Brate oni tu prugu treba tek da rade, i to sve od Rudnice pa do Stalaca. I tamo gde ima krivina da je ispravljaju a ne da prave nove krivine. Nista tu meni nije jasno.Malo sam na budak nacrtao, ali ovako bi trebalo da izgleda buduća raskrsnica kod Kamidžore koja se trenutno radi.
Pogledajte prilog 220598Pogledajte prilog 220600
Ovaj deo koji se sada radi će biti predviđen za dva koloseka, ali to ne znači da će sada odmah uraditi dva koloseka ali je predviđeno i imaće širinu. Pruga za Stalać je desno od ove i ona se ne ukršta sa autoputem.Brate oni tu prugu treba tek da rade, i to sve od Rudnice pa do Stalaca. I tamo gde ima krivina da je ispravljaju a ne da prave nove krivine. Nista tu meni nije jasno.
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
I ja sam se zeznuo, to je pruga za KG a pruga za Stalac neposredno pre ove devijacije se odvaja desno. Uglavnom ne menja stvar, mislim da i ona treba da se radi, svakako i da su dva koleseka i tri i koliko god ne kapiram krivine. A ovo mi bas tako deluje. Ili ce umestu tunela sad u Vitanovcu vec u planu da se radi tunel kroz Borcu. Nisam iz struke, mozda samo pogresno vidim, odmah da se ogradim. Svakako nista me razumemOvaj deo koji se sada radi će biti predviđen za dva koloseka, ali to ne znači da će sada odmah uraditi ddva koloseka ali je predviđeno i imaće širinu.
Da, ostavlja se prostor za ako bude.Ne verujem da će ta pruga postati dvokolosečna, ali svakako bolje da ostave prostora
Mislim da je ovo gde si upisao dvokolosečna pruga samo privremena devijacija za vozove.Malo sam na budak nacrtao, ali ovako bi trebalo da izgleda buduća raskrsnica kod Kamidžore koja se trenutno radi.
Pogledajte prilog 220598Pogledajte prilog 220600
Zato sto se tu sastaju dve pruge. Jedna iz pravca Lapova a druga iz pravca Stalaca. I kao takve ulaze u grad i nakon stanice opet se odvajaju, jedna ka Pozegi a druga ka Leposavicu. A ako me pitas da li to mora tako da bude tehnicki ne znam. Izgradjeno je i kao takvo se koristi od uvek. Cak je u jednom delu prema stanicu i sa tri koloseka.Iz kojeg razloga posle mosta pa ka gradu ide dvokolosecna pruga? A uzgred ova sadasnja, al je zarasla u korov, zapustena, po svim pravilima stuke davnih dana bi tebala biti apsolutno zatvorena za saobracaj.
Odlican video , ovde se bas dobro vidi koliko je sve blizu otvaranja. Na snimku sve deluje bas lepo odradjeno i ostale su jos neke sitnice da se srede i ocisti.
Da moram da se nadovezem, ne postoji deonica na moravskom koridoru koja nije nasuta sa bar 3 metra nasipa, negde i vise, i to iz nekoliko slojeva koji su pojedinacno valjani pa opet nasipanonpa valjano... Zestoko dobar trup puta, isto tako ova rizla pre asfalta to nigde nisam video da se naspia sa finiserom obicno to ide kiperima i zaravnava se grejderima, izuzetan kvalitet, verovatno zato toliko i kosta,
I jos nesto kolko sam primetio ima asfaltiranje ide u 3 sloja ... !?