Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Postovane kolege, pratioci i zaljubljenici u putnu infrastrukturu imam jednu molbu za sve vas...
Stanje u drzavi, drustvu nam je jako tesko, slozeno, kompleksno, zapaljivo... To se neminovno odrazava i na nase teme koje iz dana u dan pratimo evo vec duze od decenije. Ako izuzmemo pojedince koji tu i tamo "upadnu" nebi li po zadatku napisali nesto (a lako ih svi prepoznamo) na forumima su uglavnom manje-vise jedni te isti ljudi sa istim ciljem, da nam infrastruktura bude bolja, da brze, laske i sigurnije putujemo.
Ima nas levih, ima nas desnih, ima i neutralnih. Molim vas da zarad trenutne situacije smanjite tenzije bar ovde kako bi nam teme ostale iole zdrave i kako ne bi postale dnevnopoliticki duel Informer/N1. Koliko god postova da ostavite necete promeniti stavove onoga ko danasnju situaciju vidi potpuno drugacije.
Konkretno, molim one kojima je aktuelni rezim blizak/drag/dopadljiv da smanje ustaljene fraze i floskule a one druge molim da ne kritikuju iste na svakoj pojedinacnoj vesti/postu vec da se svi fokusiramo koliko je to moguce na ono zbog cega smo i inace ovde - na infrastrukturu.
Takodje vas molim i da, kada iznosite kritike/replike, da imate svi malo vise takta/osecaja prema onima kojima pisete. Vrlo cesto vidim jako grube replike koje kasnije buknu na 2-3 strane. Nema potrebe za time, sve to moze isto samo malo blaze, uvidjajnije, sa malo vise respekta - ne bi nas to ubilo.
Nadamo se samo da ce nekada doci vreme kada ce neko posten ispitati zakonitost svega sto su nasi politicari radili od 89-te do danasnjih dana.
 
Koliko znam vozovi kasne jer ne rade skretnice na nekim kolosecima u stanicama Indjija, Nova i Stara Pazova, to mi je potvrdio i jedan mastor iz infrastrukture, u zonama tih satanica je smanjena i brzina. Mozda ti bolje znas pa napisi tacno stanje.
Dešavalo se da u određenim trenutcima dođe do smetnji na pojedinim skretnicama tokom hladnih dana i to ne samo u ove tri stanice koje si spomenuo. Ali to ne znači da su one trajno onesposobljene i da se više ne koriste. To smanjenje brzine je bilo prouzrokovano procedurama koje i nalažu smanjenu brzinu tokom samih smetnji na skretnicama. Ono koliko ja znam a gotovo svakodnevno sam na toj pruzi od Batajnice do NS-a sve skretnice funkcionišu i saobraćaj se preko njih normalno odvija. Jedine dve lagane vožnje koje postoje na ovoj deonici su u Pazovama. Jedna u Novoj na tzv. desnom šidskom koloseku i u Staroj na 5.koloseku gde je brzina smanjena preko te dve skretnice na Vmax 50km/h zbog oštećenja "srca" skretnice. Ali kao što @dveipola kaže to je do neodržavanja i qrcobolje nabavne službe IŽS da reši taj problem.
 
@mvbg1 Pa znaci nije sija nego vrat. Na tako kratkoj deonici od 80 km sijaset problema samo par godina od otvaranja. Da li je neodrzavanje, kvalitet opreme, "niska temperatura" ili bilo sta drugo dolazimo to toga da sistem ne funkcionise dobro kako bi u jednoj Evropskoj drzavi trebalo, tako je u svim sferama drustva i kao sto studenti traze potrebna nam je promena iz korena.
 
@mvbg1 Pa znaci nije sija nego vrat. Na tako kratkoj deonici od 80 km sijaset problema samo par godina od otvaranja. Da li je neodrzavanje, kvalitet opreme, "niska temperatura" ili bilo sta drugo dolazimo to toga da sistem ne funkcionise dobro kako bi u jednoj Evropskoj drzavi trebalo, tako je u svim sferama drustva i kao sto studenti traze potrebna nam je promena iz korena.
Ne postoji pruga bilo gde u svetu a da se na njoj smetnje ne dešavaju. Bukvalno nigde.
To je živa stvar, samo je pitanje šta je uzrok neispravnosti.
Napisao si da je brdo skretnica neispravno i neupotrebljivo, da su brzine trajno smanjene što nikako ne odgovara stanju na terenu i da je situacija ustvari totalno drugačija.
Da me ne bi sad napao po starom dobrom običaju kako ja aboliram trenutnu vlast,NAPOMINJEM da trenutno stanje pruge neće još dugo moći izdržati bez aktivacije službi za održavanje. I da je ova pruga odradila svoj posao u dnevno političkoj borbi vlasti i da je skrajnuta u drugi plan.
Ali to takođe ne znači da sad treba iznositi neistine i pogrešne podatke koji nemaju utemeljenja na osnovu onoga što jeste trenutno na terenu.
PS. Igore mogao bi ovo prebaciti u odgovarajuću temu pošto smo ovde zašli u duboki off.
 
Pa aj navedi iz te "danas" statistike koje su to deonice ja ne znam a ne zna ni danas,
Ono sto ja znam i svi koji se vozimo su kompletan Milos veliki do Cacka uskoro do Pozege, istocni krak e75 u potpunosti, juzni krak komplet , Moravski do banje, , kompleta obilaznica oko Beograda, ,e70-Sabac loznica, puno jos nekih sitnih i puno koji se trenutno grade,
Problem u "danasu je sto nigde ne navode konkretno sta je to Tadic napravio od-do,

Ps za ovog sto pominje cacije, tu tvoju propagandu mozes na pumpanju da prosipas.
Dal ti covece smes da se pogledas u ogledalo?
 
@mvbg1 necu ja tebe napadati, znamo se tolike godine na forumu, mi obojica govorimo istinu. Ja bih voleo da nema ni jedan problem, da svako radi svoj posao i da je pameti bilo sada bi se vozili do Subotice. Slicno je i sa auto putevima i svim drugim i nije samo do vlasti nego savesti i odgovornosti zaposlenih u svim javnim poslovima...
 
U Adranima i Obrvi će iduće nedelje građani opet organizovati višesatne blokae radova.
Tužna je ova slika, kada morate da se borite za svoja prava na takav način. Međutim, ovo je trenutno slika cele Srbije. Nadam se da će građani uspeti da dođu do pravde.
 
Adrani

92301FA1-F068-4980-82AB-8D7594B58AE5.jpeg
 
Vidim da ima onih koji imaju kontakte sa Koridorima. Možete li da ih pitate uz koju građevinsku dozvolu trenutno grade autoput na poddeonici 6, Vrnjačka Banja Vrba?
Građevinska dozvola iz 2023.g. je tužena i ne znam kako su mogli da otvore deo a.p. u Vrnjcima i Novom Selu.
 
Inače, od kada je počela reakcija naroda usled pada nadstrešnice i strašne tragedije, nastavilo se i sa gradnjom autoputa na onim delovima koji su problematični, a gde su im radovi stajali. Odjednom su upravo tu krenuli da rade, računajući da to posle neće moći da se menja. Dakle na parcelama koje nisu eksproprisane.
Od republičke građevinske inspekcije ni glasa, a onaje ta koja treba da obustavi gradnju koja nije zakonita ili da naredi rušenje. Od Zaštitnika građana takođe ništa. Sa svim nedostacima vezano za dokumentaciju uz koju grade ovaj projekat, upoznat je Zaštitnik građana. Upoznat je i sa time da se u opštini Čačak za određene parcele pozivaju na nevažeći plan iz 2013.g.. Zamislite ljude kojima oduzimaju nepokretnost na osnovu plana koji je van snage. (Tamo je kao privremeni zastupnik postavljeno lice koje radi u Skupštini opštine Vrnjačka Banja.)

U opštinu Vrnjačka Banja dolazili su pre izvesnog vremena predstavnici Svetske banke, ne znam tačno kako su ti razgovori sa oštećenim vlasnicima tekli. U našoj opštini je jedan vlasnik uspeo da ostvari svoja prava tek kada se obratio Ombudsmanu pri Svetskoj banci. Ovaj vlasnik se razume u standarde koji su ovde prekršeni... a inače je finansijski ekspert.
Ovaj objekat (autoput) se u Vrnjačkoj Banji gradi uz dokumentaciju koja nije uredna. Znači ideja je da se svuda pređe pa i gde ne sme, i da to posle niko neće da im ruši. Zato se nadam da će na mesta onih koji rade u rep. građevinskoj inspekciji doći ljudi koji će raditi posao za koji primaju platu. Inače je načelnica te inspekcija u Kraljevu i nikakav problem nije izaći na teren. I dostaviti izveštaj o izvršenom inspekcijskom nadzoru. Ali toga nema već dve godine.
 
Ljudi ne znaju da im ništa ne mogu dok im se ne isplati nadoknada. To je njihova svojina i bukvalno imaju pravo da ne dozvole gradnju bilo čega na svom imanju. Jedini način da grade pre isplate je da se u prijavi radova priloži akt Ministarstva finansija, a i za to postoji postoji razlog i procedura.

Navijam za ove ljude da istraju i ostvare svoja prava.
 
Inače, od kada je počela reakcija naroda usled pada nadstrešnice i strašne tragedije, nastavilo se i sa gradnjom autoputa na onim delovima koji su problematični, a gde su im radovi stajali. Odjednom su upravo tu krenuli da rade, računajući da to posle neće moći da se menja. Dakle na parcelama koje nisu eksproprisane.
Od republičke građevinske inspekcije ni glasa, a onaje ta koja treba da obustavi gradnju koja nije zakonita ili da naredi rušenje. Od Zaštitnika građana takođe ništa. Sa svim nedostacima vezano za dokumentaciju uz koju grade ovaj projekat, upoznat je Zaštitnik građana. Upoznat je i sa time da se u opštini Čačak za određene parcele pozivaju na nevažeći plan iz 2013.g.. Zamislite ljude kojima oduzimaju nepokretnost na osnovu plana koji je van snage. (Tamo je kao privremeni zastupnik postavljeno lice koje radi u Skupštini opštine Vrnjačka Banja.)

U opštinu Vrnjačka Banja dolazili su pre izvesnog vremena predstavnici Svetske banke, ne znam tačno kako su ti razgovori sa oštećenim vlasnicima tekli. U našoj opštini je jedan vlasnik uspeo da ostvari svoja prava tek kada se obratio Ombudsmanu pri Svetskoj banci. Ovaj vlasnik se razume u standarde koji su ovde prekršeni... a inače je finansijski ekspert.
Ovaj objekat (autoput) se u Vrnjačkoj Banji gradi uz dokumentaciju koja nije uredna. Znači ideja je da se svuda pređe pa i gde ne sme, i da to posle niko neće da im ruši. Zato se nadam da će na mesta onih koji rade u rep. građevinskoj inspekciji doći ljudi koji će raditi posao za koji primaju platu. Inače je načelnica te inspekcija u Kraljevu i nikakav problem nije izaći na teren. I dostaviti izveštaj o izvršenom inspekcijskom nadzoru. Ali toga nema već dve godine.
Ovaj projekat ne finansira svetska banka (WB).
 

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Svuda je isto. Dobro je da ovih ljudi ima više. I da shvatili kako sve ide u krug i kakve su to veze.

Mislim da je neviđena sramota sve što rade vlasnicima. Što se nas tiče, falsifikovanje isprava nije problem. Laganje nije problem.
Nama na imanje trenutno usmeravaju kanal koji će voditi otpadnu vodu sa autoputa. Usmerili ga u naš potok i naš mali most. Oštetili parcelu i konstrukciju našeg mosta kada nismo bili tu. Ničeg se ne libe, cilj im opravdava sredstvo.
 
Vrh