj ime teme.

JOŠ JEDAN AUTO-PUT ĆE SE ZVATI PO POZNATOJ ISTORIJSKOJ LIČNOSTI: Moravski koridor će nositi ime car Lazar
https://www.kurir.rs/vesti/drustvo/3311 ... -car-lazar
Ja licno nemam nista protiv, italijani za svaki autoput imaju ime a mozda najpoznatiji autoput na svetu je autostrada di sole ili autosole od severa do juga italije, put sunca. Sto se tice naseg, voleo bi da ga nazovu Knez Lazar posto car nije bio. :)
 
Znači negde u maju 2022. godine možemo da očekujemo promenjen naziv teme u Auto-put "Knez Lazar" / A5: Moravski koridor (E-761)

:kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654908#p654908:29rvni4m je napisao(la):
lukarts » Pet Avg 30, 2019 12:00 pm[/url]":29rvni4m]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653992#p653992:29rvni4m je napisao(la):
мајстор » Sre Avg 28, 2019 1:02 am[/url]":29rvni4m]Ја бих волео да буде онако како је Крцан рекао, када крену да га раде, брзо ће га завршити. Када ће кренути, видећемо. Још када би квалитет био као у Америци, сјајно!

Nije bas sjajno, veruj mi ))
Када сам био у Вашингтону, ишли смо до Њујорка и назад, проширивали су Аутопут...мислим да је Бехтел радио. Прво добра бетонска подлога, па на њу асфалт дебео између 20-30цм. Много машина, много људи, а нису уопште затварали саобраћај. Тада је било по 4 траке у сваком смеру и биле су ПУНЕ! Има много фушерења по разним деловима Вашингтона и Њујорка, али АП између је озбиљан. Ево сада видим да је много шири него 2006-е када сам ја био.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655084#p655084:syn02b1c je napisao(la):
ilija » Pet Avg 30, 2019 8:00 pm[/url]":syn02b1c]Znači negde u maju 2022. godine možemo da očekujemo promenjen naziv teme u Auto-put "Knez Lazar" / A5: Moravski koridor (E-761)

:kafa:
Њихов лажни патриотизам ми се гади. Раде све супротно од онога што су радили људи, којима по њима сада дају имена АП-а. Да ли неко зна јесу ли постављени кампови и довучене машине?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655088#p655088:xnytkinc je napisao(la):
мајстор » Pet Avg 30, 2019 8:09 pm[/url]":xnytkinc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655084#p655084:xnytkinc je napisao(la):
ilija » Pet Avg 30, 2019 8:00 pm[/url]":xnytkinc]Znači negde u maju 2022. godine možemo da očekujemo promenjen naziv teme u Auto-put "Knez Lazar" / A5: Moravski koridor (E-761)

:kafa:
Њихов лажни патриотизам ми се гади. Раде све супротно од онога што су радили људи, којима по њима сада дају имена АП-а. Да ли неко зна јесу ли постављени кампови и довучене машине?

Ma kakvi, to nije ni na vidiku.
Od Pojata do Kruševca još uvek nije završena eksproprijacija, a to je deonica koja se prvo radi. Zapravo samo za tu deonicu se zna tačna trasa, kao i za Preljina-Adrani 99%.
 
Значи од радова ове године нема ништа! Ко што рече Земљани, кад отворе Сурчин-Обреновац и источни крак К10...испуцаће сва отварања! Онда две-три године не ногу ништа завршити! Зато силни коридори, авиони, камиони. Ради Гебелсовска машинерија!
 
Upravo tako. Zemljani je do sad uvek bio u pravu. :gobb:
 
evo predlog za deo oko pojata.
sadašnja magistrala i projekat AP pogoduju samo ljudima koji idu ka BG-u
onima koji idu na jug (što prema grčkoj kad idu na more, što prema sofiji) ne isplati se da idu okolo.
mislim da je za severni krak najbolje da ide ovom isprekidanom linijom jer se ne pravi gužva sa postojećim putem i nema rušenja objekata.
na jug zbog planina jedino kuda može da ied a da se na buše planine je kako sam nacrtao.
 
Mozda je pametnije spojiti nekako od Krusevca ka Kursumliji ili tu negde... Ako se ikada zavrsi autoput do Merdara...
 
Ni meni nije jasno sto autoput mora toliko sevrno na Cicevac i Pojate.
Ko iz Krusevca hoce ka Beogradu ima 20-ak km do Pojata straim putem. Nista strasno.
Po meni, Moravski koridor bi trebalo od Krusevca jos juznije, pravo na Nis. Ali izgleda da je teren los.
 
Taj južni priključak bi koštao kao svetog Petra kajgana, a put se skraćuje samo za par kilometara.
Neka naprave i ovako kako su planirali, meni dosta.
 
Na mapi to izgleda kao da pravi veliku razliku ali u stvarnosti nije tako. Na primer, zbog (delimično završenog) brzog puta Kragujevac-Batočina svi koji dolaze iz pravca Čačka koriste taj pravac za vezu sa K10 čak i kada idu za Grčku iako prirodnije izgleda pravac preko Pojata. Jednosavno, mnogo je bitnije da postoji auto-put nego nekoliko (pa i 20) km razlike u mestu uključenja.
 
Mis507":yaakd1gt je napisao(la):
Na mapi to izgleda kao da pravi veliku razliku ali u stvarnosti nije tako. Na primer, zbog (delimično završenog) brzog puta Kragujevac-Batočina svi koji dolaze iz pravca Čačka koriste taj pravac za vezu sa K10 čak i kada idu za Grčku iako prirodnije izgleda pravac preko Pojata. Jednosavno, mnogo je bitnije da postoji auto-put nego nekoliko (pa i 20) km razlike u mestu uključenja.
100% istinito. Vremenski je isto, ča_kš_pojate i ča_kg_pojate

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Apsolutno! Problem sadašnjeg puta Pojate-Preljina je prolazak kroz milion naseljenih mesta, ograničenja i gužve zbog lokalnog saobraćaja. Nije ovo neki tranzitni pravac, zato i nisam siguran da će autoput imati neki respektabilan PGDS, čak i kada završe nekad PŽ-Boljare i PŽ-Kotroman. I dalje će sve od Niša ka CG ići preko Kopa i Jošaničke Banje, svi busevi npr. i sada idu tom trasom. Još kad završe u CG od Berana do Mateševa...
 
Caribrode ne bih se bas slozio sto se tice broja vozil, npr kraljevo-kamidzora(kraljevo) vec ima preko 9000 vozila, preljina-mrcajevci 12000. Dok oni naprave ovaj put verujem da ce taj broj biti jos i veci.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660935#p660935:2mkcjx7u je napisao(la):
caribrod » Uto Sep 17, 2019 7:16 am[/url]":2mkcjx7u]Apsolutno! Problem sadašnjeg puta Pojate-Preljina je prolazak kroz milion naseljenih mesta, ograničenja i gužve zbog lokalnog saobraćaja. Nije ovo neki tranzitni pravac, zato i nisam siguran da će autoput imati neki respektabilan PGDS, čak i kada završe nekad PŽ-Boljare i PŽ-Kotroman. I dalje će sve od Niša ka CG ići preko Kopa i Jošaničke Banje, svi busevi npr. i sada idu tom trasom. Još kad završe u CG od Berana do Mateševa...

Mislim da ce pomoci tim milionima naseljeni mesta )) da se lakse prikljuce na dva glavna auto-puta u zemlji. Sad jedan privrednik iz jednog iz tog mesta imace na dohvat ruke koliko gradova i mestasaca

Nije post da sporim vec sagledavam drugi ugao :sesir:
 
Nešto i ne razumem smisao tvog posta, a deluje mi da nikada nisi vozio ča_kš_pojate.

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655101#p655101:1ek89i3a je napisao(la):
мајстор » Pet Avg 30, 2019 8:52 pm[/url]":1ek89i3a]Значи од радова ове године нема ништа! Ко што рече Земљани, кад отворе Сурчин-Обреновац и источни крак К10...испуцаће сва отварања! Онда две-три године не ногу ништа завршити! Зато силни коридори, авиони, камиони. Ради Гебелсовска машинерија!
Skarabudžiće 20 km Sremska Rača - Kuzmin, autoput ka Bijeljini, pa će tu deonicu da otvaraju jedno 5 puta u delovima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661027#p661027:35dc9p5n je napisao(la):
Stefan93 » Tue Sep 17, 2019 11:28 am[/url]":35dc9p5n]Caribrode ne bih se bas slozio sto se tice broja vozil, npr kraljevo-kamidzora(kraljevo) vec ima preko 9000 vozila, preljina-mrcajevci 12000. Dok oni naprave ovaj put verujem da ce taj broj biti jos i veci.

Ne znam da li se odnosilo na mene da nikad nisam vozio, ali (pre)često idem ovim putem i znam o čemu pišem.
Saobraćaj je lokalnog karaktera, velika sela, poveći gradovi, boleće ćoše nekoga da se pentra na autoput i X puta prelazi Moravu da bi došao od Trstenika ili Vrnjačke Banje do Kraljeva ili Kruševca, još će trebati još koji put da je prelazi da bi uopšte došao do autoputa, pa još i da plate...
Za razliku od južnog ili istočnog kraka gde su usputna sela nebitna u udelu, ovde to i nije baš tako - ogromna većina vozila koje srećem je KŠ, TS, VB, KV i ogromna većina nastaviće da koristi sadašnji put, možda nešto više bude od Mrčajevaca do ČA i KV zbog KG.
I nemam ja ništa protiv Moravskog koridora - Pojate, Ćićevac, Lučina, Stalać, Mrzenica, Koševi, Stopanja, ono Rakino Ribare, Vrnjci, Novo Selo, Ratina (...) kad se ovo završi mene više videti neće!
Ali ja sam u manjini...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661080#p661080:11i6kpm0 je napisao(la):
lukarts » Tue Sep 17, 2019 1:15 pm[/url]":11i6kpm0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660935#p660935:11i6kpm0 je napisao(la):
caribrod » Uto Sep 17, 2019 7:16 am[/url]":11i6kpm0]Apsolutno! Problem sadašnjeg puta Pojate-Preljina je prolazak kroz milion naseljenih mesta, ograničenja i gužve zbog lokalnog saobraćaja. Nije ovo neki tranzitni pravac, zato i nisam siguran da će autoput imati neki respektabilan PGDS, čak i kada završe nekad PŽ-Boljare i PŽ-Kotroman. I dalje će sve od Niša ka CG ići preko Kopa i Jošaničke Banje, svi busevi npr. i sada idu tom trasom. Još kad završe u CG od Berana do Mateševa...

Mislim da ce pomoci tim milionima naseljeni mesta )) da se lakse prikljuce na dva glavna auto-puta u zemlji. Sad jedan privrednik iz jednog iz tog mesta imace na dohvat ruke koliko gradova i mestasaca

Nije post da sporim vec sagledavam drugi ugao :sesir:

Tek ti milioni naseljenih mesta neće koristiti autoput, ali skoro uopšte!
 
Ево мало од коридора...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=F2INS3YdbCg[/youtube]
 
Ne caribrode, moj komentar se nije odnosio na tvoj post već na post posle kojeg sam i dao komentar. Baš mi je bio nerazumljiv.
Da li će neko koristiti auto-put ili ne... To ne bi trebali ni da raspravljamo. Svako je kovač svoje sudbine.

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Slažem se sa @caribrodom. Od Kraljeva do Preljine će verovatno biti saobraćaja zbog Kragujevca. Od Kraljeva do Pojata će biti poluprazno. Sad je na tom pravcu 95% lokalni saobraćaj koji se neće premestiti na auto-put.

Zato me zanima da vidim Prethodnu studiju opravdanosti za ovaj auto-put. Ne mogu da je nadjem nigde. Nije mi jasno kako misle da grade kad nema studije, javnog uvida i rasprave. Ne mogu ni idejni projekat da nadjem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661275#p661275:1xls0n75 je napisao(la):
GavSa » Tue Sep 17, 2019 10:14 pm[/url]":1xls0n75]Ne caribrode, moj komentar se nije odnosio na tvoj post već na post posle kojeg sam i dao komentar. Baš mi je bio nerazumljiv.
Da li će neko koristiti auto-put ili ne... To ne bi trebali ni da raspravljamo. Svako je kovač svoje sudbine.

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka

Ok, hvala na pojašnjenju.
A za ono drugo - o da, svakako bi trebalo da raspravljamo da li će neko koristiti autoput: ovih 800-900 milki će naši unuci otplaćivati ako bude zvrjao prazan i ako se koliko-toliko ne "povadi" od putarine, koju ja nešto ne vidim. Tako da se ovde radi o malo široj slici.
Racionalniji je po meni bio brzi put (proširenjem postojećeg na 2+2 trake) bliži tim pomenutim naseljima sa obilaznicama oko istih, sad će KŠ posle Pirota postati 2. grad koji ima 2 obilaznice sa iste strane na razdaljini od par stotina metara ("obilaznice" TS i ČA su em sa druge strane em su pod znacima navoda).
 
Vrh