Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)


Iskoristiću tvoju sliku, nećeš se ljutiti:

Adrani.jpg


Da ći će ovde biti urađen kružni tok i zašto neće?

Bitno da su izgradili kružni tok ispred naplatne koji "privremeno" neće imati svrhu bar 10 godina, slično kao onaj između Majura i Štitara.
 
Pogledajte prilog 235697

Čime su ovi ljudi zaslužili da budu odsečeni kao oni u Vrnjcima?

Je***a ih obilaznica.
U Vrnjcima više porodica traži otkup celog imanja jer su između trase autoputa i reke. Njihov predstavnik je bio na javnoj sednici u Kruševcu (Komisije za javni uvid u Nacrt izmena i dopuna Prostornog plana područja posebne namene infrastrukturnog koridora autoputa E-761, deonica Pojate – Preljina - druga faza).
 
Pa evo, ti kao STRUCNJAK, objasni nam molimte cene i sta koliko kosta!
Hvala za ovo stručnjak, nije trebalo velikim slovima i ošišanom latinicom, 21. je vek...
Prvo, nisam nigde za sebe rekao da sam ikakav stručnjak, sve ovo posmatram sa stanovištva običnog građanina, možda malo bolje informisanog. Nisam politički aktivan i ne pada mi na pamet da ovaj forum koristim u političke svrhe i botovanje za jedne ili druge.
Drugo: Stvarno mi nije jasno kada je država, odnosno vlast krenula u ovaj projekat, da li su uopšte računali koliko ovo sve može da košta. Znači ispada da će cena biti 3x veća, što je nedopustivo.
Treće: Cenu bi trebalo da ispita nadležna institucija.
Ali pošto se to neće desiti, autoput će se izgraditi, koristićemo ga. Trudim se da gledam realno, a ne neku ružičastu sliku.
Ako se sećate, nadam se da niste zaboravili, celo selo Koševi su poplavili jer su stavili manju cev za propust vode i šta se desi, ljudima je ušla voda u kuće što je i dokazano.
Tako da, sve ima svoje prednosti i mane
 
Pa evo, ti kao STRUCNJAK, objasni nam molimte cene i sta koliko kosta!
Druze ne moze cena da se poveca za vise od 10-15 posto nigde u svetu, to jednostavno nije normalno. Ukucaj sam koliko je km auto puta dolinskog u svetu pa ces i videti sam kolika je kradja. Kod nas ce izaci po km moravski kao km u kanjonu Morace
 
Druze ne moze cena da se poveca za vise od 10-15 posto nigde u svetu, to jednostavno nije normalno. Ukucaj sam koliko je km auto puta dolinskog u svetu pa ces i videti sam kolika je kradja. Kod nas ce izaci po km moravski kao km u kanjonu Morace
Opet spinovanje, daj konkretno, zasto izvrtanje cinjenica.
Autoput u kanjonu Morace je dugacak 45 km, i kostao je 1 milijardu, a ovaj je dugacak 110 km i kostace 1,6. pa jel isto?
 
Ovde se radi i regulacija toka Morave, ne samo put, na pojedinim deonicama se izmesta celo korito i to ide uz cenu
 
Opet spinovanje, daj konkretno, zasto izvrtanje cinjenica.
Autoput u kanjonu Morace je dugacak 45 km, i kostao je 1 milijardu, a ovaj je dugacak 110 km i kostace 1,6. pa jel isto?
Evo sam si napisao, kakvo spinovanje, u kanjonu Morace gde je 60 % trase u tunelima i mostovima, put je 20 miliona evra po km, ovde gde imamo 0 tunela i par mostova preko ne tako velike Zapadne Morave cena ce biti 15 miliona evra po km. Jednostavno ne moze da se omasi cena duplo na proceni prvobitnoj. Brza pruga BG-SU je sa pocetnih procenjenih 330 miliona evra, izasla 1,2 milijarde, jos nastresica ubila 16 ljudi. Jednog lepog dana ce oni koji pisu sada da je spin i slicne baljezgarije biti sramota kada se sazna razmera pljacke koja je sprovedena od 2012.
 
Na moravskom koridoru ima 79 mostova , u sta ne spadaju nadvoznjaci, i uz izgradnju autoputa ugovorena je regulacija toka zapadne Morave, sto znaci da mora da se obezbedi da nema vise poplava niti plavljenja trase autoputa,

Edit CG autoput je izgradjen pre 3 godine a ovaj jos nije zavrsen, a cene sada i pre 7 godina nisu iste priznacete, ...
Cena svega nafte, materijla ..
 
Poslednja izmena:
@kvcali Dzabe se trudis da opravdas pljacku, pogledaj ti kolika je promena cene nafte i materijala poslednje tri godine. Litar dizela u aprilu 2022. bio 196, danas je 191. Mozete da pokusate da branite neodbranjivo ali vam nece uspeti, ima nas i sa visokim IQ. Pogotovu ako uzmes u obzir svetsku inflaciju jer ne nabavljaju mnoge stvari na nasem nerazvijenom trzistu, da bi se opravdalo dupliranje cene gradnje. Osam najduzih mostova su ukupne duzine 3300 metara, znaci 400m po mostu preko Z.Morave, ostali su daleko manji uglavnom propusti... Da li si se ti vozio AP u CG, pa tamo je svaki metar otiman pneumatskim cekicima iz stena, a ovde nikada laski teren za gradnju, samo je u Vojvodini laksi. Ne moze cena da ukljucuje sendvice, autobuse, dnevnice i ostale gluposti sve ove godine, za sta ga je organizovana kriminalna grupa sns koristila, tj. moze ali na kraju ce biti istrazeno Boze zdravlja.
 
Meni ni iz dzepa ni u dzep, ali me nervira kad pimpadzije hoce po svaku cenu da teraju propagandu pa ispade da od par mostova dodjosmo na 79, ,plus nadvoznjaci, propusti i podvoznjaci, koliko ih je pogledaj, imas veliki iq lako se nalazi to.

Koliko petlji ima cg auoput ?
 
Meni ni iz dzepa ni u dzep, ali me nervira kad pimpadzije hoce po svaku cenu da teraju propagandu pa ispade da od par mostova dodjosmo na 79, ,plus nadvoznjaci, propusti i podvoznjaci, koliko ih je pogledaj, imas veliki iq lako se nalazi to.

Koliko petlji ima cg auoput ?
Gresis tebi iz dzepa samo namerno ili slucajno to ne vidis. Ima petlji koliko ima, saglasno duzinama oba puta. Ja sam ti rekao od 79 su samo 8 znacajniji, dzabe se trudis. Njima su nadvoznjaci i propusti tih 71 mostova, a IQ mi je mensa potvrdila ne brini, pitam se za tvoj? Propaganda, pa pogledaj kako je moguce da cena sa 600 pa na 800 dodje na 1.6 milijardi. To se zove pljacka ne propaganda.
 
Brza pruga BG-SU je sa pocetnih procenjenih 330 miliona evra, izasla 1,2 milijarde

Ne znam odakle su ti ove dve cifre, ali nijedna ni druga nisu tačne.

Prvobitne procene su se odnosile na potpuno drugačiji nivo modernizacije pruge.

Samo je deonica Stara Pazova - Novi Sad po prvobitnoj proceni trebala da košta 250 miliona evra sa trasom za 160 km/h, tako da cela pruga nikako nije mogla da košta 330 miliona evra. Na kraju je deonica Stara Pazova - Novi Sad izašla oko 600 miliona evra sa trasom za 200 km/h.

Ukupna cena za prugu BG-NS je oko 2 milijarde evra plaćeno, a ne 1,2 milijarde.
 
Jos gore, pritom zbog korupcije ne rade mnoge skretnice do NS, smanjuju se brzine, zbog stanja geometrije koloseka, a od NS do SU niko ne sme da da upotrebnu dozvolu, ma srljamo u progres
 
Koje to "mnoge" skretnice ne rade do NS-a? I gde je to trajno smanjena brzina na ovoj deonici?
Koliko znam vozovi kasne jer ne rade skretnice na nekim kolosecima u stanicama Indjija, Nova i Stara Pazova, to mi je potvrdio i jedan mastor iz infrastrukture, u zonama tih satanica je smanjena i brzina. Mozda ti bolje znas pa napisi tacno stanje.
 
Vrh