Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Malo sam na budak nacrtao, ali ovako bi trebalo da izgleda buduća raskrsnica kod Kamidžore koja se trenutno radi.
Kamidžora-3.jpg
Kamidžora-2.jpg
 
Brate oni tu prugu treba tek da rade, i to sve od Rudnice pa do Stalaca. I tamo gde ima krivina da je ispravljaju a ne da prave nove krivine. Nista tu meni nije jasno.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Ovaj deo koji se sada radi će biti predviđen za dva koloseka, ali to ne znači da će sada odmah uraditi dva koloseka ali je predviđeno i imaće širinu. Pruga za Stalać je desno od ove i ona se ne ukršta sa autoputem.
 
Ovaj deo koji se sada radi će biti predviđen za dva koloseka, ali to ne znači da će sada odmah uraditi ddva koloseka ali je predviđeno i imaće širinu.
I ja sam se zeznuo, to je pruga za KG a pruga za Stalac neposredno pre ove devijacije se odvaja desno. Uglavnom ne menja stvar, mislim da i ona treba da se radi, svakako i da su dva koleseka i tri i koliko god ne kapiram krivine. A ovo mi bas tako deluje. Ili ce umestu tunela sad u Vitanovcu vec u planu da se radi tunel kroz Borcu. Nisam iz struke, mozda samo pogresno vidim, odmah da se ogradim. Svakako nista me razumem

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Iz kojeg razloga posle mosta pa ka gradu ide dvokolosecna pruga? A uzgred ova sadasnja, al je zarasla u korov, zapustena, po svim pravilima stuke davnih dana bi tebala biti apsolutno zatvorena za saobracaj.
 
Ne verujem da će ta pruga postati dvokolosečna, ali svakako bolje da ostave prostora kada se bude rekonstruisala modernizovala itd.
 
Malo sam na budak nacrtao, ali ovako bi trebalo da izgleda buduća raskrsnica kod Kamidžore koja se trenutno radi.
Pogledajte prilog 220598Pogledajte prilog 220600
Mislim da je ovo gde si upisao dvokolosečna pruga samo privremena devijacija za vozove.
Na mestu gde se sadašnja trasa pruge ukršta sa autoputem pravi se nadvožnjak (pruga iznad autoputa), pa se posle ova devijacija ukida.
Možda će taj nadvožnjak biti dvokolosečni, to ne znam.
 
Ne znam zašto bi se trošile pare za devijaciju pruge i za ostala privremena rešenja? Ako su zbog radova ili oštećenja mogli godinama da zatvore deonice na međunarodnim prugama, ne vidim razlog da se i ova ne zatvori na nedelju, dve dana i da odmah i brzinski izgrade sve što treba.
 
Iz kojeg razloga posle mosta pa ka gradu ide dvokolosecna pruga? A uzgred ova sadasnja, al je zarasla u korov, zapustena, po svim pravilima stuke davnih dana bi tebala biti apsolutno zatvorena za saobracaj.
Zato sto se tu sastaju dve pruge. Jedna iz pravca Lapova a druga iz pravca Stalaca. I kao takve ulaze u grad i nakon stanice opet se odvajaju, jedna ka Pozegi a druga ka Leposavicu. A ako me pitas da li to mora tako da bude tehnicki ne znam. Izgradjeno je i kao takvo se koristi od uvek. Cak je u jednom delu prema stanicu i sa tri koloseka.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Da moram da se nadovezem, ne postoji deonica na moravskom koridoru koja nije nasuta sa bar 3 metra nasipa, negde i vise, i to iz nekoliko slojeva koji su pojedinacno valjani pa opet nasipanonpa valjano... Zestoko dobar trup puta, isto tako ova rizla pre asfalta to nigde nisam video da se naspia sa finiserom obicno to ide kiperima i zaravnava se grejderima, izuzetan kvalitet, verovatno zato toliko i kosta,
I jos nesto kolko sam primetio ima asfaltiranje ide u 3 sloja ... !?
 
Da moram da se nadovezem, ne postoji deonica na moravskom koridoru koja nije nasuta sa bar 3 metra nasipa, negde i vise, i to iz nekoliko slojeva koji su pojedinacno valjani pa opet nasipanonpa valjano... Zestoko dobar trup puta, isto tako ova rizla pre asfalta to nigde nisam video da se naspia sa finiserom obicno to ide kiperima i zaravnava se grejderima, izuzetan kvalitet, verovatno zato toliko i kosta,
I jos nesto kolko sam primetio ima asfaltiranje ide u 3 sloja ... !?

3 sloja rizle, 3 sloja asfalta
 
Vrh